Moikka :) onkos tänne eksynyt paikalle vielä muita helmikuisia plussanneita? Itse tein testin tänään, ja laskeskelin että la olisi 3.2.2019. Sen verran hiljaiselta näytti tämä palsta vielä, että huhuillaan nyt näin "kohtalotovereita" :D
Mä plussasin viime tiistaina, laskettu aika olis kai 6.2. Mulla kierto vähän heitelly mutta uskoisin ton olevan suht oikea. Ultrassahan se sitten selkiytyy :)
Minä onneton huutelin tuolla maaliskuisten ryhmässä kun meni laskut sekaisin
No mutta nyt ollaan oikeasssa paikassa! Plussasin 2.6... Toista odotellaan ja toivon kovasti että tällä kertaa kokemus olisi mukava ja siedettävä :angelic:
Vähän täytyy ruveta säätämään, kuten synnytyksen suunnittelun kanssa (vaihdan sairaalaa ja synnytystapa on sektio nukutuksessa), joten se on ensimmäisenä tehtävälistalla.
Mitään muita oireita ei vielä ole kuin armoton väsymys Laskettu aika 12.2, oman arvion mukaan.
Tervehdys! Uskallankohan jo ilmoittautua... Sain tänään dpo10-11 (joo olen himotestaaja) haalean plussan http://aijaa.com/nelQoc. Takana esikoisen yritystä reilut 2,5 v., yksi tuulimuna edelliskeväänä ja yksi varhainen keskenmeno alkuvuodesta, joten kovin paljon en vielä uskalla iloita...