Mä kommentoinkin tota tiskikonetta jo aiemmin, se on sellainen kuitenkin suht pieni ärsytyksen aihe, mutta suurin on ehdottomasti se, että jos mies ei voi tulla syömään sillon kun ruoka on valmista. Mikään ei ole niin ärsyttävää, kuin että olen nähnyt vaivaa ruoan valmistamiseksi (oli se sitten arki tai pyhä), ja toinen ei voi edes sitä tehdä, että tulis valmiiseen pöytään silloin kun ruoka on valmista. Mä oon ottanut jo tavaksi antaa useamman ennakkovaroituksen, että millon ruoka on valmista, mutta silti sitten sinä hetkenä kun se on valmista, niin miehellä voi olla joku juttu kuitenkin kesken, ja sitähän ei mitenkään voi keskeyttää eikä voi tulla heti pöytään. Mä itse haluan syödä ruoan kuumana, ja mieluusti söisin niin että ollaan kaikki yhdessä pöydässä, niin ärsyttää että toinen ei voi olla siinä pöydässä ajallaan. Menee itseltäkin puolet nautinnosta pilalle jo sen takia, että ärsyttää se kun ei voi olla yhtäaikaa pöydässä
.
Ei tätä onneksi joka ruokailulla tapahdu, mutta kun tapahtuu, niin se ärsyttää aivan suunnattomasti.