Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Marli valmistaa luumunektaria. Vois kuvitella että isoissa marketeissa olis.
Jännää, onko hyvää? Tekee mieli maistaa!
Marli valmistaa luumunektaria. Vois kuvitella että isoissa marketeissa olis.
Mä himoitsin raskauden alussa silliä, onneksi se meni ohi. Ennen raskautta tuli syötyä tosi paljon vihanneksia päivittäin, mutta pahoinvoinnin alun jälkeen ei maistu oikein mitkään kypsät vihannekset enää. Porkkana on ok, mutta esim. bataattia en voi enää syödä
Sushia tehny ihan hirveesti mieli, oon yrittäny etsiä sellasta lounas buffa paikkaa, josta saisi vegaanisena. Täytyy varmaan tehä ite ni tietää ettei oo kala raakana rullassa. Vegaaninen menisi dinällään hyvin kun muutenkin on kasvis ruokavalio.
Mä en ole juonut kahvia kolmeen kuukauteen, eikä vieläkään maistu.. Tavallaan toivoisin, että alkaisi jossain vaiheessa taas maistua, vaikkei tämä nyt mikään huono asia olekaan olla juomatta..Kahvia en oo juonu koko raskausaikana, alkoi etoa niin vaihdoin teehen. Vihreät omenat, pinaattiletut, kiinalainen ruoka, jalopenot, hesburgerin kerroshamppari, ruusunmarja viili... Namnam...
Mullakaan kypsät vihannekset ei uppoa yhtään.. Aiemmin kyllä... :)Mä himoitsin raskauden alussa silliä, onneksi se meni ohi. Ennen raskautta tuli syötyä tosi paljon vihanneksia päivittäin, mutta pahoinvoinnin alun jälkeen ei maistu oikein mitkään kypsät vihannekset enää. Porkkana on ok, mutta esim. bataattia en voi enää syödä