Mikä ilostuttaa

Keskustelun 'Laskettu aika heinäkuussa 2017' aloitti Pilvilinna, 9 joulu 2016.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Pilvilinna Addikti

Mua ilostuttaa, kun tehtiin tänää pojan kanssa tonttuja ja kortteja, iha vaan omaksi iloksi :happy::Heartred
    • Tykkää Tykkää x 6
  2. Sitruunalilja Rakastunut foorumiin Heinämammat 2017

Ilostuttaa työstä vapaa vkloppu ja huomenna rakkaan kanssa tallinnaan päiväristeilylle! :happy: ja ostin uuden seinäkoristeen josta voisin koklaa laittaa teille kuvan
    • Tykkää Tykkää x 7
  3. Sitruunalilja Rakastunut foorumiin Heinämammat 2017

Kukkaledisydeemi

Attached Files:

• Tykkää Tykkää x 7
  4. Miuku88 Rakastunut foorumiin Heinämammat 2017

Eilen neuvolaan mennessä aamulla terveysaseman pihapensaissa sirkutti varpuset iloisesti. :joyful: Ja tänään kävin ostamassa itelleni uusia pikkupöksyjä. :grin
    • Tykkää Tykkää x 9
  5. jupa- Rakastunut foorumiin

Lähetään kohta puolii naapurin ja koirien kaa mettää :)
    • Tykkää Tykkää x 3
  6. Pilvilinna Addikti

Eilisen foorumi kännykkä kirjoitus härön takia teki mieli lakkaa ja äsken tehtiin miehen kaa Lakka kääretorttua :)

Sit tänään käytiin joulumarkkinoilla josta poika sai hippi kuplan mukaan. Ja lähikaupan pihaan oli tuotu kuusia myyntiin ja ootin niitten tuoksussa koiran kanssa Ulkona, kun mies ja poika kävi torttu tarvikkeet.. :happy:
    • Tykkää Tykkää x 2
  7. Balacenia Addikti Helmikuunmammat 2016 Heinämammat 2017

oon onnellinen ku tänään ei oo ollu juuri ollenkaan paha olo ja sain syötyä KUNNON RUOKAA kunnon annoksen!!! Eikä tehny pahaa! :Heartred
    • Tykkää Tykkää x 6
  8. Lady Bug Tuttu foorumilla Huhtimammat 2018

Mä oon niin onnellinen, kun ei ole migreeniä! Ja sain kirjoitettua joulukortit, eikä mennyt edes viimeiselle päivälle vaikka nyt on ajatukset olleet ihan muualla :joyful:
    • Tykkää Tykkää x 3
  9. Pilvilinna Addikti

Oon huonoista oloista huolimatta jaksanut touhuta vaik mitä!
    • Tykkää Tykkää x 6
  10. nnanna Peruskäyttäjä Elokuunmammat 2015

Kävin tänään varhaisultrassa, kaikki ok, viikot 6+6 ja sydämenlyönnit näkyi selkeästi! :Heartred
    • Tykkää Tykkää x 17
  11. Jennamarina Peruskäyttäjä

Tänään ultrassa 8+5 viikkoja vastaava pikkunen löytyi :)
    • Tykkää Tykkää x 12
  12. verano Rakastunut foorumiin Syyskuun äidit 2019 Heinämammat 2017

Sain joulukortit tehtyä ja kirjoitettua, ei jäänyt viimetippaan. Ens vuonna jos pääsis lähettämään niin joskus raivostuttaneet vauvakuvakortit. Sain eilen siivottua, laitettua jouluverhot yms. Ja kaikkein parasta: mies pääsee tänään KOTIIN :smiley-bounce016
    • Tykkää Tykkää x 10
  13. Pilvilinna Addikti

Hienoa verano! :)
  14. Lady Bug Tuttu foorumilla Huhtimammat 2018

Mäkin laitan ensi jouluna ne tonttupukuiset lapset joulukorttiin! Ihan vaan vaikka siksi, että sellaiset kortit ovat niin ärsyttäviä :grin Ja pieni piikki sukulaisille, jotka eivät "ehdi" pitää yhteyttä, että näin ne kasvavat... Eka jo koulussa.

Jostain syystä meinasin kirjoittaa taas vauvoista monikossa. Mutta eiköhän siellä se yksi vain köllöttele :joyful:
    • Tykkää Tykkää x 4
  15. Pilvilinna Addikti

Itse laitoin viime vuonna pojasta ja koirasta tonttu kuvat. Tänä vuonna ei jostai syystä kyennyt kuvailemaan:rolleyes: Valmiit kortit tuli ostettua..
  16. Pilvilinna Addikti

Saatiin termostaatit takas!!
    • Tykkää Tykkää x 6
  17. Lilliputtis Tuttu foorumilla

Mä ajattelin et kyl semmosia lapsivalokuvakorttejakin vois laittaa, mut sen verran mus on näpertelijän vikaa et jotenki pitäis ite tuunailla kuvasta. Tänä vuonna tyttö maalas vesiväreillä ja mä leikkasin siitä sit joulupalloja; pahville, vähän tähtitarroja ja kimalleliimoja :)

Hitsi mua ilostuttaa, kun sain tänään tehtyä salaattia ruualle :D Tais tyttökin tykätä kun oli perinteisesti kunnon rehut ruuan kyljessä :)
    • Tykkää Tykkää x 6
  18. Balacenia Addikti Helmikuunmammat 2016 Heinämammat 2017

Me tehtiin tänä vuonna tällainen kortti:
    2016-12-07-21-56-20.jpg

Sit ku lapset on isompia ja osaa tehdä jotain kortteihin, ni voi taas näpertää jotain. :)
    • Tykkää Tykkää x 9
  19. verano Rakastunut foorumiin Syyskuun äidit 2019 Heinämammat 2017

Joululahjat kutakuinkin ostettu, miehen kummilapsille vissin kyl pitäs viel jotain (2kpl).
    Meille tulee tänään uusi petauspatja ja vähäks innolla odotan kuinka hyvin ens yönä nukutaan!:sleep002
    • Tykkää Tykkää x 4
  20. Pilvilinna Addikti

Mekin uusittiin silloin esikoisen odotusaikana sänky ja uuhlalaa mikä unelma oli:Heartred
    • Tykkää Tykkää x 2

Jaa tämä sivu