huh huh, paino laskee kun ei treenaa, lue lihas kaantyy lolloksi.. mutta voi tata syomisen vaikeutta..
Roskaruoka ei enaa maistu thank god for that, aina valilla tulee himo pizzaan mutta kun ajattelee sen syomista sita itse toimitusta niin se alkaa jo oksettamaan.
Eilen illalliseksi ainoa mita sain alas oli 2 paistettua munaa ja 4 porkkanaa. 4!!! myohemmin tuli sitten suolaisen nalka ja soin 50 grammaa paahtopaistia iltaproteiiniksi.. Ma olen vakavasti miettinyt raskaana olevan naisen ruokavaliosta kirjoittamista. Taysin ennenkuulumatonta.
Herasin tanaan 0700 ja aamukahvi vaihtui taas 50 grammaan maustamatonta hapanta jugurttia
Evaaksi junaan tein 2 Wasan superkuitu nakkista (24% kuitua, miten niin ummettaa... ) kalkkunalla becelilla ja juustolla ja 2 porkkanaa, soin ne kello 0900 junassa, nyt istun toissa ja mietin miten parjaan viela 45 minuuttia ennenkuin lounasravintola aukeaa..
Imailen ensimmaista ja ainokaista kahvia jos vatsan saisi toimimaan.
nyt ei taas tee mitaan mieli mutta Suomeen tullessa ehdottomia on se kuukauden haaveiltu kana teriyaki kokojyvapatonki, 1 siivulla juustoa, paahdettuna, kaikilla kasviksilla paitsi oliiveilla ja suolakurkuilla ja kastikkeeksi joko ihan pikkainen siivu kevytmajoa tai amerikan sinappia ja mansikka lettukestit vanilja jadella jotka sitten huuhtelen alas jollain hyvalla laksatiivilla taa mun vatsa on kanssa seuraava tuleva ex kun se ei tee yhteistyota mun kanssa.