Menkkakivut ja alkuraskaus

Mun on nyt kans pakko tulla kirjottaan tänne. Tänään tein vihdosta viimein plussa testin, eka tosi haaleen etten meinannu ees uskoa todeks ja sit illemmalla tein ihan apteekin testin ja se oli selkee. Menkkojen piti alkaa lauantaina mutta jotenki sellanen tunne että nyt tärpänny. Nyt en meinaa millään uskoa todeksi (1,5vuotta yritetty) huomenna testaan viä clearblue digital testillä aamusta ja sit täytyy varmaan olla johonkin neuvolaan yhteydessä tai jotain ja mulla siis ennestään 5wee tyttö.
 
Itte olin ovulaation aikaan suojaamattomassa yhdynnässä mieheni kanssa ja tänään piti alkaa menkat. Yleensä ollut kellon tarkat. Huonoa oloa ja mahakipua ollut ja vessassa saanut ravata. Tein eilen negatiivisen. Voinkohan olla paksuna vai onko tää jotain muuta. Tuli kuitenkin negatiivinen, kai se ois näkynyt sitten jo ? Mulla kyl ol viimekuussa normaalia pidemmät menkat, kesti 9pv. En tiedä yhtään mitä ajattelisin jos sieltä plussa tulisi. Ja en kyl uskalla tehdä ees testiä vielä :D:anyone:banghead:
 
Kannattaa odottaa muutama päivä ja tehdä uusi testi. :) Joillain hormonitasot nousee hitaammin, kun toisilla. Testeissä ja niiden herkkyydessä on myös eroja.

Mulla on rv 5+3 nyt ja edelleen on aika-ajoin menkkamaisia oloja, mutta eipä ne taida tulla... Ainakaan toivottavasti. Mulla alkoi km. vuoto 2.4 (rv 6+5). Tuossa kierrossa oli menkat ja ruskeaa vuotoa, eli ne menkat taisi olla kkm ja loput tuli spontaanisti pois tuolloin 2.4. Tein 29.3 jo negatiivisen raskaustestin ja olin paniikissa, kun ei vuoto ollut alkanut, mutta ei tarvinut tyhjennykseen mennä. Tässä raskaudessa on varmempi olo ja selkeämmät viivat.

Miten tän hetkiset "menkkaoireet" eroaa normaaleista, niin myös häpyluussa tuntuu aika-ajoin vihlaisuja. Eli kaiketi kuuluu asiaan...?
 
Raskaudessa on paljon kipuja ja kolotuksia. Alkuraskausessa varsinkin. Ikävä kuulla että on käynyt noin pikkuinenmyy86 mutta eiköhän kaik mee ny hyvi :)
Aivan ja ittellä menkkojen piti alkaa eilen ni jos vaik uskaltaisi tehdä testin :D
 
Muokattu viimeksi:
Ite plussasin perjantaina eikä mulla oo mitään raskaus oireira. Viimme viikolla väsytti koko ajan ja ny lauantaista lähtien kauhee flunssa
Ekassa raskaudessa maailman kaikki raskausoireet oli. Ny huolestuttaa ku ei oo mitään
 
Moikka...

Menkat pitäisi tänään 17.3 alkaa mutta ei oo kuulunut ja minulla on todella tarkka kierto :)
Viikko sitten tuli pyyhkiessä pikkasen verta... Alavatsaa kihelmöi ja särkee mutta ei yhtä voimakkaasti kun menkoista johtuvaa kipua...
Tein 1.5vkoa sitten testin joka oli negatiivinen :sad001
Moni sanoo että oon liian aikasin tehnyt testin... Rinnat on kipeät ja vatsa ollut turvoksissa ! Oksentelua ei niin mutta esim. Battery mitä juon saa mut voimaan pahoin ( en ole pystynyt 2 vkoon juomaan batteryä )
Väsyttää, ärtyneisyyttä, hikoilua, nokka vuotaa... Todellakin on oudot olot :)
 
Moikka...

Menkat pitäisi tänään 17.3 alkaa mutta ei oo kuulunut ja minulla on todella tarkka kierto :)
Viikko sitten tuli pyyhkiessä pikkasen verta... Alavatsaa kihelmöi ja särkee mutta ei yhtä voimakkaasti kun menkoista johtuvaa kipua...
Tein 1.5vkoa sitten testin joka oli negatiivinen :sad001
Moni sanoo että oon liian aikasin tehnyt testin... Rinnat on kipeät ja vatsa ollut turvoksissa ! Oksentelua ei niin mutta esim. Battery mitä juon saa mut voimaan pahoin ( en ole pystynyt 2 vkoon juomaan batteryä )
Väsyttää, ärtyneisyyttä, hikoilua, nokka vuotaa... Todellakin on oudot olot :)

Teitkö testin? Jos oot raskaana, niin tikussa näkyy jo hyvin :happy:
 
Moikka...

Menkat pitäisi tänään 17.3 alkaa mutta ei oo kuulunut ja minulla on todella tarkka kierto :)
Viikko sitten tuli pyyhkiessä pikkasen verta... Alavatsaa kihelmöi ja särkee mutta ei yhtä voimakkaasti kun menkoista johtuvaa kipua...
Tein 1.5vkoa sitten testin joka oli negatiivinen :sad001
Moni sanoo että oon liian aikasin tehnyt testin... Rinnat on kipeät ja vatsa ollut turvoksissa ! Oksentelua ei niin mutta esim. Battery mitä juon saa mut voimaan pahoin ( en ole pystynyt 2 vkoon juomaan batteryä )
Väsyttää, ärtyneisyyttä, hikoilua, nokka vuotaa... Todellakin on oudot olot :)

Jos kuukautiskiertosi on tyypillinen ei mahdollinen alkio ole ollut vielä kiinnittynyt kun testasit. Raskaustestissä näkyvää hormonia alkaa erittyä kun alkio on kiinnittynyt. Nyt sen sijaan pitäisi näkyä. :) Tee ihmeessä uusi testi, ellet jo tehnyt. Oireet ainakin kuulostaa lupaavilta.
 
Jos kuukautiskiertosi on tyypillinen ei mahdollinen alkio ole ollut vielä kiinnittynyt kun testasit. Raskaustestissä näkyvää hormonia alkaa erittyä kun alkio on kiinnittynyt. Nyt sen sijaan pitäisi näkyä. :) Tee ihmeessä uusi testi, ellet jo tehnyt. Oireet ainakin kuulostaa lupaavilta.

Noh tänään aamulla tein ja se oli edelleenkin negatiivinen... Olen siis kauneushoitolassa töissä ( istuma työ ja töiden välissä pääsee hyvin venyttelee jne )ja nyt on alaselkä kipeytynyt iltasin on aika tuskaa... On tää ihmeellistä kuinka elimistö muuttuu :)
 
Tänään 4+1, eilen oli cb 2-3 viikkoa eli hcg on jo ehkä aika korkealla. Ainoa oire on tänään alkanut menkkakipuilu. Oli IVF, joten luget kipeyttäneet tissit jo viikko sitten (en lue raskausoireeksi) ja epämääräistä mömmövuotoa koko ajan. Koko päivän olen ajatellut, että valuva mömmö on alkava vuoto :wtf:. Katsotaan miten tämä jatkuu.
 
Mitenkäs siellä näyttää?

Itsellä oli keskenmeno joulukuussa, todettiin keskeytynyt keskenmeno ultrassa 11.12. Pillerit otin 18.12 ja 19.12 tuli ulos. 29.12 Eteenpäin yritetty, ja nyt on ekaa kertaa outoja oireita, ovuloin 26.3, ja nyt ollu jo yli viikko menkkamaista jomotusta, vihlontaa, ja viimepäivät oon ollu todelllla väsyny.. Nyt pelottaa että pää tekee kepposet ja oon vaan niin toiveikas että olis tärpänny, ja kuvittelen ja toivon että oon raskaana tein jo hätäpäissäni eilen testin (dpo8), no negatiivinen tietysti... Menkat olis alkamassa vasta perjantaina, 9.4.... Sen verran tiedän että ei kyllä koskaan ole menkkajomotukset alkanu 11 päivää ennen menkkoja... ääh.... voi itku tätä odottamista
 
Tänään 4+1, eilen oli cb 2-3 viikkoa eli hcg on jo ehkä aika korkealla. Ainoa oire on tänään alkanut menkkakipuilu. Oli IVF, joten luget kipeyttäneet tissit jo viikko sitten (en lue raskausoireeksi) ja epämääräistä mömmövuotoa koko ajan. Koko päivän olen ajatellut, että valuva mömmö on alkava vuoto :wtf:. Katsotaan miten tämä jatkuu.


Toi mun postaus oli siis sulle kysymys ❤️
 
Mitenkäs siellä näyttää?

Itsellä oli keskenmeno joulukuussa, todettiin keskeytynyt keskenmeno ultrassa 11.12. Pillerit otin 18.12 ja 19.12 tuli ulos. 29.12 Eteenpäin yritetty, ja nyt on ekaa kertaa outoja oireita, ovuloin 26.3, ja nyt ollu jo yli viikko menkkamaista jomotusta, vihlontaa, ja viimepäivät oon ollu todelllla väsyny.. Nyt pelottaa että pää tekee kepposet ja oon vaan niin toiveikas että olis tärpänny, ja kuvittelen ja toivon että oon raskaana tein jo hätäpäissäni eilen testin (dpo8), no negatiivinen tietysti... Menkat olis alkamassa vasta perjantaina, 9.4.... Sen verran tiedän että ei kyllä koskaan ole menkkajomotukset alkanu 11 päivää ennen menkkoja... ääh.... voi itku tätä odottamista

Tänään 6+3 :) Menkkakivut jäivät itse asiassa taakse aika nopeasti eli tällä hetkellä ei juuri tuntemuksia alavatsalla (eikä liioin selässäkään). Ei ole myöskään ollut mitään vuotoja. Tissisärky jäi vielä lugesteronin lopetuksen jälkeen. Noin joka toinen päivä etovaa oloa. Muutenkin oireet sahaavat koko ajan, esimerkiksi tänään ainoa oire on ollut tissisärky. Kävin 6+0 varhaisultrassa ja näkyi 14 mm raskauspussi. Alkiokaiku ei ollut vielä selvä, koska näkyvyys oli epäselvä. Kuulemma tilanne vastasi 6+0 viikkoa.
 
Takaisin
Top