Miehet & Raskaus

Juu, on ne kyllä!

Mun mies tässä yks päivä  kehui ja paijaili masua, ja sanoi sitten : "Pitäis varmaan pyytää sitä lääkäriä laittamaan tähän semmonen silikonitäyte sitten kun oot synnyttänyt, kun tää on niin ihana."

 
hahah !
Ihanasti sanottu !

koska ei ole itsestään selvyys ikävä kyllä, että kaikki miehet tykkäisivät kun oma nainen pyöristyy raskauden myötä!
Eikä kaikki miehet tykkää ollenkaan vauva masusta . . . 
HArmi kyllä. . 
 
Heheheh Jenni90! Miehet... :D

Mun mies on ruvennu hokemaan, että kulta sä näytät hyvältä - kun tietää että mua ahdistaa tää ulkonäkö. Tässä yks aamu heräsin sit ihan totaalisen turvoksissa ja mies heti ensimmäisenä että "näytätpä hyvältä"... Noh, aika pahan mulkaisun sai mies ja hän sitten lisäsi hyvin nopeesti, että "siis olosuhteisiin nähden". :D
 
Mä tässä taannoin kattelin sivuprofiiliani peilistä ja totesin että kyllä tää vatta on ihan törkeen iso, ja kun mä en enää ylety mihinkään . Nykyään kun mies tulee halaamaan niin se alkaa niin kuin räpiköimään kun muka yrittää ylettyä muhun kunnolla. Sanon vaan että nyt kyllä kaivat verta nenästäs... emoticon
 
Mun mies tuntuu tykkäävän (niinkuin toisessa ketjussa sanoinkin) mun pyöristyneestä ulkomuodosta <3 Kehuu kauniiks ja halailee ja pussailee kokoajan.. (välillä jopa vähän rasittavaakin). Eilen se tuli kotiin ison ruusupuskan kanssa, ihan muuten vaan. Ihana mies, ,muutenkin osallistuu kotitöihin ja hokee että : Lepää sä vaan, kyllä mä voin.. Mene nyt lepäämään, lopeta toi stressaaminen.. Nyt se kysy eilen että haluunko mennä kampaajalle vaikka vielä ennen synnytystä! Passaa mulle, ei haittaa ollenkaan!..Tosin saatto olla pienoinen vihje kun mun hiuskuontalo on aika karseessa kunnossa. Mut anyway, nätisti aateltu!

Shakira: Hauska toi olosuhteisiin nähden :D hehe. Repesin!
 
Mä  repesin aivan täysin !
 Kun kuvittelen sen tilanteen; kun ootte Shakira justiin heränny
ja toinen alottaa heti kehumisen 

Kukaan tuskin muutenkaan haluaa heti aamusta kuulla lausetta
"näytätpä hyvältä"

Meillä mies kans hokee, että "ootpa kaunis" " oot niin ihana raskaana" "toi maha sopii sulle " jne . . . 
 ihanaahan se on ja hienoa, että mies kannustaa mutta en halua kuulla sitä koko aikaa. . .  Koska mä en oikein pidä tästä ulkomuodostani tällä hetkellä. . . 


Ja eilen mies sanoi, että oon laihtunut. No joo  voi kuulostaa vittuilulta; mutta ei se sitä nii meinannu ; vaan kun en oikeesti ehi syömään täälä
niin kaikki menee vauvalle. Ja kyllähän mun paino on laskenut....
mutta samapa tuo mitä puntari näyttää; kun maha on joka paikassa tiellä....
 
Katoin nelosen vauva ohjelmaa ja siellä oli mies, joka meinasi pyörtyä koko ajan kun vaimo synnytti. Vaimo oli ihan rauhallinen ja hoiti hommat kuin vanha tekijä vaikka oli eka lapsi. Lääkärit toi miehelle mehua ja tyynyn ja mies istui aika paljon siellä sohvalla kalpeana ja hikoili kamalasti. Ponnistusten välissä vaimo kyseli mieheltä onko kaikki ok. Taisi olla vähän roolit väärinpäin. Naurettiin oman miehen kanssa, että noin ei kyllä varmaan käy ihan joka päivä, että synnyttäjä joutuu huolehtimaan vielä miehestäkin siinä sivussa!
 
mun oli  pakko kertoa miehellekkin toi Shkarikan skriivaama juttu; 
sekin repes

Meillä oli sama juttu synnytyksessä.
Mun mies meinasi ponnistusvaiheessa pyörtyä kolme kertaa. Koska ei muistanut hengittää vaan punnasi mun mukana.

Kolmesti kätilöt joutuivat laittaa miehen istumaan ja muistan kun kuulin joka välissä
"Jussi onko kaikki ok" " Jussi mene istumaan" "Jussi tarviitko apua" 
 
Khihihihihihiihihih, mut hei - eipähän ainakaan puhunu höpöjä kun lisäsi siihen sen olosuhteisiin nähden. ;D
 
Hehee, vähänkö repeilin teidän jutuille! :D Tai siis teidän miesten, ihania!

Mä vähän luulen, että mun mies on tullut kanssa raskaaksi. Semmosta herkistelyä on nyt ilmassa. Joka päivä julistaa rakkauttaan ja kertoilee, että millainen isä meinaa sitten olla. Tippa linssissä. :D Rakkautta ei puutu meidän huushollista kun mies on koko ajan kimpussa, silittelemässä, pussaamassa ja halaamassa. Ihanaahan se, mutta pistää naurattamaan vaan. :)

Eilen mies kuvaili minulle, miten sitten synnytyksessä mua ei enää pelotakaan kun se kaikki tapahtuu oikeasti, että siinä sitten niinku eletään sitä hetkeä eikä vain odotella. Mä nauroin sisäisesti kun se oli niin tosissaan...Se oli selkeästi ajatellut asiaa jo kauan, että niin sen sitten täytyy mennä. :D
 
Tossa jokunen viikko sitten sanoin eksälle kaupassa et kokeilee mun mahaa jos haluu tuntee vauvan pyllyn. Hetken se siinä paineli mahaa kunnes totes hyvinkin yllättyneenä "siel on ihan oikeesti jotain!" :D On se hyvä että nyt vasta leikkaa ;)

Kaverillekin (joka sattuu olemaan miespuolinen) tossa just muutama päivä sitten sanoin et kokeile mahaa, siin tuntuu pylly.. Niin hennosti kun vaan voi se mun mahaa sormella hipas ja totes et "emmä uskalla ku kuitenki tökkäsen sitä niin et sitä sattuu" :D
Kai se on joku yleinen juttu noilla miehillä et pelkää vauvaa satuttavan
 
Takaisin
Top