Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Me ollaan lähdössä Teneriffalle minun isovanhempia moikkaamaan huhtikuun loppupuolella, tyttö täyttääkin reissussa jo puoli vuotta! Mietin hankkivani/vuokraavani kantorepun reissuun. Nyt meillä ollut Manduca pari viikkoa vuokralla, mutta säädöt eivät ole minulle riittävät (en saa kiristettyä tarpeeksi ja muutenkin käyttö voisi olla sujuvampaa), viikonloppuna kokeilemaan eri vaihtoehtoja.
Kysyisin vinkkejä, että mitä ja miten paljon vauvalle kannattaisi/pitäisi pakata reissuun? Mitkä vaatteet suojaisi riittävästi auringolta mutta eivät hiostaisi vauvaa? Mitä muuta meinasitte pakata? Paljonko vaippoja jne :D
Ihana paikka! Varmasti tulee mukava reissu. Välttämättä ei vielä huhtikuun lopussa ole jatkuvasti kuuma ja todennäköisesti merivesi on vähän viileää vauvan mielestä (ja äidin rintojen). Mukavaa reissua! Oltiin siellä viime kesänä miehen kanssa kahdestaan, toissa kesänä miehen ja tyttärieni kanssa. Huhtikuussa olin tyttöjen kanssa joskus ja sinä vuonna kevät oli niin myöhässä siellä, että vain kerran käytiin meressä uimassa. Myös hotellin uima-altaissa oli viileää merivettä. Sisäaltaalla uitiin muutaman kerran. Toki saarella on paljon muutakin tekemistä kuin rantaelämä.Me lähetään Rodokselle loppukuusta ja tähän mennessä olen hommannut/saanut mm seuraavaa: lierihatut, joista toiseen laitan kiinni omatekemän niskasuojan, UV-paidan ja uimahousut, uimapuku, aurinkolasit, kevyttä pitkähihaista ja -lahkeista, T-paitoja ja shortsit, mekkoja. Mukaan oma fleecepeitto/alunen, matkalle fleecehaalari (lähtiessä voi olla kylmä, samoin iltaisin perillä), uimavaippoja, tavallisia vaippoja, yhdet nahkaiset kesäkengät, jos tarvii hienostella. Kantoreppu, rattaat.
Itselle ei taida paljon mahtua, kun tavarat on yhdessä laukussa. Imetystoppeja ja -paitoja, shortsit, bikineitä, mekko, urheiluasu... ja muutamat järkevät kengät.
Joo, saas nähdä, miten kaikki menee. Reissun kesto on 2 viikkoa, joten tulen varmasti saamaan oman aurinkoannokseni, vaikka en jokaista sekuntia pyrkisi "käryttämäänkään". Sponsoroitu reissu, joten sinne mennään, mihin mummu ja pikkutyttö tykkää Mihin Forecan ennuste yltää, niin noin 21 astetta olis lämmöt alkuunsa ...Ihana paikka! Varmasti tulee mukava reissu. Välttämättä ei vielä huhtikuun lopussa ole jatkuvasti kuuma ja todennäköisesti merivesi on vähän viileää vauvan mielestä (ja äidin rintojen). Mukavaa reissua! Oltiin siellä viime kesänä miehen kanssa kahdestaan, toissa kesänä miehen ja tyttärieni kanssa. Huhtikuussa olin tyttöjen kanssa joskus ja sinä vuonna kevät oli niin myöhässä siellä, että vain kerran käytiin meressä uimassa. Myös hotellin uima-altaissa oli viileää merivettä. Sisäaltaalla uitiin muutaman kerran. Toki saarella on paljon muutakin tekemistä kuin rantaelämä.