Mieliteot

Kaykay mä niin tiedän tuon tunteen turhauttavaa mä eilen ostin munia ja katkarapuja kun halusin munakatkis voikkarin 30 min kotiin päästyä ei uponnutkaan enää :/
Ninna, älä turhaan nolostele se oli tärkeä asia minkä mainitsit ja moni ei välttämättä tule ajatelleeksi joten kiitos kun muistutit :Heartred
Puh tänne tuli riisi ruispiirakkahimo :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mä odotan edelleen niitä Mjun hehkuttamia karviaisia... Koska ne oikein kypsyy täällä Suomessa?? Pitääkö tässä lähteä Tanskaan niitä saadakseen, häh?
 
Miks menin ees epäilemään etteikö Mjuukkeli tietäs mitä suuhunsa laittaa?! Oon nyt ihan nolona :D

Kuule en minä kään tienny että niitä on erinlaisii, ja jos et sä sitä olis kirjottanu nii todenäkösesti mä olisin kirjottanu sen saman.. (ollaan ehkä vähän ylihuolehtivaisii) Mun mies syö beselii ja mä nykyään oivarinii just sen kolesterooli jutun takii :grin
 
Kiitos vaan piirakkahimosta! Ei pitäs käydä täällä lukemassa. :D Pakko kai hakea tänään kaupasta..
 
tanaan on taas ei maistu oikeen mikaan paiva mutta syotava on huono olo tulee muuten..
 
Saako katkiksia syödä???? Mä niitä välttelin koko ekan raskauden vaikka on suurinta herkkua...
 
Jääkaappikylmät mansikat on nyt herkkua! Mulla on samaa ongelmaa kuin edelläolijoilla. Kovasti tekee jotain mieli, esim eilen valkosipulipatonkia, mut sitten kun saa sitä käsiin, niin hyi...

Aamuetomisen olo on inhottavinta. Ei oikein saa päivää käyntiin, kun on niin inha olo. Onneks kaurapuuro (kylmillä mansikoilla!) helpottaa, kunhan pystyy sen aloittamaan.

Femi: mun neuvolalistoissa katkaravut ei kuulu kiellettyjen listaan!
 
Kyllä mäkin syön katkarapuja pakasteitten kanssa pitää muistaa ettei sulanutta saa pakastaa uudelleen ja ne tulis käyttää muistaakseni pakkauksen mukaan jo samana päivänä sulatuksesta. Mä ostan täällä noita suolaliemeen säilöttyjä.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Femi: Mä ihan kysyin tota katkisasiaa neuvolassa, kun muistan myös niitä edellisellä kierroksella vältelleeni, mutta nyt en löytänyt vältettävien listalta. Terkkari sanoi, että voi käyttää, mutta pitää kuumentaa ensin, sama käsittely siis kuin esim. graavi- tai kylmäsavukalalla.
 
Muokattu viimeksi:
Nyt tais Samsam sulla hypätä ihan väärä teksti tohon väliin... Mua nauratti mut kannattaa poistaa kun noin henk. koht tietoja siinä :)
 
Kiitos Femi!

Olipa ihme juttu... Siihen oli hypännyt parin viikon takainen tekstari, jota sen jälkeen en oo edes katsonut. Miten noin voi edes käydä??

Toivottavasti tota ei oo kovin moni käynyt lukemassa vielä, vaikka luultavasti on, kun ehti tossa jonkin aikaa möllöttää kuitenkin.
 
Lähikaupasta oli riisipiirakat loppu. :sad001 Mutta onneksi siellä oli munkkeja, söin juuri aivan taivaallisen ihanan vadelmahillomunkin, joten kiitos sille joka täällä munkeista kirjoitti :grin
 
Olipa outo juttu Samsam... Toivottavasti ei kovin moni nähnyt, ainakin täällä on nyt ollut aika hiljaista...

Mmmm munkki, tekis mieli sellasta kermahillomunkkia nam!!
 
Mulla mennään nyt niin että mieli tekis vaikka mitä kunnes ajatus siirtyy konkreettisesti siihen syömiseen.. sillo alkaa kuvottaa. Iltaa kohti pahenee vaan, eilen meni varmaan puoltuntia n.7 lasagnehaarukallisen syömiseen. Joka välissä kun sai miettiä että pitääkö sännätä posliinivaltaistuimelle..
 
Femi, mulla oli just tollanen ajatus että mmmmmmm, munkkia. :D Ihan kun Simpsoneissa se Homer aina haaveilee donitseista. :D

Munkinhimo palasi taas..
 
Hauska lukea näitä mielitekoja kun itsellä ei oikein sellaisia ole. Lähinnä on niitä mitä ei just tietyllä hetkellä tee mieli :-)

Sent from my ST27i using Vau Foorumi mobile app
 
Nyt täytyy kyllä myöntää, että koko (helle)päivän kotona rehkittyäni lähestyvän lattiarempan vuoksi, tekis mieli lähteä käymään terassilla kylmällä siiderillä! Kaiken kruunas auton hajoaminen, kun olin viemässä kierrätyspisteeseen vanhoja tavaroita.
Seinästäkin löytyi lievä kosteusvaurio (joka menee taloyhtiön piikkiin). Hieman harmittaa!
Taidan vaan tehdä safkaa ja kattoo jonkun leffan itekseni kun mieskin on vielä iltavuorossa.
(En käytä alkoholia raskauden aikana, mutta tulipahan mielihalu muutamaan..)
 
Takaisin
Top