Menkat

Ei täälläkään pirulauta mitään! Oonko outo, kun niin menkkoja kaipaan?? No mut paha on lapsellekaan sisarusta alkaa suunnittelemaan, jos ei kierto ole käynnissä. Mä en usko meidän kohdalla mihinkään raskautumiseen ensimmäisestä munasolun irtoamisen kohdalla, pitää olla vuoto alkanu! Vaikka näinhän moni ajattelee, et "ei meille kyllä..." mutta hups keikkaa! Sitten menkkoja ei koskaan ehd edes tulla, kun pamahtaakin plussapommi!
 
Mä mieluusti tulisin ilman menkkoja raskaaks uudelleen. En yhtään pidä menkoista, koska ne tuo ihme tunnekuohun mukanaan ja kaikki se kipu ja siteet ja plääh. Onneksi ei ole vielä alkaneet!
 
Täällä ei myöskään mitään merkkejä menkoista ja hirmuisesti ei haittaa vaikka "vahingossa" tulis raskaaksi. Mut luulenpa ettei täälläkään tuota vahinkoa käy.
Samaan aikaan on kiva ettei ole alkaneet vielä. Hullunkurista :)
 
En mä menkkavuotoa ja kipua kaipaakaan! Haluisin että ne kuitenkin alkais -ei niin ärsyttävinä tosin, jos mahdollista.
 
Mulla on parit menkat olleet, mutta nyt ei oo yli 2kk kuulunut. Kyllä ne sieltä taas tulee kun sitä vähiten odottaa :) saisivat pysyä poissa, mä vihaan niin kans sitä vuotamista. Mä tulin raskaaksi 2014 alkuvuodesta, ei ollu säännöllisesti menkat alkanut, parit tulleet ja pitkä tauko oli edellisestä vuodosta. Imetin edelleen. Se meni sit kesken, mutta tosiaan ilman mitään yritystä olin tullut raskaaksi. Aloin epäillä kun alko olla pahoinvointia ja jotenkin tunsin että nyt on jotain erilaista voinnissa ja plussa tuli. Juuri kun ajatukseen totuttiin ja ajateltiin että tämä on hyvä juttu ja näin tämän kuului mennä niin sitten se meni kesken. Nyt pitää olla ehkäisyn kanssa tarkka ettei satu lipsuja. Vaikka kumit on kyllä tosi ärsyttäviä :meh:
 
En mä ihan vielä varsinaisesti toivo -lähitulevaisuudessa kylläkin. Mulla on ollu kaks kertaa aiemmin jo sellainen tunne vatsassa, että menkat olis tulossa, mutta ei... Ja nyt taas kahtena päivänä vähän voimakkaammin, mutta mitään vuotoa ei ole tullut, ei minkään sorttista! Vähän alkoi jo ajatus laukata, että en kai mä vaan... Kumia ollaan kyllä käytetty, mutta eihän se 100% varmuutta tuo. Hirvittää vähän, poika on vasta 4kk. Ironista olis myös, että hänen takiaan paiskittiin hommia aivan tarpeeksi kauan ja nyt jos olis käynytkin todellinen vahinko. No, katotaan alkaako se vuoto viiveellä. Tavallaan en tiedä edes kumpaa vaihtoehtoa toivoisin! Joskus raskausaikana kyllä sanoin miehelle, että mieluummin vaikka yllätysvauva vuoden ikäerolla kuin monen vuoden odottelu.
 
Mulla ollut myös outoja olotiloja. Tein raskaustestin ja näytti negaa, joten nyt odotellaan niitä kuukautisia. Ainakin on ollut siivoushimoa ja kiukkusuutta ilmassa, joten kohta saattaa alkaa.
 
Mä luulin esikoista imettäessäni että olisin raskaana, kun vatsaa nipisteli niin samalla tavalla. Menkkavuotohan se parin päivän päästä sitten alkoi. Silloin se oli kyllä suuri helpotus :-)
 
Mulla ollut näitä epämääräisiä oireita jo viikon verran varmaan ellei jo ylikin...:shifty:
 
Ei mullakaan vielä. Ei toivottavasti alakaan :D
 
Mulla kanssa useamman päivän ajoittain todella menkkamainen olotila. Tänään oli aamulla jopa henkisesti just sellaista menkkamasennus tyyppistä oireilua, mutta vuotoa vaan ei näy. Mä tein kanssa negatiivisen raskaustestin, huokaus ja helpotus! Vaikka olisi ollut tervetullut vauva, tällä hetkellä tuntuu siltä, että annetaan aikaa vähän itse kullekin totutella nykyiseen elämään. On tää arki tämän yhdenkin vauvelin kanssa nyt aikamoista tunnemylläkkää! Että huh huh vaan
 
Testasin muutaman mega haaleen haamun... ja sitten Negan
Mikä kumminta, ne menkat ei ole vieläkään tulelleet.
 
Mulla nyt sitten alkoi... Tiistaina muistaakseni. Oli kyllä aika niukat! Ei kyllä ollu kipujakaan... Tai oikeastaan ne kivut alkoi melkein viikon etuajassa ja katosi! Mut en haluaisikaan niitä pahimpia menkkajomotuksia, mitä joskus on ollut!
 
Mites Jaicalla muuten menee?

Mullakaan ei oo menkkoja näkyny. En kyllä varsinaisesti kaipaakaan, vaikka toisaalta vois vähän tasapainottua tää oma olo niiden myötä.
 
Käytiin eilen kirppiksellä etsimässä uikkareita pikkuselle ja ai mitä maailman suloisimpi 50-62cm vaatteita siellä olikaan! :Heartred Ihan mahdotonta kun alkaa jo nyt olla vauvakuumetta ja kyllä tuo ukkokin oli aika kuumeilun kourissa kun selasi pikku poikien vaatteita :p Toisaalta olis kiva, että kuukautiset alkais niin vois raskautua, mutta toisaalta ihan hyvä että pysyvät poissa, että ei tule heti lisäännyttyä perään :hilarious:
 
Niin pookkana! Tää on sellaista entten tentten -meininkiä! Toisaalta haluis, toisaalta ei. En tiiä pitäiskö jättää kohta ehkäisyt pois, niin jospa luonto päättäis puolesta :D
 
Viimeks kun annettiin luonnon päättää niin tulin ekasta kerrasta ilman ehkäisyä raskaaks:grin:rolleyes: Aateltiin, että parempi aloittaa vähän ajoissa, kun raskautumisessa menee oma aikansa... tai sitten ei:woot:
 
Juu, vähän sama ajatus ittelläkin. Meillä kesti tän ekan kanssa, kun luultiin, että "tuskin siinä kauaa menee." Nyt sitten ajattelutapa on muuttunut, että "ehkä vuosi kestää", niin kannattaa olla ajoissa liikkeellä. Olis helppoa, jos vauvan voisi vaan tilata elokuulle 2016 :D Ei tarvitsis hötkyillä tai sitten viivytellä...
 
Mutta niinhän se menee etttä vauvoja saadaan ei tehdä. Toi tilaaminen olis kyllä hyvä!:grin
 
Takaisin
Top