Masut :)

Mulla alkoi 8-9 viikkojen tienoilla puristaa löysimmätkin housut niin että oli pakko hakea jo ekat mammapöksyt. Nyt on viikkoja 11+5 eikä toivettakaan että menis enää yhdetkään farkut kiinni. Raskaus on jo kolmas mutta silti maha on jo isompi kun kummastakaan aikaisemmasta. Oon alkanu epäilemään että onko heitä siellä enempi kuin yksi. Ei nyt luulis pidemmälläkään olevan kun 9+ viikoilla kuunneltiin neuvolassa sydänääniä ja ne löytyi kuitenkin niin alhaalta.
Toista aloin kuitenkin odottamaan kun eka oli 7kk ja nyt on väliä enempi, nuorempi on nyt 1v8kk. Kerkesin kuntosalillakin käymään sen verta että alko olemaan vatsalihakset hyvässä hapessa, kunnes alkoi tämä paisumus :D
Huvittavinta on silti kai se, että kuntosalin naiset on tienneet jo kuukautta kahta aiemmin minun raskaudestani, ennenkuin se on alkunsa saanut :D Tätä on ilmeisesti puolen kylän voimin arvuuteltu, mutta eipä tarvi kauaa arvuutella, kun ei tätä enää mihinkään piiloonkaan saa. Ja olen kyllä ruvennut saamaan katseita vatsan seutuville. Viime viikolla isosisko joka on viimeisilläön raskaana, tökki minun mahaa ja tokasi että oletpa sä, ööö, paksu. En tiedä menikö lihoomisen piikkiin :D

Onko kukaan muu päässyt tällaisen arvuuttelun kohteeksi?
 
Mun isä jolle en ole vielä raskaudesta kertonut, on vähän siihen tyyliin jutellut, että luulen hänen jo tietävän :grin Ja miehen äitipuoli sanoi arvanneensa mun olevan raskaana jo ennen kuin olin :rolleyes: Muuten ei ole oikeen arvailuja tullut :p
 
Mun naamasta näkee et oon paksuna :D Esikon entinen pph sano kuopusta odottaessani, et huomas heti naamasta. Ja nyt huomasin itekin et siitä se paistaa. Samoin yks naapuritalon asukki oli huomannu mun naamasta sen. Meil taitaa koko naapurusto tästä tietää jo, oisin halunnu pitää salassa mut ei sitte ihan onnistunukaa.

Mul on kyl kans aikamoi masu jo. Mul on aina ollu alamaha pömppis, ja nyt kohtu on voimakkaasti eteenpäin kallellaan. Lisäks suoliki ihan turvoksissa (epäilen et ois joku tulehdussairaus, mut tyhmänä ja laiskana en oo saanu aikaseks mennä lääkäriin; ja ei ne nyt raskausaikana taida hirveesti tutkia), niin että pömpöttää joo. Viikkoja 9+4 tai 10+2. Eka varhaisultran mukaan, toka menkkojen.
 
Teillähän näkyy jo ihan masuja, vau, ihania! Ite aikalailla vielä odottelen. Viikkoja 13 nyt. Meillä suvussa taitaa naisilla yleisesti olla kohtu kallellaan vähän taakse, että ehkäpä se masu ei sit tässä alussa tuu niin selkeesti esille. Tänään kyllä ostin jo ekat mammafarkut, koska ei sitä tiedä koska tarvii niihin siirtyä :) vielä meen kyllä ihan tavishousuilla, vaikka välillä vähän vyötäröstä puristelee..
 
Teillähän näkyy jo ihan masuja, vau, ihania! Ite aikalailla vielä odottelen. Viikkoja 13 nyt. Meillä suvussa taitaa naisilla yleisesti olla kohtu kallellaan vähän taakse, että ehkäpä se masu ei sit tässä alussa tuu niin selkeesti esille. Tänään kyllä ostin jo ekat mammafarkut, koska ei sitä tiedä koska tarvii niihin siirtyä :) vielä meen kyllä ihan tavishousuilla, vaikka välillä vähän vyötäröstä puristelee..

Mulla sanottiin niskaturvotusultrassa että on kohtu suht etukallellaan tms. Mut ei silti näy, turvottaa ehkä. Ja viikkoja nyt 14+0. En vaan jaksa uskoo että kauheen monella se kovin näkyy, ennemmin sitä turvotusta. [emoji4]
 
Mulla sanottiin niskaturvotusultrassa että on kohtu suht etukallellaan tms. Mut ei silti näy, turvottaa ehkä. Ja viikkoja nyt 14+0. En vaan jaksa uskoo että kauheen monella se kovin näkyy, ennemmin sitä turvotusta. [emoji4]

Mulla on tässä tytöstä rv 14+2 ja ihan ehtaa masua .. muuten vatsassa ei kuin luuta ja nahkaa. Kaikilla kasvaa niin erilailla :) joillaki enemmä ,joillaki juuri yhtää :)
 

Liitteet

  • ImageUploadedByVau Foorumi1496506643.580065.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1496506643.580065.jpg
    244.1 KB · Katsottu: 190
Mulla alkaa maha jo vähän näkyä, toki turvotusta on vielä iltaisin paljon. Veljeni eilen möläytti kun oltiin valmistujaisissa, että kyllä sulla vain jo maha pömpöttää. Onneksi sitä ei tainnut kuulla kukaan ja sain kuiskattua veljelle että pitää suunsa vielä kiinni kun ei kaikki tiedä :joyful:
 
Mulla nt-ultrassa sanottiin kanssa,että mulla taaksepäin kallistunut kohtu,silti mulla jo maha selvästi pyöristynyt ja näkee,että oon raskaana (mammafarkut jo kovasti käytössä) vaikka viikkoja on 13+1 ja ennen raskautta olen ollut normaalipainoinen :) Yksilöllistä siis taitaa tuo masun kasvu olla riipumatta siitä mihin päin on kohtu kallellaan:)
 
Bongasin Ruotsista hm:ltä alerekistä kauhean kasan mammavaatteita ja todella halvalla. Samat kamppeet oli just vielä tällä viikolla normihinnoissa paikallisessa hm:ssä. Hyvä tuuri :-)
Ostin varmuuden vuoksi xl kun arvelen että ei kaksosmaha varmaan kovin kauaa piilossa pysy ja yhdenkin kanssa ollut aina kauhean kokoinen :)
 
Koita tätä sitten vielä piilotella :D 13+4..

fb4bb88cc44d8ea5a9b8572381c0d8a5
 
Nyt 13+5, ja kyl musta jo ihan huomaa kans, et on raskaana. Työkaverit huomas jo joskus vk 8 kohdilla asian. Oon aina ollu aika hoikka, ni kyl äkkiä epäilykset herää, kun tissit kasvaa valtavasti ja maha pömpöttää. Jo joskus vk 10 paikkeilla kans vaihdoin äitiyslegginseihin, ku mitkäö omat housut ei menneet vyötäröltä kiinni :) kuitenkaan paino ei oo juurikaan noussut... En kyl haluais sitä mukaa kutistua muualta, ku maha kasvaa!
 
Vaau, ihania masuja teillä jo!
Mulla nyt 15+0 eikä kyllä omasta mielestä näy vielä mitään! :D mulla on aina ollu tossa alavatsalla pikku vatsamakkara joka näyttää must edelleen ihan samalta, Heh!
 
Mulla on kanssa aina ollu alavatsapömppis, mut kyl toi silti selkeesti on alkanu pyöristymään :) Nyt 13+3.
 
Haha käytiin tänään pitkästä aikaa moikkaa mun 9v kummityttöä ja sano et ai teille on toinen tulossa luulin et oot syöny paljon herkkuja :D
 
Mun kummipoika kans opetettu miten naisille puhutaan :) "et sä kyl oo yhtäön lihava" vaiks kyl mun omasta mielestä oon jo ihan näkyvästi turvoksissa keskivartalolta:)
 
Mahdotonta on mahaa pitää enää piilossa täälläkään, kaikille sukulaisille tuli raskaus selväksi pari viikkoa sitten sukujuhlissa vaikkei kenellekään erikseen kerrotukaan...:D mekot, hameet tai housut eivät mahdu enää päälle ollenkaan, pakko on ollut siirtyä mammavaatteisiin. Kesäkuun alussa kävi vielä niin, että noita sukujuhlia varten ostin uuden mekon kaksi päivää ennen varsinaisia juhlia - juhlapäivänä sitten äitini kanssa tapeltiin vetoketjua kiinni ja aika tiukkaa teki. Nopeasti tämä masu on siis kasvanut :cat:
 
Takaisin
Top