Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oih, no just Enpä aatellukkaan, että ei onnistuis kaikkialla!Mä kysyin heti alussa jo saako vaihtaa niin kuulemma täällä ei.. ku jotenki mun mielestä ihan sanomattakin selvää et sais mut täällä ei.
Womb Olen ihan perusvoiteilla rasvaillu ja bepanthen voidetta välillä laittanut...hetkellinen apu on kyllä ollut mutta kun se raastava tunne tuntuu sisäpuolella :/ Ei kiva
Minä käytän kylmäpuristettua luomu kookosöljyä. :) Samat edut kuin karitevoissa, mutta voi käyttää myös ruuanlaittoon. :) Meillä toimii myös liukkarina..Perusvoiteilla menee joskus ojasta allikkoon.... ei oo välttämättä mitään oikeasti kosteuttava niissä.
Suosittelen kokeilemaan karitevoi/sheavoita (löytyy esimerkiksi life myymälästä tai netistä) ei mitään Lisättyä, täyttä luonnon tuotetta :) ja plussaa sekin, että voi käyttää myös lapsen kuivalle iholle jos ei tykännyt itse. Vaikka on kyllä nii ihana kosteuttavaa että ei sitä kyllä säästöön jää :D