Mies ja odotus

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja åke
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo, siis minä en mitenkään arvostellu täällä ketään, jokainen taaplaa tyylillään, mun tyylin tollanen ei vain kuulu! Ja enhän mie ees sanonu että täällä jokainen tekee tyyliin jokaisen vastaan tulevan kanssa niitä lapsia, kerroin vain mitä täällä paikkakunnalla näköjään on tyylinä, niin sit sitä pidetään yleistyksenä tällä palstalla? Aika kurjaa, kun tolla tavalla tyrmätään heti kättelyssä! Tiedänpähän jatkossa pitää mölyt mahassani etten vaan yleistä teitä kaikkia koskevaksi!!!!

Ei tartte vetää hernettä nyt siihen herkkään nenukkiin!!!

Muokattu viimeksi:
Eksyi nyt vähän aiheen sivuun tämä keskustelu, mutta jatkan alkuperäisestä aiheesta;
Meille molemmille lapsi on esikoinen ja molemmille tilanne siis uusi kaikinpuolin. :) Yhtä innoissaan ollaan molemmat ja miehellä on hyvin järkevä asenne koko hommaan; hän ilmoitti jo alussa että on kaikessa mukana ja tukee aina vain kuin ilmaisen tarvetta. Olen itse hoitoalalla töissä ja tietotaitoa on jonkinverran ja mies luottaa että sanon kun on jotain "häntä koskevaa"..
Ultrissa on ollut innolla mukana ja harjoitteli tuossa jo turvakaukalonkin käyttöä, kun sellaisen halvalla jo ostin.
:)
Yksi mistä mies on ollut kovinkin tyytyväinen on se, että mielialani on ollut hyvin rauhallinen koko raskauden.. olen aika räiskyvä persoona, mutta raskaus on tasoittanut minua kummasti. :)

Hui, täällähän on käynyt jo vähän kuuman puolella tunteet... noo, aihe "uusperhe" on sellainen, että niin helposti saattaa käydäkin. Varsinkin kun uusperheitä on niin kovin erilaisia, tilanteet ovat erilaisia ja ihmiset & ajatukset ovat erilaisia.

Aiheeseen:
Mies on nyt vielä siellä äijäporukan Levin reissullaan, ja joka päivä on soitellut kuulumisia. Hetki sitten puhuttiin melkein tunti puhelimessa... kaikkea mahdollista siis höpöteltiin, mutta kyseli myös taas mun vointia ja mitä masutyypille kuuluu. Jaksaa kyllä sympata mua mun tuskista ja vaivoista. Juuri sille harmittelin, että kun ei ole enää hetkeäkään, etteikö olisi jotain kipua tai vaivaa jossain... Lupasi että kun sunnuntaina palaa (ja missaa lauantaisen naistenpäivän) niin saan kokovartalohieronnan :Heartred

*MUOKS*
Piti vielä tuosta masulle höpöttelystä sanomani, että meillä lähti nyt siis 24. raskausviikko käyntiin, ja ainakin Vau:ssa sanotaan, että nyt kannattaa alkaa juttelemaan ja laulamaan, vauva alkaa kuulemaan ja erottamaan ääniä... :)

Muokattu viimeksi:
Juuri näin,ihmetyttää vain tuo että noin "kovasti" suhtaudutaan kun joku esittää eriävän mielipiteen...

Mutta joo se siitä!!!!

Huli, en mä usko että sun eriävä mielipide varsinaisesti oli se, joka aiheutti kuumia tunteita... ehkäpä se oli vain se yksittäinen kommenttisi, joka aiheutti harmitusta. Kyllä se munkin silmiin pisti aikas lailla... mutta ehkä et sitä tarkoittanut yleistää täällä oleviin uusperheisiin?

Varmaan jonkun mielestä hirveetä ajattelua nykyaikana, kun kuitenkin paljon on eroperheitä, mut mulla on vaan sellanen ajatus ollu koko aikuisikäni, että lapset tehhään yhden miehen kanssa, eikä joka vastaantulevan 2 lahkeisen.

Kommentoin tähän, mut meen jatkamaan siihen "omaan ketjuun" tän jälkeen, mut tässä taisi käyä niinkun miulle tuolla aikaisemmin, että kun asian ilmaisee "melkoisen" kärkkäästi niin siitä todellakin joku asianomainen saa sen kuvan, että hän on juuri se joka "lettunsa levittää" joka vastaantulevan kakslahkeisen kohdalla..VAIKKEI OLISI SITÄ SILLÄLAILLA JUURI HENK KOHT TARKOITTANUT.

Ug. Kiitos ja anteeksi mut pakko oli vain kommentoida, et ymmärrän yskän ja pienen herneen nenässä ;)

^ Joo tuskin tolla ketään henkilökohtasesti tarkoitettiin tai kaikkia uusperheitä, ainekin toivon niin :D Eli ei kannata ottaa itteensä, toisesta korvasta sisää ja toisesta ulos. Mutta olishan se suotavaa kun aikuisia ihmisiä kuitenkin ollaan että kaikki yrittäis miettiä mitä kirjoittaa ettei turhaan pahoita toisten mieltä :)

Muokattu viimeksi:
Onko kenelläkään muuten käynyt niin, että masun kasvaessa olisi miehen seksihalut vähentyneet...? Jonkun muun kuukauden ketjuja lueskellessa vaan tuli mieleen...

Meillä ei onneksi ole niin käynyt, en ainakaan ole huomannut. Mutta mies ei ehkä ihan niin spontaanisti enää tee aloitteita; olen huomannut, että hän tarkkailee nykyään aika herkästi tyyliin että olenko käynyt koska pissalla ja mikä mun mieliala on jne. ja sitten vasta tekee aloitteen... mutta sama se on itsellä, ihan niin spontaania ei touhu aina välttämättä ole, kyllä mäkin saatan laskelmoida ennen kuin teen aloitteen, että nyt käynpäs äkkiä vielä pissalla ja suihkussa ja sitten...! :wink

^ Oi, kyllä miehet välillä jotain tajuaa :Heartred :wink

Mutta joo, ymmärrän tilanteen että vauvan liikkeiden tunteminen seksin aikana on ehkä, öhh, hyvin epämiellyttävä tilanne. Alkaa tuntua varmana jotenkin "likaiselta" tms, vaikka eihän se sitä ole. Meillä ei ole vielä ainakaan niin käynyt... ja jos käykin, niin eiköhän siitä yli päästä :)

Mulla on muuten masu ehkä aiheuttanut sen, että ihan kaikki seksiasennot ei enää onnistu. Tuo masu on kuitenkin sen verran kasvanut, ja kun se on niin pinkeä pallo eikä yhtään anna myöten...

No meillä ei kyllä ole, pikemminkin välil tuntuu että päinvastoin! Tuo on mussa kiinni jatkuvasti ja kehuu kuinka kaunis ja seksikäs oon pömppömahani kans! :grin Tiettyhän seksi nyt ei oo ihan samanlaista kun ilman tätä mahaa, mut sanotaan että meillä se on aika hauskaa!! Välil aina yhes repeillään kesken touhujen jotain mikä nyt ei ehkä niin näppärästi tän mahan kans suju, ja ukollakin kun tota äijäkessiäkin vähän on niin tuntuu et ollaan oikeen kaks palleroo puuhiissa.. :grin

^ Oi, mun mies ei kyllä ole mua kehunut seksikkääksi pömppömahani kanssa... tosin eipä tuo nyt muutenkaan kauheasti sanallisesti osaa kehua, tekemisillään vain. Ja sitä paitsi, enpä mä itseäni niin kovin seksikkääksi itsekään tunne, masun osalta siis. Että en tiedä sitten olenko se enemmän minä, jolta saattaa mennä fiilikset mahan takia :grin

Noniin, tänään ei sitten ihan kohdanneet mun ja miehen ajatukset, ja mulla tuli niin totaali pettyminen ja itku...

Mies tosiaan on siellä Levillä äijäporukan kanssa, joka on siis ihan fine.
Mulla on tänään ollut tosi p*skat fiilikset, jotenkin on nyt tänään ollut sellainen olo että mä oon niin kypsä tähän raskauteen. Maha on tiellä, mua sattuu joka paikkaan, närästää, mielialat heittelee, on vaan jotenkin paha olla... ja väsyttää kauheasti. Mua ärsyttää se että olen niin väsynyt ja en jaksa enkä voi tehdä mitään kivaa.

Mies tosiaan taas tänään soitteli, tosin tuossa tunti sitten (kahdeksan aikaan nyt illalla), on muina päivinä soittanut jo vähän aiemmin niin olin nyt jo ehtinyt odottaa sitä puhelua jonkin aikaa, mietin jo että mahtaako soittaa ollenkaan... Siinä sitten mies kertoili mitä kaikkea ovat tehneet, ja lopuksi sanoi että "Mun täytyy kohta lopettaa kun mä laitan porokeittoa muille ja syödään kohta, mutta mitäs sinne kuuluu?" ... ja sitten kun yritin vähän avautua että mulla on tosi paska olo ja oon nyt jotenkin ihan täynnä tätä raskautta, niin mies tokaisi vaan, että "Aijjaa, no, en mä oikein osaa sanoa tohon mitään". Johon mä tokaisin, että "No olisko vaikka jotain, että koita rakas kestää, pikkutyypin takia, tai jotain sellaista?!" Oli vaan hiljaa, ja sanoi jotain, että no joo, puhutaanko vaikka joku toinen kerta.

Saamari mua alkoi ärsyttää ja itkettää yhtä aikaa!
Hän siellä rilluttelee ja ryyppää ja pitää hauskaa yli viikon ajan joka ikinen päivä kavereittensa kanssa, ja soittaa vain rutiininomaisesti äkkiä kuulumisia, ja sitten kun mulla olisi ollut avauduttavaa ja olisin tukea kaivannut, niin en minkään laista lohdutusta saanut!!!

Kyllä mä ymmärrän että ei hän siellä paljoa mua kerkee miettimään, ja totta kai saa siellä olla ja hauskaa pitää, mutta ei musta ole liikaa vaadittu että olisi jaksanut mun kanssa hetken puhua ja mua kuunnella ja koittaa lohduttaa... kun miestäni olisin tarvinnut.

Huh, taas alkaa sappi kiehumaan ja kyyneleet nousee silmiin kun tätä kirjoitan. :smiley-angry002 :sad010

Ehkä mun kannattaa nyt vaan painua nukkumaan ja antaa olla, katsotaan josko huomenna olisi taas parempi mieli...
saamarin hormoonit!
Ja saamarin äijä kun ei nyt tällä hetkellä tuntunut tajuavan yhtään mitään mistään!!!
:smiley-angry017

^ Tulipas avauduttua eilen... ohhoh. Sori vaan... :oops:
Kuinka nämä tunteet nyt yhtäkkiä näin heitteleekin?
Ja aiemmin mies on tuntunut tosi ymmärtäväiseltä, ehkä siksi alkoi eilen entistä enemmän harmittamaan kun mies ei tajunnut mistään mitään eikä yrittänyt lohduttaa eikä ehtinyt / halunnut / jaksanut mun kanssa puhua, näin ei siis yleensä ole ollut...

Tokihan sitä avautua saa ja pitääkin! Ymmärrän kyl hyvin että tollanen ottaa päähän,olisin taatusti reagoinu ihan samalla tavalla!! Ja vielä kaupan päälle haistattanu ukolle pitkät paskat!!! :grin Ootteko tänään ukon kans jutellu?

Takaisin