Hei, ihanaa tänne on maaliskuun turinat jo aloitettu :)
Täälläkin aika matelee, mut tosissaan ei ehdi kyllä kokoaikaa miettimään raskautta, kun esikoisen kanssa touhuilee :) En ees välttämättä aina oo varma mikä viikko ja päivä nyt on menossa, esikoisen kanssa kun oli sellasta että joka päivä mietti ainaki sen sata kertaa että "tänään on 5+1" jne :) Ja tosissaan kun tietää että ei se elämä tästä mitenkään ihan hirveesti muutu, no tietysti jonkun verran kun on sit 2 lasta, mut kun on jo oppinu hyvin tuon yhden kanssa olemaan nii eiköhän se toinen siinä mene :)
Mä oon niin kateellinen teille kun kerrotte ihania ultrakuulumisia! :) Itsekkin haluais jo ultraan, mut siihen on ikuisuus, kun en edes tiedä millon se on, mut aikasintaan joskus 6 viikon päästä vasta. Täällä päin suomea kun ei pääse varhaisultraan kun yksityiselle, eikä täällä ainakaan neuvolassa ultrata koskaan, ei varmaan oo edes niitä laitteita. Mutta no, enköhän minä kestä, olis vaan niin ihana nähdä että onko siellä mahassa edes elämää. No, mut itse päätin etten yksityiselle sinne ultraan mene niin itsehän se on kärsittävä.. :)
Neuvolaan on vajaa 2 viikkoa vielä, joten sitä odotellessa. :)