Mikä on aikaisin dpo kun olet aloittanut testailun? Milloin plussa näkyi?

Kuurankukkasia

Näppärä viestien naputtelija
Siinä otsikossahan nuo kysymykset jo olikin, mutta lisätarkennuksia ja saa vastailla enemmän jos haluaa. Eli oletko koskaan aloittanut testailua esim. dpo 8 ja silloin vielä ollut negaa, ja myöhemmin muuttunutkin plussaksi? Millaisia testejä tykkäät käyttää kun testaat varhaisilla dpo päivillä? Mikä on myöhäisin haamu/plussa minkä olet saanut (varmistetusta ovulaatiosta laskettuna)? Itse joskus testasin dpo 9 aikaisimman vahvan haamun sellaisella kasettitestillä, joita ei taida enää olla. (Vähän kuin nuo Covid testit ulkonäöltään). Sitten Prismasta ostetut Pregcheck testit näytti aikanaan haamua dpo 9-10, mutta ne oli kemiallisia. Kunnon positiivinen niillä näkynyt dpo 12. One Step herkkä näytti ekan haamun dpo 9, dpo 10 ei mitään, ja sitten taas dpo 11 haamua. Nämä siis omat kokemukset aiemmista varhain testailuista :smiling-eyes: Koska mulla on tikkuneuroosi, kyselen ja utelen vaikka omaa aktiivista raskautumisyritystä ei enää ole :Eyes::Smiling Face With Halo:
 
Dpo10 olen saanut aikaisimmat haamut. En kyllä testaillut niissä kierroissa aiemmin, mutta haamut olivat niin haaleita, että tuskinpa olisi edellisenä päivänä näkynyt mitään. Yleensä testaan Onestepin herkillä.

Täällä on kiinnostavaa tilastoa, kuinka moni raskaana oleva saa milläkin päivällä plussan ja kuinka monella testi näyttää vielä negaa. Olen itse valinnut tuon dpo10:n testipäiväksi noiden tilastojen perusteella, koska silloin yli puolet raskaana olevista saa jo plussan.
 
Jee ihana ketju! Nimimerkillä addiktoitunut halpojen r-testien uittaja :Nerd Face:

Aikaisimmillaan olen tainnut tehdä dpo8, aina ollut nega tai viivanpaikka, joten en ymmärrä miksi pitää silloin edes tuhlata testejä. Mut kai se on tuota addiktiota ruokittava :No Evil Monkey:

Viimeisimmässä (joka päättyi tosin kkm rv 12+2) aamulämmöissä näkyvä kiinnittymisdippi tuli lämpöihin dpo7. Raskaustestien kanssa meni näin:

Dpo9 halpisliuskassa oli tositositosi haamu/nega/viivanpaikka, mutta oli havaittavissa aavistus väriä.
Dpo10 haamuili halpisliuskoissa ihan yhtä paljon/vähän, ei oikein edes kameraan tarttunut, mutta väriä edelleen.
Dpo11 ja dpo12 sain halpisliuskoihin ihan onnettomat, mutta kuitenkin jo selvät haamut.
Dpo11 Clearblue helppo&nopea näytti jo selkeää plussaa, rfsu liuska oli halpisliuskojen ja CB:n väliltä.
Dpo12 Clearblue digi näytti 1-2.
Dpo13 Clearblue helppo&nopea vahvistunut niin, ettei enää tarvitse testata.
 
Muokattu viimeksi:
Dpo9 pregcheckillä juuri ja juuri silmin havaittavat haamulaiset kahdessa viimeisessä raskaudessa. Olen testannut myös dpo8 mutta ei näkynyt mitään edes hyvällä mielikuvituksella. Alussa myös vahvempi viiva aina aamun tokasta pissasta noin parin-kolmen tunnin pidätyksellä kuin ekasta aamupissasta koko yön jälkeen.
 
Aikaisin plussa dpo 10
Myöhäisin dpo 12
Ja tuohon väliin dpo 11 sattui myös joku km plussa

merkkejä en kyllä muista näille raskautumisille :smiling-eyes:
Ja olen addiktina aloittanut joskus jopa dpo7…. Ja shaisse laatuisilla halvoilla liuskoilla
 
Molemmissa raskauksissa olen testannut ekan kerran dpo9 ja saanut haamun. Esikoisesta testasin RFSUn herkällä puikkotestillä ja tästä toisesta Medigoolla. Haamu on ollut molemmilla kerroilla tosi haalea, mutta saanut toki silti innostumaan, kun olen aina saanut ihan tyylipuhtaita negoja, jos en ole ollut raskaana. :smiling-eyes:
 
Siinäpä kuvasarja 😁🥰
Ja nyt mennään 28+4 💙
 

Liitteet

  • Screenshot_20220524-220019_Gallery.jpg
    Screenshot_20220524-220019_Gallery.jpg
    189.7 KB · Katsottu: 3,382
Nostelenpa vanhaa ketjua niin ei tartte tehdä uutta 🤭
Koska itse tänään dpo10 sain vielä negan, olisi kiva epätoivoisena kuulla erityisesti niitä kokemuksia että plussa on tullut vasta myöhemmin… 😅

Edellisestä raskaudesta sain hailakan plussan juurikin dpo10. Esikoisesta testasin vasta kun oli menkat myöhässä kun en ollut vielä liittynyt testihullujen joukkoon 😁 keskeytykseen päättyneestä en muista yhtään 😳

Muoks: ja tarkistelinpa nyt vanhat viestit foorumilta ja dpo11 olinkin vasta saanu ekan haalean kuopuksesta. Toivoa siis vielä on :hilarious: keskimmäisessä raskaudesta plussasin vasta kun menkat myöhässä. Eli vielä tohtii hyvillä mielin testejä uitella tässäkin kierrossa 🤭
 
Muokattu viimeksi:
Ultran ja oviksen mukaan saatu värillinen plussa jo (eka kuva) dpo 6 tai 7 rfsu herkkään ja (toinen kuva) dpo 7 tai 8 jo selkeesti vahvempi selvä plussa.
 

Liitteet

  • Screenshot_20240208-105825.jpg
    Screenshot_20240208-105825.jpg
    99.3 KB · Katsottu: 118
  • Screenshot_20240208-110827.jpg
    Screenshot_20240208-110827.jpg
    92 KB · Katsottu: 102
Muokattu viimeksi:
Sulla on näkyny kyllä aikaisin 🤩
Joo, ja meni väärin nuo Dpo:t Eli 6 tai 7 eka ja 7 tai 8 toka. Laitoin kuvat. Luulin että ollut tikutetun oviksen mukaan dpo 9 ja 10 nuo ekat plussat mutta ultrassa alkion koon perusteella että ovis on ollutkin pari päivää myöhemmin. Mullahan näytti useamman päivän kirkuvaa tummaa ovisplussaa ovistesti että ei oo ilmeisesti meinannut irrota jonka takia ei ihan oo Doo laskut mennyt oikein.
 
Nostelenpa vanhaa ketjua niin ei tartte tehdä uutta 🤭
Koska itse tänään dpo10 sain vielä negan, olisi kiva epätoivoisena kuulla erityisesti niitä kokemuksia että plussa on tullut vasta myöhemmin… 😅

Edellisestä raskaudesta sain hailakan plussan juurikin dpo10. Esikoisesta testasin vasta kun oli menkat myöhässä kun en ollut vielä liittynyt testihullujen joukkoon 😁 keskeytykseen päättyneestä en muista yhtään 😳

Muoks: ja tarkistelinpa nyt vanhat viestit foorumilta ja dpo11 olinkin vasta saanu ekan haalean kuopuksesta. Toivoa siis vielä on :hilarious: keskimmäisessä raskaudesta plussasin vasta kun menkat myöhässä. Eli vielä tohtii hyvillä mielin testejä uitella tässäkin kierrossa 🤭
Dpo 11 tai 10 sain hailakan posin
 
Dpo 10 oli vielä nega. Dpo 12 juuri aavistuksen haamu/viivanpaikka. Dpo 14 vasta selkeämpi viiva, mutta hyvin haalea sellainen. Varhaisultran mukaan oli laskettu aika menkoista -3 päivää. En koskaan tikuttanut ovista.
 
Täällä dpo9 tuli eka selvä haamu pc puikkotestiin. Dpo10 näkyi haamu pc perustestissä ja selvä viiva rfsu herkässä 😊 tässä kuvassa dpo10 rfsu.
20240225_120844.jpg
 
Takaisin
Top