Matkustaminen raskausaikana

Hjenn

Jostain jotain jo tietävä
Onko muilla suunnitteilla reissuja raskausaikana?
Itsehän sain plussan testiin 3 päivää ennen Thaimaahan lähtöä. Hyvin on pärjännyt,kun muistaa juoda tarpeeksi ja syö kypsennettyjä ruokia.

Meillä on toinenkin reissu varattuna heinäkuulle Italiaan :)
 
Matkustan itse paljon työn vuoksi, plussatestinkin tein hotellissa työreissulla ja tänä aamuna taas oli lähtö aikaisin ulkomaille. Lisäksi muutaman viikon päässä odottaa etelänloma. Mutta en usko, että varsinkaan alkuraskaudessa siitä mitään haittaa on, tietysti etelässä täytyy olla tarkempi hygieniasta ja siitä mitä suuhunsa laittaa :) Ainoa harmi on, että jatkuvan matkustelun takia en pääse kertomaan omille vanhemmilleni plussasta niin aikaisin kuin haluaisin - täytyy nyt vaan yrittää pinnistellä tämän salaisuuden kanssa! :)
 
mulla on kolme reissua varattuna: huhtikuussa budapestiin, toukokuussa espanjaan ja syyslomalla taas espanjaan, mutta se täytyy siis perua jos tää etenee loppuun.. :D
 
Meillä on suunnitteilla reissu Sveitsiin
 
Mulla olisi tiedossa Japanin-matka kesällä. Jännää, koska en oo kokenut matkustelija, pitkä lento ja oon vielä raskaana :D

Hyvin se menee kun muistaa juoda tarpeeksi vettä, venyttelee ja vähän jalottelee lennon aikana ja hyvät tukisukat on ihan must! Sitten ku kattoo vähän mitä syö niin en usko että tulis ongelmia. Oon aina itekin halunnut Japaniin!
 
Mulla ainakin meni 11 h lento hyvin, kun joi kokoajan vettä ja jumppasi jalkoja. Kompressiosukat oli jalassa molemmilla lennoilla.
 
Täytyypä itsekin käydä ostamassa muutamat tukisukat! Huomenna pitäis taas aamulla jaksaa herätä työreissuun ensi viikoksi, lentoja kertyy aika paljon niin sukat voisi olla ihan paikallaan oleva investointi. Odotan kauhulla koska pahoinvointioireet alkaa, nimittäin sitten ei tule olemaan tämä jatkuva matkustaminen herkkua ollenkaan... nyt rv 5+3 ja vielä ei ole ollut mitään...
 
Me käytiin Kreikassa kun odotin esikoista ja herranjestas että pyörrytti nousuissa ja laskuissa. Muulloin tälläista ongelmaa ei ole ollut.
 
Meillä Bremenin matka suunnitteilla touko-kesäkuulle. Oli puhetta Sisiliaan lähdöstä mikäli en ole vielä heinäkuussa raskaana, mutta nyt kävi näin, eli Bremen saa riittää tälle vuodelle.
 
Mekin ollaan menossa alkukesästä Italiaan.

Oon kateellinen teille! Meille saa nyt riittää yksi ulkomaanmatka tälle vuodelle, tehdään vaikka sitten kotimaanmatkoja heinäkuussa. Vaikka yllättävän paljon niihinkin saa rahaa uppoamaan :sorry:
 
Mä olen jo valmiiksi ihan rikki kun ollaan vähintään 2kertaa vuodessa oltu espanjassa kesällä ja talvella. Raskaana en siedä kuumaa,joten kesällä ei voi mennä. Syksyllä ei enää uskalla ja nyt keväällä ei kerkeä enää [emoji26]
 
Vau, tepä ootte kovia reissaajia. Ihan tässä kateelliseksi tulee. :) No ei, mäkin aloin miettiä, että pitäiskö joku reissu miettiä, kun vielä voidaan matkustaa ”helposti” yhden taaperon kanssa ennen uutta vauvaa. Mutta pitäis olla joku kiva perhekohde, ei liian kuuma, inhimillinen lentoaika ja all inclusive -hotelli tai mieluummin huoneisto keittiöllä. Tai sitten reissataan vaan kesällä kotimaassa. :)
 
Meilläkin on varattu viikoksi reissu Skotlantiin. Toivottavasti menee hyvin lennot. :S Onneksi on suora lento ja ei kestä montaa tuntia. Kesällä oli tarkoitus mennä Kanadaan mutta se varmaan jätetään nyt.
 
Huh, mä oon miettiny tätä kun plussasin just ja huhtikuussa ois tiedossa matka Rotterdamiin, Hollantiin. Kunhan kattoo mitä syö ja ruoka kypsää, niin eiköhän se oo sit ok! :)
 
Huh, mä oon miettiny tätä kun plussasin just ja huhtikuussa ois tiedossa matka Rotterdamiin, Hollantiin. Kunhan kattoo mitä syö ja ruoka kypsää, niin eiköhän se oo sit ok! :)

Uskoisin näin! Meilläkin Skotlannin reissu toukokuussa ja luulen että selviän ihan hyvin kun vaan katsoo mitä syö :)
 
Me suuntaamme huhtikuussa Ranskaan. Harmittaa jo nyt kaikki ne ihanat juustot ja viinit, joista joudun kieltäytymään! :/
 
Me mennään kanarialle huhtikuussa :) saas nähä tuleeko ultra ennen vai jälkeen kun taitaa olla just rv12-13 kun ollaan reissussa.
 
Takaisin
Top