Meinaatteko selvittää sukupuolen?

Meille oli aika selvää että halutaan tietää :)

Esikosta tiedettiin, vaikka ei tajuttu rakenneultrassa kysyä kuin vasta koko jutun oltua ohi. Kätilö sanoi ettei hän nyt voi enää alkaa sanomaan, vaikka selvästi näkikin. Mä olin kuitenkin samassa talossa töissä ja ns "tuttu", niin kätilö sanoi että jos tahdotaan tietää, niin voisin tulla seuraavalla viikolla työpäivän päätteksi ultrasta kurkkaamaan :) Ja näinhän mä tein.

Nyt kuitenkin tän kakkosen kohdalla ja tätä ketjua lukiessa aloin miettimään että jos ei haluttaiskaan tietää.... Esikoista odottaessa kaikki oli niin jännää. Nyt ei samaa jännitystä ole, niin voishan se olla kiva jännittää edes kumpi tulee :) Miehelle tästä sanoin ja hänen pitää kuulemma miettiä asiaa. :) Kaikki vauvajutut kun on jo kuitenkin valmiina, pienimmät vaatteet vielä neutraaleja ja vaikka oliskin poika, niin ei se tuleva miehisyys voi nyt muutamaan tyttömäiseen asuun tai tavaraan kaatua....
 
Me halutaan kyllä tietää meidän vauvan sukupuoli. :) On sitten helppo sukulaisilta ja ystäviltä pyytää tytön/pojan vaatteita, niitä on meille paljon tarjolla. :D Ja tietty ostaakin on helpompi.
 
jäin tässä miettimään, että miten meille joulukuisille noita tyttö ja poikalupauksia on siunaantunut? Että onko tässä porukassa iha 50-50 vai enemmän tällä hetkellä toista tulossa..? Jaksaisiko joku laskea, vai mitenkäs nähtäisiin kätevimmin Tän hetken "saldo"..? :)
 
Me halutaan kyllä tietää kumpi tulee, ens viikon to aika ultraan! ^,^ oha tää kuukausi mennytki nii kamalan hitaasti, kun koko aika kalenteria tuijottaa :eek: kivempi ja helpompi sit ostella niitä tavaroita pikkuselle ^^

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app
 
Tehdään oma lista sukupuolista, jos vaikka laskeminen olis helpompaa. :wink

Muokkaus: Loin uuden aiheen :)
Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app
 
Muokattu viimeksi:
Halutaan myös sukupuoli tietää mikäli toukka suostuu sen paljastamaan :wink Tiistaina ultra :Heartred

Sent from my GT-S7580 using Vau Foorumi mobile app
 
Me haluttiin ehdottomasti tietää kumpi tulossa, 3 pojan jälkeen! Meillä on 100% tieto nyt lapsivesipunktion jälkeen että tyttö olisi tällä kertaa :) tänään rakenne ultrassa vielä vahvistui kun pippeliä ei näkynyt.
 
Takaisin
Top