Menkat

Vimpa

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Tänään alkoi menkat. Sektiosta vajaa 3kk aikaa. Vähän juilii vatsassa mutta ei isompia kipuja. Vuoto vielä suht normaalia, mutta kauhulla odotan koska tsunami puhkeaa. Joka synnytyksen jälkeen menkat alkanut 1,5kk-3kk jälkeen ja yleensä todella runsaasti vuotanut. Olisin kyllä toivonut että ne nyt vähän kauemmin pysyneet poissa :/
 
Mulla myös jo alkaneet ja runsaana :-\ Todella nopeasti tuli, ihan tosi ärsyttävää!
 
Täällä kans alkoi sunnuntaina tiputtelemaan.. Sitä jatkuvaa jomotusta alavatsassa ei ollu yhtää ikävä :cool:
 
Mulla alkoi kans n.2kk synnytyksestä. Oli aika niukat. Kesti 4pv.

Sent from my Lumia 900 using Tapatalk
 
Täällä kans alkoi.. vähän reilut 2kk synnytyksestä.. ja on tosiaanki runsaat! Huhhuh! :eek: Kolmas pv menossa eikä loppua näy :meh::arghh:
 
Ääh,mulla menee hermot näiden vuotojen kans. Tosi vähäistä on vuoto ollut nämä 6pvä. Iltaan mennessä loppuu ja aamulla kun herää niin tulee taas reilua vuotoa ja sama toistunut joka päivä. Odotankin että jokohan ne tänään nyt sitten loppuu vai onko tämä vaan jotain alku vuotoa ja kohta alkaa hirvee vuoto ja vatsa kivut...
 
Mulllakin tuli jo ekat tuossa reilu kuukaus sitten,
mut sitpä niirä toisia ei ookkaan kuulunut. särkyjä tosin on.
selkä ollut niin jumissa jo pariviikkooo ja masussa menkka jomo... mut ei..
 
Mulla alkoi myös ja 2 kk synnytyksestä. Alkuun vuosin niin ettei tarttennu sohvaa pidemmälle lähtee, mutta muuttuivat ihmeen niukoisi lopuksi.
 
Taas alkoi vuoto ja nyt vatsakivun kanssa. En tiedä oliko parin viikon takainen vuotelu menkkoja vai mitä, sillon ei mahaan sattunut, mutta nyt sattuu senkin edestä,ai ai. Mä niin vihaan tätä vuotelua ja kierto on varmaan ihan sekaisin niin kauan kun imetys jatkuu..
 
Ei täälläkään..
Mun äidillä ei tullu meän lasten välissä olleskaan ja ollaan syntyny n parin vuoden välein..
 
Mulla tuntui noin kaks viikkoa sitten, että olis tulossa, mutta se olikin pelkkää alavatsan vääntelyä. Odotan kyllä jo, että saisi itseasiassa alkaa. Meillä olisi toiveissa suht pian toinen lapsi, mutta ei nyt aivan heti! Tän ekan kanssa vaan kesti aikansa, että raskauduin, niin helposti ajattelee sisaruksen kanssa käyvän samoin. Ei siis haluta jaaritella pitkiä aikoja, jotta pieni ikäero voisi onnistua. Mutta eihän sitä koskaan voi varmaksi sanoa suodaanko enempää, toivoa saa aina!
 
Ekat tuli sillon. tokia ei.. Kaamee väsymys ollut pari viikkoa päällä ja masua juilii..
Mies sanoikin et hop testiä ostamaan.. :D
Hehe silkka mahdottomuus et mein hoitohistorialla ylläri vauva taas tulis.

Esikoiselle ja pikkukakkosellle toivoin pientä ikäeroa, mut ikäeroa tuli se 5,5v. joten jos joku ylläri olis käynyt niin se otettais kyllä ilolla vastaan
 
Niinhän sitä väitetään, että elämässä moni asia tapahtuu silloin kun sitä kaikkein vähiten odottaa ; )
 
Muokattu viimeksi:
Onkos jaica tehny testiä vai tuliko menkat? Itsellä kans ollut huonoja oloja, vatsa kipee ja väsyttää. Piti testata ja negatiivinen oli, kumi ollut käytössä. Tulee vaan aina vainoharhaiseksi kun alkaa miettimään että entä jos on lipsahtanut. Muuten ei haittaisi jos sattuisi vahinko käymään, mutta kun nyt tehtiin sektio niin pitäisi se vuosi vähintään olla väliä. Pitää olla nyt tosi tarkka tuon ehkäisyn kanssa. Kai ne menkat kohta tulee kun mahaa juilii siihen malliin. Kierto on aina ollut synnytyksen jälkeen ihan mitä sattuu ni tympäsee odotella että koska alkaa.
 
Mulla alkoi toiset menkat tossa heinäkuun alussa. Ei kerenny olla kuin about 1,5 vkoa väliä edellisiin. Mua on vähän kanssa alkanut pelottaa että ehkäisy pettää, vaikka sen toisen haluankin ja mahdollisesti parin vuoden ikäerolla.
 
Miehen sisko tuli 3kk päästä uudestaan raskaaksi sektion jälkeen. Ikäero niillä muksuilla 2pv vajaa vuosi. Hyvin se meni, että ei välttis katastrofi sinällään, jos vahinko käy, mutta ei tietenkään sinällään suotavaa. Minä mietin vielä sitä kierukkaa, tai imetyksen takia en oo ottanu. Toisaalta tekis mieli laittaa piuhat poikki.
 
Itsekin tuossa muistin että tätini on aikanaan saanut lapset 1v1kk ja kolmannen 1v3kk välillä ja kaikki kolme leikattu.
 
Pojan syntymästä kohta 5kk eikä menkkoja näy eikä kuulu... ei sillä että niitä kauheesti kaipaisinkaan. :P
 
Ei tääläkään :):):):)

Sent from my Lumia 900 using Tapatalk
 
Takaisin
Top