Menkkakivut ja alkuraskaus

Mulla oli vatsa varmaan 5 päivää kipeä, ihan kuin menkat ois alkanut, sinä päivänä kun menkkojen ois pitänyt alkaa, loppui vatsakivut kokonaan ja samana päivänä tein testin :) Ja myös pari kertaa pyyhin ruskeata vuotoakin juuri näinä vatsakipupäivinä, kaiketi kiinnitysvuotoa?
 
Minullakin oli rv 5-7 voimakkaita alavatsan sekä alaselän menkkamaisia kipuja ja rv 5+3 tuli myös veristä vuotota + ruskeaa hyytymää. Pelästyin hirveästi ja varhaisultrassa 6+4 kaikki oli hyvin. Ja tuossa rv7+ oli repiviä kipuja kohdun molemmin puolin sekä kipristeleviä tuntemuksia vatsassa. Kohtuha se vain sielä sitten kasvoi :) rv8 oli sitten pohkeet tosi turvoksissa ja kipeät, nyt rv9+1 eikä ainakaan nyt mitään kipuja. Normaaleja nämä kaikki ikävät kivut!
 
Huhuh nyt mietityttää... Menkkoja ei kuulu eikä näy (ovat noin reilun kuukauden myöhässä) ja myös pelkään että ne alkavat koska sisimmässäni odotan että ilmenee että olen raskaana mulle myös tehtiin ennustuksia ja jokaisessa oli jotain lapsista.. yhdessä niistä kerrottiin että raskaus näkyisi tai tulisi tietoon joulukuussa.. eikö ajankohta olisikin täsmäävä jos se olisi totta ? :3.. ajattelin myös että en voi tulla raskaaksi koska mulla on diabetes vaikka tiedän että diabeetikko voi yhtälailla tulla raskaaksi ja sen vuoksi pelkään menkkojen alkua koska viimeksi kun ne alkoivat tajusin että se oli keskenmeno ( en viitsi ruveta kuvailemaan vuodon ulkonäköä xD ) mutta olen varma että se oli kesken meno koska olin juuri lukenut keskenmenon oireesta.. voisinkohan taas olla raskaana paremmassa toivossa ? :) oireet on vatsakipu, närästys, huonovointisuus, väsymys ja ärtyisyys ja lievää huimausta... toivotaan :Heartred
 
Mulla oli sama. Olin ihan varma että menkat alkaa taas kerran ja joudun pettymään, kun mahakivut oli ihan samanlaiset kun ennen menkkoja. Siksi venytin testin tekemistä ja olin ihan onnesta soikea, kun sitten plussasin. Ja itseasiassa nyt taas loppua kohden tuota menkkatyyppistä jomotusta on alkanut tulla.
 
Elikkäs mun kandee odottaa vielä muutama vko nii saattaa jotain näkyä ? :) (jollei menkat ala ) :angry1 oon 15 vuotiaasta haaveillu lapsesta ja nyt kun on mies joka myös haluaa lasta haluan kahtakauheammin ! :) en malttais odottaa että se päivä tulis ku tekisin testin ja se ois positiivinen ! :) oon niin paljon nähny unia vauvoista :D toivon sitä siis todella ! :)
 
sain keskenmenon 15.8 rv5+ eli nyt olisi menossa kp43, mutta kuukautiset eivät ole alkaneet keskemenon jälkeen!
selvät raskausoireet ovat jälleen, nipistelyä alavatsassa (varsinkin kun tekee nopeita,repäiseviä liikkeitä) nyt parina päivä ollut menkka jomotusta joka kestänyt hetken ja loppunut kuin seinään, älytön pahoinvointi jos ruokailu venyy varsinkin töissä vähän pitkäksi edellisestä syönnistä, pissalla pitää ravata jatkuvast, yölläkin n. 2 kertaa. samanlaiset oireet kuin edellisessä alkuraskaudessa, viimeksi väsymys oli ihan älytön mutta tällä kertaa väsymys taitaa johtua uudesta työstä.
viikko sitten sain negan apteekinraskaus testillä.. mitään merkkejä kuukautisten alkamisesta ei ole ollut, yleensä alkavat kovina jo hyvissä ajoin (johtuen endometrioosista)
edellisessä raskaudessa testi ei näyttänyt raskautta mutta olin täysin silti täysin varma että raskaana ollaan, kun kuukautiset olivat päälle 2vk myöhässä, alkoi sitten hirveät alaselkä ja vatsa kivut nukkumaan mennessä, heräsin sitten aamu yöstä huomaamaan vuodon joka sitten yltyi keskenmeno vuodoksi, ja terveyskeskuksessa todettiin sitten keskenmenoksi..
voisiko olla ettei raskaus näy tälläkään kertaa vai mitä tämä on?
ensi viikolla teen vielä testin ja jos tilanne ei ole muuttunut niin gynelle mars!
hirveää miten tämä henkinen tuska keskenmenosta vain jatkuu kun tilanne on tälläinen!

kertokaa mielipiteitänne ja kokemuksia onko jollain sattunut jotain samanlaista?
 
Täällä noin viikon verran ollut menkkakivun tapaista kipua, aina aika ajoin, ei kokoajan. Menkat myöhässä ja tänään malttamattoma hain apteekista testin. Plussaa näytti, tosin toinen haalea haamuviiva, mutta kaksi viivaa silti. Olisin tällä hetkellä rv 4+5. Huomenna marssin apteekkin hakemaan muutaman testin ja toivotaan todella, että näyttää yhä plussaa ja viiva olisi vaikka hieman voimistunut.

Tämän päiväisen testin tein iltapäivällä ja juotuani ennen vielä aika paljon. Pitäkää peukkuja!:) Tätä on todella toivottu, tupakoimatta oltu kuukaus ja heti tärppäs, uskomatonta. :wink
 
Pistetään vielä kuva.. Näkeekö kukaan muu sitä haamuviivaa? :D Kumpa nyt tosiaan pitäisi paikkansa.. :wink
 

Liitteet

  • 1412534651579.jpg
    1412534651579.jpg
    39.2 KB · Katsottu: 1,544
Moonflower, selkeä plussa näkyy, onnea!! :) täällä vielä odotellaan testipäivää ja tämmönen kramppailu pelottaa että jotain epätoivottavaa on tulossa..
 
Mä kerkesin ja huolissani luoda uuden keskustelun samaisesta aiheesta :D hups. No täällä on myös menkka tuntemuksia ja olen viikolla 5. Mieli rauhottui ainakin hieman kun lueskeli tämän ketjun vastauksia :)
 
Nyt luin vanhoja viestejäni täällä, kun epäilin olevani raskaana.. Joka johti myöhemmin yllättävään keskenmenoon. menkat alkoi ja kaksi *hyytymää* sieltä tuli jotka olivat huomattavasti isommat kuin normaalit hyytymät ja olivat ruskeita.. Nyt ollaan taas edetty eteenpäin ja toden teolla yritetään lasta. Onko nämä mahdollisia oireita ? Kantapäiden särky, vatsan turvotus ja nipistely (kuin menkat alkaisi) ? Ja olen myös huomannut, että pillastun pienemmästäkin *Virheestä* mitä mieheni tekee.. (tosiasiassa ei tee yhtään mitään väärää) suutun hänelle esim. siittä jos ei vie roskia heti kun käsken ja kiukkua riittää todella paljon ja kauan! :D rinnat ovat hieman arat niin kuin menkkojen alussa, mutta ei kuitenkaan hirveän rajua kipua.. ilmaa on vatsassa todella paljon ja välillä on olo kuin ilmapallolla :D.. pelkään vain taas pettyväni jos teen TAAS negatiivisen testin :sad001 olen ruvennut ajattelemaan että en saa toivoa lasta koska yleensä sellaiset ei niitä saa jotka niitä toivoo ja ne saa jotka ei edes haluisi lasta (kahdelle kaverilleni kävi niin vuoden sisällä ) kauanko pitää odottaa ???
 
Kantapään särystä en tiedä, mutta muut oireet kuulostaa samalta mitä itselläni oli. Toki pitää muistaa, että jos hirveän kovasti odottaa ja toivoo niin mielikin voi alkaa tekemään kepposet. :/ Tsemppiä ja peukkuja, että olis tärpännyt. :)
 
Sitä justiinsa pelkäänkin, että kokoajan ajattelen ja toivon olevani raskaana ja testi on aina negatiivinen.. nyt olenkin ruvennut jo ajattelemaan, että en kuitenkaan ole raskaana vaikka sitä on mahdoton olla ajattelematta. Aina kun on pienikin ajatus että tämä on joku oire niin aina meinaa lähteä ostamaan testiä.. tänään kuitenkin suussa on ollut outomaku mikä ei johdu sokereistani ( olen diabeetikko) ja silloin kun sokerin on korkeella suussa tuntuu oudolta, mutta tämä on ihan uutta luulin että henki haisee vaan mutta ei auttanut hammaspesutkaan.. myöskin vatsaa nipistellyt koko päivän.. toivotaan ettei mielikuvitus tee tätä kaikkea.. toivotaan parasta ja pelätään pahinta ! :)
 
Heips kaikille! Täällä kanssa yksi joka plussasi tuossa viikko sitten sunnuntaina ja nyt rv 5+0 :) oireet on ollut aikalailla samanlaisia kuin ennen kuukautisia. Paineen tunne vatsassa,rinnat aivan tuskassa.. Aamuiset aivastelukohtaukset ovat iskeneet nyt viikon aikana sekä kova päänsärky. Nyt vaan toivoa kovasti että tämä raskaus kestää kun taustalla 4 keskenmenoa ja yksi synnytys. Kaksi vuotta tätä hormoonien avulla yritetty :Heartred
 
Takaisin
Top