Mikä ilostuttaa

Mä oon niin happy nyt tässä ukon vieressä kun saatiin tänään vedet takaisin taloon hyvän ja mukavan putkimiehen avustuksella ja kellari tyhjättyä vedestä :) nyt relataan hetki kunnes saadaan uudet sydämentykytykset jostain muusta :D
 
Tänään oli niin hauskaa parhaan ystävän kanssa, joka tasan 8vkoa minua edellä, kun odotusappia katseltiin ja vertailtiin vauvoja kun on ne kuvat, oletuspainot yms. Mitenköhän pöhköiks me vielä tullaan ennenkuin vauvat on ulkomaailmassa meidän makkaroitten suojista. :gen054
 
Ihanaa Verano, että sulla kaveri joka noin samassa vaiheessa :) mulla kaks raskaana, mut toinen kohta synnyttää ja toisella kans alkaa kohta viimenen kolmannes ...
 
Mä oon fb:ssa siinä ryhmässä joka kerää niitä sukkia. En oo vaan ehtinyt vielä tekemään yksiäkään :D

Jee, kohta alkaa 2017! Ultra lähenee, aamulla kuului masusta taas jumpsutus ja ne pienet hipsuttelut kruunaa koko asian :Heartred
 
Ihanaa! :Heartred Täällä ei oo nyt niin paljoa taas tuntunut kuin yks päivä, vissiin potkii toiseen suuntaan. Mut välillä jotain tuntuu! :)

Ei se ryhmä varsinaisesti, mut siellä on keräysvastaavien tietoja ja sukkalaskurit ym. Saahan noita toki tehdä ilman ryhmässä olemistakin :)
 
Aaaaa. Luulin, että valtio ne jostai on hommannut/ostaa ja lahjoittaa sata vuotis juhlan kunniaksi. Jaa, että niitä voi kuka vaa tehdä. :) Uniikit tulee siis :)
 
Takaisin
Top