Meinaatteko selvittää sukupuolen?

Rosita

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Kuinka moni meinaa ottaa etukäteen selville vauvan sukupuolen ja miksi?
Onko pitänyt aikaisemmissa raskauksissa paikkaansa?


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Kyllä me varmaan halutaan tietää, jos se mahdollista on. Esikoisestakin kysyttiin, eikä annettu muuta vaihtoehtoa kuin että tyttö on. Niin olikin. Onhan siinä riskinsä kuitenkin, ettei arvaus pidäkään paikkaansa, mutta en mä varmaan malta olla kysymättä.. =D
 
Me ainakin halutaan tietää niin on helpompi ostella sopivia vaatteita pikkuiselle. Tosin en tykkää muutenkaan punaisesta tai sinisestä, joten vaatteet tulee olemaan muutenkin uniseximpiä, mutta saa nyt nähdä.. Jos tyttö tulee niin olisihan se kiva ostaa mekkoja ja pojalle poikien juttuja :) Ainakin yksi mummoista ilmoitti ettei tahdo tietää sukupuolta ennen syntymää, en kyllä tiedä miten saadan se pidettyä salaisuutena jos se itselle selviää :D
 
Mie haluun ihan vaan siks koska tietää vähän sitte mitä ostaa :D Vaikka onnellinen mä olen kummasta vaan :)

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Meille annettiin viime raskaudessa väärä veikkaus sukupuolesta ultrassa. Onneksi kk ennen laskettua aikaa ultrassa selvisi asian laita, niin ei tarvinnut synnytyksessä järkyttyä :) Se pisti tajuamaan, että ne arviot ei ihan oikeasti ole 100% paikkaansa pitäviä (esikoisen kohdalla luotettiin ultran arvioon täysin ja tehtiin kaikki hankinnat etukäteen sen mukaan, mm. maalattiin vauvan huone poikamaiseksi). Joten nyt en todellakaan aio luottaa ultran arvioon sukupuolesta, saati jos kysytään ollenkaan :) Ainoa mihin luottaisin täysin on 4D-ultra, tai jos kivekset ja pippeli hyppää ruudulle täysin ilmiselvästi :wink
 
Halutaan tietää kumpi tulossa, mutta jos pikku kaveri ei suostu näyttämään ultrassa kumpaa sukupuolta edustaa, niin sitten ollaan jännityksessä syntymään saakka.
Edellisessä raskaudessa sain varmuuden tytööstä vasta rv 36 :)
 
Jos se selvästi näkyy ultrassa niin sitten, kyllä muuten odotetaan joulukuulle.Meille ihan sama kaumpi tulee pääasia että toukka on terve
 
kyllä me kysytään kumpi tulossa että osaa varautua. esikkoo lääkäri ei kerton ja mulle tuotii muka tyttömäisen mahan takia vaaleenpunasii vaatteit, no kaverille annoin ku tuttava katto kuvaa ja sano et ei tälle pinkkiä kyl pueta. ja mä iteki inhoon pinkkiä.
 
Kyllä mä ainakin haluan selvittää sen sukupuolen sitten kun mahdollista. Sillä nyt sinänsä ole väliä, mutta tosiaan onhan se kiva kun osaa ostella vähän tarkemmin kaikkia vaatteita ja muita juttuja.
 
me haluttiin ehdottomasti saada tietää esikoisen kanssa, selvä tyttö oli joka kerralla kun kurkistettiin, myös kaikki ennustukset ja testit sano tyttö ja tyttö tuli. Mies haluaisi nytkin samalla lailla, mutta itse epäröin koska aattelen että jos tämä jää meidän viimeiseksi lapseksi, saisi nyt kokea erilaisen kokemuksen. Kuinka hienoa olisi jännätä synnärille asti ja kun Se sieltä masulle nostetaan, näkisi kumpi tuli.. Mutta toisaalta ymmärrän miestänikin, olen myös itse aika utelias ja kärsimätön joten saas nähä mihin ratkaisuun päädytään :)
 
Samat mietteet ku Mimaelilla. Ekasta oli kiva tietää mut nyt haluan pitää jännityksen loppuun asti. Kaikki isommat tarvikkeet on jo pojalle hankittu, joten haluan höpöttää nyt myös vähän tyttö-juttuja:wink. Jos ultrassa näkyiski poikanii sitte ei sais laittaa tyttöjuttuja ollenkaan:wink. Sain miehenki yliouhuttua.

Sent from my GT-S7275R using Vau Foorumi mobile app
 
Halutaan tietää jos vaan näkyy. Voi sitten vähän ostella vaatteita sen mukaan ja onhan se muutenkin mielenkiintoista tietää.
 
Tän ekan kohdalla haluttais ehkä tietää, jos se näkyy. En tiedä miksi! :D On kuitenkin paljon muutakin jännittävää :) Jos saadaan ykköselle sisaruksia, niin vois jättää sukupuolen yllätykseks, kun kuitenkin olis jo tarvikkeita, vaatteita yms. ja ehkä säilyisi jännitys loppuun asti, kun hommat olis muuten jo tutumpia.
 
Halutaan tietää. Esikoisesta sanottiin että tyttö tulee ja näinhän se olikin. Silloin myös paljastettiin muille asia, nyt aateltiin että pidetään omana tietonamme :)
 
Mies ei halua tietää ja minä haluan... Saa nähdä sitten miten teemme..



Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Ekan kaa mä olisin halunnu tietää, mies ei. Ei sitte kysytty. Tiesin kuitenki koko ajan että poika tulee, oli vaan semmonen olo. Ostelin sinisiä vaatteita ja mies oli ihan kauhuissaan,että jos se onki tyttö... No vastasin napakasti ettei se oo ja oikeessa olin :) tällä kertaa halutaan molemmat tietää kumpi tulee, jos vaan asukki sen meille suostuu näyttään :)
 
Jos vaan mahdollista, niin kyllä.

Ensimmäisestä mulla oli poikaolo, rakenneultrassa ei saatu sukupuolta selville ja tyttö tuli. Toisesta mulla oli ihan varma tyttöolo, ja rakenneultrassa selvisi että poika tulossa. Nyt on taas tyttöolo.... :smiley-angelic006
 
En halua tietää. Eikä mieskään. Kahdesta ekasta (tyttöjä) ei tiedetty ja musta on niin kivaa arvuutella kumpi tulee. Oma fiilis viimeisellä kolmanneksella oli vahva ja piti kutinsa :)
Kolmannesta tiedettiin, kun jouduttiin kontrolliultraan rv 29. Siinä kohtaa ei ollut epäilystäkään :) Niin selvä poika. Kulkuset rävähti ruudulle heti, kun kätilö laittoi anturin vatsalle :wink
Mulla tieto söi vähän fiilistä. Ei sukupuoli, vaan kun en olisi halunnut tietää. Mä jotenkin ajattelen, ettei sitä "kuulu" tietää.
Mä haluan jännittää loppuun asti, se on just se juttu :)




Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top