VäriSointu Seurustelun sensei Lauantaina klo: 06:41 #242 Töhnämuna. Olen maistanut vasta kahta, joista Oreo parempi, mutta katsotaan, jos tänä pääsiäisenä löytyy uusi suosikki. (Pätkis ja Fazerina kuulostaa hyvältä) Lempinäytelmäsi teatterissa?
Töhnämuna. Olen maistanut vasta kahta, joista Oreo parempi, mutta katsotaan, jos tänä pääsiäisenä löytyy uusi suosikki. (Pätkis ja Fazerina kuulostaa hyvältä) Lempinäytelmäsi teatterissa?
syllogismi Puuhakas puhuja Elokuiset 2025 Lauantaina klo: 08:37 #243 Käyn teatterissa ehkä kerran 10 vuodessa, mutta Kansallisteatterin Angels in America oli hieno! Lempi-tv-sarjasi teini-ikäisenä?
Käyn teatterissa ehkä kerran 10 vuodessa, mutta Kansallisteatterin Angels in America oli hieno! Lempi-tv-sarjasi teini-ikäisenä?
Pilkki24 Supliikin supersankari Lauantaina klo: 09:44 #244 Jouduin ihan muistelemaan mitä niitä oli, mutta OC taisi olla aika iso suosikki. Lempipelisi koululaisena?
Jouduin ihan muistelemaan mitä niitä oli, mutta OC taisi olla aika iso suosikki. Lempipelisi koululaisena?
Pilkki24 Supliikin supersankari Lauantaina klo: 09:51 #246 Harry Potterit, sitä ennen Viisikot. Lempikodinkoneesi?
Myskimalva Sanavalmis juttuseppä Tammikuiset 2025 Lauantaina klo: 09:56 #247 Kahvinkeitin Lempivaatekauppasi?
Pilkki24 Supliikin supersankari Lauantaina klo: 10:04 #248 Rip Curlilta löytyy uikkareiden lisäksi ihania mekkoja yms. Lempilastenkirjasi?
Myskimalva Sanavalmis juttuseppä Tammikuiset 2025 Lauantaina klo: 19:52 #249 Risto Räppääjä -sarja Lempiyksilöurheilulajisi?
VäriSointu Seurustelun sensei Sunnuntaina klo: 12:23 #250 Uinti Lempijoukkueurheilulajisi? (Siinäpä oli sanahirviö.)
Myskimalva Sanavalmis juttuseppä Tammikuiset 2025 Sunnuntaina klo: 16:41 #251 Jalkapallo katsottuna, sähly jos itse pelaamassa Lempijogurttisi?
R Reetu Puuhakas puhuja Elokuiset 2025 Sunnuntaina klo: 22:21 #253 Aurinkokuivattu tomaatti tuorejuusto Lempidippisi?
Pilkki24 Supliikin supersankari Sunnuntaina klo: 02:51 #254 Nyt on Poppamiehen aurajuustodippi maistunut. Usein kyllä maustan kermaviilin itse. Lempisiipiravintolasi?
Nyt on Poppamiehen aurajuustodippi maistunut. Usein kyllä maustan kermaviilin itse. Lempisiipiravintolasi?