Mikä on aikaisin dpo kun olet aloittanut testailun? Milloin plussa näkyi?

Ensimmäinen haamujen haamu tuli dpo8.
Liekkö täällä ees näkyy😂
 

Liitteet

  • IMG_4831.jpeg
    IMG_4831.jpeg
    969.1 KB · Katsottu: 3,213
Nostelenpa vanhaa ketjua niin ei tartte tehdä uutta 🤭
Koska itse tänään dpo10 sain vielä negan, olisi kiva epätoivoisena kuulla erityisesti niitä kokemuksia että plussa on tullut vasta myöhemmin… 😅

Edellisestä raskaudesta sain hailakan plussan juurikin dpo10. Esikoisesta testasin vasta kun oli menkat myöhässä kun en ollut vielä liittynyt testihullujen joukkoon 😁 keskeytykseen päättyneestä en muista yhtään 😳

Muoks: ja tarkistelinpa nyt vanhat viestit foorumilta ja dpo11 olinkin vasta saanu ekan haalean kuopuksesta. Toivoa siis vielä on :hilarious: keskimmäisessä raskaudesta plussasin vasta kun menkat myöhässä. Eli vielä tohtii hyvillä mielin testejä uitella tässäkin kierrossa 🤭
Mulla oli edellisessä raskaudessa dpo9-11 aamulla selkee nega. Dpo11 illalla juili alamahasta ja tein testin. Hyvin hento haamu tuli. Eli aamulla oli selkee nega ja illalla jo näky. Samanlaisella testillä molemmat testaukset. 😊
 
1000020858.jpg
Oon myöhässä todella paljon, mutta viime raskaudessa tämmönen tuli dpo13 (rv 3+5 tai 3+6) ja lähes tasapaksut vasta dpo 24, dpo 25 ois varmaan vielä tummunut vähän, jos oisin testannut. Raskaus kyllä eteni täysin normaalisti vaikka testit vahvistui hitaasti 🤗 nyt on 4 kuinen tyttö taistelemassa päiväunia vastaan 🫠

Itsellä uus testausrumba meneillään ja tänään dpo 12-13 tuntemusten perusteella ja negaa näytti aamulla, oli kyllä haalea virtsa ja eilen luulin nähneeni jotain viivanpaikkaa eri testillä, mutta tuskin.
 
Takaisin
Top