Mateleva Maaliskuu...

Hei vaan kaikille!

Minäkin ilmoittaudun tänne lokakuun odottajiin,kun la siirtyi ultrassa parisen viikkoa.
Alunperin la oli 17.9 ja nyt 1.10.

Oloista:pahoinvointi kun lakkasi jo rv10 niin ei ole yhtään sellainen olo että olisi raskaana,liitoskivutkin vähentyneet huomattavasti,tai sitten sellaista äkkinäistä liikettä osaa jo varoa..neuvola vasta reilun 3vk päästä,niin sinne asti pitäisi tässä nyt ihmetellä täät oloa.Kohtu on melkosesti kallistunut eteenpäin että jo pieni masu sieltä näkyykin,mietin tässä että pitäisikö sellainen kotidopleri ostaa kun nuita neuvolakäyntejäkin niin harvasessa..Ja ainahan tämä on kyllä tälläistä ihmettelyä np-ultran jälkeen kun odottaa rakenneultraa ja niitä liikkeitä.Tosin olen edellisissäkin odotuksissa tuntenut liikkeet jo n.rv 15 jlk..

(Mikähän tässä on nyt se varsinainen sivu mihin kaikki lokakuiset kirjottelee?Olisiko järkevää juuri aloittaa joka kk se oma sivu niin ei ketjut kasvaisi niin pitkäksi..huomasin vain tuon ekan ketjun jota ei edes jaksanut alkaa selaamaan kokonaan kun sivuja oli jtn 17..)

Jaksamisia kaikille odottajille :)
 
Moi Nennan, tervetuloa mukaan minun puolestani :) Kiva että pahoinvointi on loppunut! Minä odottelen viikkoa 12, jolloin ainakin neuvolan mukaan pahoinvoinnin pitäisi helpottaa.. Enää kolme päivää! :D

Meemi: Aa, no minä jo ihmettelin kun olen kuullut monelta että ovat käyneet varhaisultrassa, mutta meille sellaisesta ei puhuttu mitään.. :)

Mulla on ollut ihan hirveä väsymys tällä viikolla, ja tänäänkin nukahdin kahdeksi tunniksi päiväunille, vaikka en yleensä koskaan nuku päiväunia! Ja nyt en sitten saa unta... :S Onko muilla täällä väsymystä? Miten sitä jaksaisi pysyä pirteänä.. "onneksi" olen ollut sairaslomalla töistä pahoinvoinnin takia. Muuten varmaan nukahtelisin pystyyn siellä...
 
Juu, väsyttää kyllä ja oksettaa. Aivan kamalasti. Huh, niin toivon, että tämä alkaisi helpottaa jossain vaiheessa. Toisaalta ainakin tiedän, että istukat toimivat hyvin. Myös sellanen rauhallinen hyvä fiilis on tullut. Eli en stressaa turhia vaikka huolia onkin riittämiin. Ystävä just eilen sanoi, että näytän tosi onnelliselta. :)

Eikös tämä mateleva maaliskuu ole just se yleinen maaliskuun keskustelu...? Huhtikuussa onkin sitten varmaan järkevää aloittaa taas uusi. Ja sitten on tietysti kiva, että on omia keskusteluita näistä spesiaalimmista aiheista.
 
Ihanaa meemi :) ite en kyllä varmaan näytä onnelliselta, paremminkin viherrän pahoinvoinnista ja silmien alla on mustat renkulat.. Mieskin vaan kommentoi että "sä näytät siltä kuin sulla olisi pyyhitty lattioita". Kiva.. :D

Musta olisi jotenkin selkeämpi, jos kaikki asiat kirjoitettaisiin samaan pötköön, kun en ole mikään multitaskaaja, mutta yritän pysyä kärryillä :)
 
heippa kaikki pitkästä aikaa! eillen oltiin käymässä ultrassa ja ihanaa! Yksi pieni kaveri oli hyvässä kunnossa. Tässä on eletty jännittäviä aikoja kun neuvolassa on hypätty mutta sydänääniä ei oo saatu kuulumaan syystä tai toisesta  mutta nyt on varmuus siitä että kaikki kunnossa
 
Heips,

Mahtuisiko vielä yksi uusi joukkoon ?

Pähkinänkuoressa: kolmatta odotan, 31v ja TAYSiin menossa sitten joskus...

Esikoisen aikoihin 05-06 olin täällä palstalla aktiivinen, mutta sitten toisen lapsen tullessa perheeseen ei aika enää riittänyt. Nyt nuo lapset ovat 6v ja 4v ja muistelin, että miten mukavia keskusteluja täällä palstalla oli silloin aikoinaan.

Pienen kunnan etuna täytyy mainostaa, että me päästään naapurikuntaan yksityiselle kaksi kertaa ultraan. Np-ultra oli jo, ja kaikki siellä hyvin. Sen jälkeen olo ollut luottavaisempi. VÄSYMYS on aivan kammottavaa edelleen!!! Muut raskausoireet hävisivät siinä kymppiviikon jälkeen. No, rinnat on vielä tosin arat, mutta tuo väsymys, milloin se lakkaa!!!
 
Kiva saada uusia odottajia joukkoon :) Tervetuloa!
Väsymys kyllä vaivaa täälläkin hurjasti! Vaikka tulee välillä nukuttua ihan 10-13h yöunia niin silti väsyttää armottomasti..
Nyt mulla on tullu sellaisia repiviä kipuja alasvatsan tuntumassa, kun esim nousee sohvalta nopeasti ja sitten öisin jos kääntää kylkeä niin repii alavatsaa, oisko nää niitä liitoskipuja? Esikoisen odotusaikana ei tälläisiä ollut. Mutta ne siis kestää ihan muutaman sekunnin, joten en niistä ole huolestunut.. Neuvolassa pitänee kysellä niistä tarkemmin reilu parin viikon päästä, taikka lääkäri käyntihän se on mutta sama asia :D
Ja ihana sokerirasitustestikin olis parin viikon päästä edessä, ällöttää se litku jo valmiiksi.. esikoisen aikanakin jouduin käymään! Kiitos isäni hetkin sitten saaman diadetes-diagnoosin.
Onko muita jotka joutuvat tämän ihanan kokemuksen kokemaan? :D
 
Mulla ainakin edessä sokerirasitus, koska oon yli 25 ja ensiodottaja. Meillä huomenna aamulla ultra ja musta on ihanaa kun mies on tulossa mukaan! Nyt pitäis tosiaan jo erottaa vähän enemmän, ku varhaisultrassa näkyi tosiaan sentin mittainen pötkylä.. :)
 
Takaisin
Top