Noniin, tänään ei sitten ihan kohdanneet mun ja miehen ajatukset, ja mulla tuli niin totaali pettyminen ja itku...
Mies tosiaan on siellä Levillä äijäporukan kanssa, joka on siis ihan fine.
Mulla on tänään ollut tosi p*skat fiilikset, jotenkin on nyt tänään ollut sellainen olo että mä oon niin kypsä tähän raskauteen. Maha on tiellä, mua sattuu joka paikkaan, närästää, mielialat heittelee, on vaan jotenkin paha olla... ja väsyttää kauheasti. Mua ärsyttää se että olen niin väsynyt ja en jaksa enkä voi tehdä mitään kivaa.
Mies tosiaan taas tänään soitteli, tosin tuossa tunti sitten (kahdeksan aikaan nyt illalla), on muina päivinä soittanut jo vähän aiemmin niin olin nyt jo ehtinyt odottaa sitä puhelua jonkin aikaa, mietin jo että mahtaako soittaa ollenkaan... Siinä sitten mies kertoili mitä kaikkea ovat tehneet, ja lopuksi sanoi että "Mun täytyy kohta lopettaa kun mä laitan porokeittoa muille ja syödään kohta, mutta mitäs sinne kuuluu?" ... ja sitten kun yritin vähän avautua että mulla on tosi paska olo ja oon nyt jotenkin ihan täynnä tätä raskautta, niin mies tokaisi vaan, että "Aijjaa, no, en mä oikein osaa sanoa tohon mitään". Johon mä tokaisin, että "No olisko vaikka jotain, että koita rakas kestää, pikkutyypin takia, tai jotain sellaista?!" Oli vaan hiljaa, ja sanoi jotain, että no joo, puhutaanko vaikka joku toinen kerta.
Saamari mua alkoi ärsyttää ja itkettää yhtä aikaa!
Hän siellä rilluttelee ja ryyppää ja pitää hauskaa yli viikon ajan joka ikinen päivä kavereittensa kanssa, ja soittaa vain rutiininomaisesti äkkiä kuulumisia, ja sitten kun mulla olisi ollut avauduttavaa ja olisin tukea kaivannut, niin en minkään laista lohdutusta saanut!!!
Kyllä mä ymmärrän että ei hän siellä paljoa mua kerkee miettimään, ja totta kai saa siellä olla ja hauskaa pitää, mutta ei musta ole liikaa vaadittu että olisi jaksanut mun kanssa hetken puhua ja mua kuunnella ja koittaa lohduttaa... kun miestäni olisin tarvinnut.
Huh, taas alkaa sappi kiehumaan ja kyyneleet nousee silmiin kun tätä kirjoitan.
Ehkä mun kannattaa nyt vaan painua nukkumaan ja antaa olla, katsotaan josko huomenna olisi taas parempi mieli...
saamarin hormoonit!
Ja saamarin äijä kun ei nyt tällä hetkellä tuntunut tajuavan yhtään mitään mistään!!!