Mulla oli alkuaikana, ennen kuin edes tiesin olevani raskaana, kokishimo. Oon joo aina juonut kokista (viime vuosina vähemmän, silloin tällöin pikkupullo jne), mutta tässä himossa oli kyse siitä, että se piti nimenomaan olla tölkki-kokista!

Ja päivittäin! Kerran melkein suutuin miehelleni kun toi kaupasta pullo-kokista tölkkien ollessa loppu, kun ei se minusta vaan maistunut samalta!
... Noh, viikkojen kuluessa se himo jäi vähemmälle, tällä hetkellä kokis maistuu aivan liian sokeriselle. Samoin Battery, jota join ennen raskautta on tällä hetkellä aivan kammottavaa sokerilitkua (hyvä niin! Sitähän se oikeestikin on!

) ja karkkien ja kaikkien makeisten syönti on ollut ihan murto-osa siitä, mitä se aikasemmin oli.
Mutta juuri nuo ihanan rasvaiset mättöherkut.. ah, kun vaan voisin täyttää vatsani kaiket päivät niillä!
Toinen mikä ja mistä puhunkin harva se viikko, on sushi, joita en siis ole uskaltanut syödä. Ollaan sovittu, että mies tuo sitten laitokselle mulle annoksen niitä tai kotiutuessa kurvataan läheisen sushi-paikan kautta kotiin