Mielihaluja

Täälläkin koko ajan haluttaa jotakin suolaista ja rasvasta. Yleensä haluttaa enemmän makeaa kuin suolaista, mutta nyt on tullut herkuteltua sipseillä. Pakko tsempata viikonlopun jälkeen. :grin
 
Haha luin tän ketjun kerralla ja jokaisen viestin kohdalla 'hyi hyi hyi ei hyi ei ei hyi yäk ei hyi hyi', mitenniin alkaa etominen nostaa päätään. Voisin siis syödä KOKO AJAN ja silti on nälkä, mutta yhtäaikaa ei tee mitään mieli.

Vielä ei ole mielihaluja tullut, viime kerralla oli kuivat ruisleivän kannikat ja näkkäri. o_O

Muoks. Huijasin, nakit. :hilarious:
 
Muokattu viimeksi:
Niinpä. Ei tee mieli mitään. Huomaan nälän vasta kun ruokalautanen on nenän edessä. Sipsipussi on ollut perjantaista asti kylmiön hyllyllä, ja senkin valkkasin kokoa 50g :wideyed:. Valitettavasti tämä tilanne tulee muuttumaan muutaman kk:n kuluttua, jos vanhat merkit pitävät paikkaansa :rolleyes:. Radituomiota odotellessa :arghh:.
 
Mä jouduin esikosta käymään kahteen kertaan sokeritestissä... molemmilla kerroilla tuli puhtaat paperit!
Voiko millasella ruokavaliolla vaikuttaa siihen että tuleeko sieltä sit se radituomio vai ei? Nyt nimittäin epäilyttää että narahtaa
 
Mulla on kans makeanhimo vähentyny ja suolasta tekee mieli enempi. Myös porkkana ja miniluumutomaatit on ollu mielen päällä viimiset kolme päivää.
Nälkä on aamulla kamala ja illalla tulee oikeastaan vasta sitten ku alkaa syömään ja monena iltana mies on joskus 19-20 aikaan alkanu ihmettelemään, että enkö aio syödä mitään tai eikö jo tehtäis ruoka kun alkaa olla jo kova nälkä. Normaalisti syödään iltaruoka 18-19 aikaan.
Kahvia ei tee mieli, mutta kun sitä juo, se maistuu taivaalliselta.
 
Mäkin huomasin viikonloppuna saman kun miehen vanhempien luona oltiin, ettei kahvia tehnyt mieli mutta sitten kun join niin ai että kun maistui ja vetäisin sen aika nopeasti :D
 
Voi kun sais nyt Amarillon big burgerin!
Tarvii vissiin tyytyä hesen burgerii.
Ajattelen koko ajan vaa ruokaa. :nailbiting:
 
Mä oon myös vedelly monena iltana ihan liikaa hapankorppua juustolla ja suolakurkulla, nami nami! Kun sen aloittaa, ei meinaa tulla loppua :hilarious:
 
Kävin äsken Prismassa ja mulla lähti ihan lapasesta.
Ostin sipsejä (en muista milloin olisin ostanut viimeksi), sit ostin pikkumunkkeja kun en ollut varma tekeekö mieli xD
Kotona vedin pari pikkumunkkia ja tuli ällö olo, no siihen päälle sipsiä ja ai että kun maistui :D haha
Sitten vielä käryyttelin kalkkunapekonia ja mässytin hetkessä koko paketin ja enemmänki olis tehny mieli :D
Makeasta takaisin suolaiseen siis :D
 
Kävin äsken Prismassa ja mulla lähti ihan lapasesta.
Ostin sipsejä (en muista milloin olisin ostanut viimeksi), sit ostin pikkumunkkeja kun en ollut varma tekeekö mieli xD
Kotona vedin pari pikkumunkkia ja tuli ällö olo, no siihen päälle sipsiä ja ai että kun maistui :D haha
Sitten vielä käryyttelin kalkkunapekonia ja mässytin hetkessä koko paketin ja enemmänki olis tehny mieli :D
Makeasta takaisin suolaiseen siis :D

Hahah tuo "en ollut varma tekeekö mieli", itekki oon ostanu monesti jotain herkkua sitten varalta :hilarious:
 
Hahah tuo "en ollut varma tekeekö mieli", itekki oon ostanu monesti jotain herkkua sitten varalta :hilarious:

Joo :D eipä harmita sitten jälkeenpäin ainakaan jos ei ostanut ja tekisi mieli :D
Nauratti vielä tänään kun olin laittanut munkit kaappiin ettei kaikki oo pöydällä esillä, ja mies luuli että oon piilottanut ne häneltä :D ei nyt vielä sentään niin huonosti oo asiat xD
 
Mun mies käyttää hyödykseen mun mielihaluja ja samalla pitää mun painonkin kurissa ja pikuisen terveene... mun jemma karkit se syö kaikki ja nyt se on koko ajan penkomassa laatikoita ja kaappeja. Mun huonon olon parantavat sipsitkin se syö. Rakastan pihlaja karkkeja ja ostin niitä jaffa keksinä... yhden olen kerennyt maistamaan ja paketti tyhjä :shifty:
 
Mun mies käyttää hyödykseen mun mielihaluja ja samalla pitää mun painonkin kurissa ja pikuisen terveene... mun jemma karkit se syö kaikki ja nyt se on koko ajan penkomassa laatikoita ja kaappeja. Mun huonon olon parantavat sipsitkin se syö. Rakastan pihlaja karkkeja ja ostin niitä jaffa keksinä... yhden olen kerennyt maistamaan ja paketti tyhjä :shifty:

Sun mies on varmaan sympatiaraskaana..? :wink :hilarious:
 
Nyt pitäisi PauliinaS suorittaa sellainen raskaushormonihirviöräjähdys :grin Ensin raivota ja sitten itkeä niin kauan, että mies hakee kaupasta lisää herkkuja, vain sulle :hilarious: Aika roisto!
 
Takaisin
Top