Masut :)

Mulle tais tänään tulla just nää mut vaalean farkun sinisenä. Tosi kivat mut otin ehkä vähän turhan ison koon kun ne pienimmät oli loppu. No kai mä näihin kasvan :D
 
Mä oon ostanut jo mammahousut! Ihana käyttää ku voi olla rennosti! Kaikki mun muut housut puristaa yhh. Turvotus on kova mutta ei haittaa haluisinki jo että kaikki arvais raskauden
 
Mä onnekseni löysin edellisraskauden jäljiltä kolmet mammafarkut.. pakko käyttää jo, normit ahistaa ja puristaa..
 
Mä ostin esikoisen odotusajalle niitä H&M mamma -collegehousuja parit. Harmaissa on nyppyä haaroissa, muuten kai vielä siedettävät, jos nyt ei se mahapussi ole liian löysä. Käytin niitä samoja loppuun asti, se saattoi hiukan ajan saatossa venähtää...
 
Mitä vähemmän syö päivällä sen isompi turvotus illalla näköjään :D rv 12+0
62bb87173ca1f96fe82a96c2b999e412
 
Tänään 9+6. Täällä kans lähinnä turvotusta iltaisin. Nyt kun olen oksentanut -4kg niin en ole jaksanut edes peilailla että onko kumpua. Ostin fb-kirppiksen kautta kasan mammavaatteita ja muutaman alevaatteen tilasin henkkamaukalta jotka ovat maanneet laatikossa odottamassa sovittamista. Ehkä tänään sitten jos ei tarvitse oksennella. Viime raskaudessa sinnittelin parilla housuilla ja paidoilla. Ärsytti kun toiset oli päällä ja toiset pesussa eikä ollut muuta valinnanvaraa eikä jaksanut vaatekauppoihin. Tietty tilanteesta sai syyttää omaa laiskuuttaan.
 
Aamulla ei vielä huomaa mahasta mitään mut heti ku aamupalan saanu syötyä ni pikku kumpu ja iltaa kohti on jo aika paisunu pallomaha Vielä kuitenki mahtuu omat housut jalkaa ja pystyy oleenki ne jalas siihen saakka ku kotiutuu esim töistä, sit on kiva olla ilman tai jokku kollarit jalasa. Viikkoja 10+0.
 
Täälläkin aamuisin vielä ihan normivatsa, iltaisin turvottaa. Housuista on pitänyt pitää nappia auki jo monta viikkoa, muuten painaa mahaa.
 
Täällä myös iltaisin maha kunnon pallo,eikä muinakaan aikoina saa enää vedettyä mahaa sisään,kumpu jää.. Keskiviikon jälkeen voin olla verhoutumatta miehen huppareihin, kun ultran jälkeen kerrotaan tästä asiasta muillekkin, ei tarvitse enää vanhemmilta ja sisaruksilta asiaa piilotella,sitten saa maha olla ja näkyä:)

Te joilla on kokemusta mammafarkuista, onko tuumakoko muuten sama kuin normi farkuissa, vai onko mahapusseissa eri kokoja myös? Kysyy tyhmä aloittelija..
 
Ite käytän ainakin samaa kokoa kuin normihousuissa. Vyötärö on edestä madallettu ja siinä on sitten se trikookaistale joka venyy mahan mukana. En ole kyllä huomannut muuta eroa kuin sen että jotkut housut saattaa ikävästi kiristää vyötäröltä vaikka trikoo venyisi kyllä ihan loppuviikoilla.
 
Mulla ainakin meni loppuu asti oma koko vaikka tuliki 20kg. Oon niin lyhyt että on ihan turha ostaa niitä housuja joissa on se vyötärökaistale mikä on normi housuissakin. Eli sama ongelma kun maatuskalla (trikoo joustaa mut housuosa ei).
 
On siinä MayDay vähän muutosta! :) Mut mun turvotus on ihan jäätävää tohon verrattuna! :joyful:
 
Niistä mammafarkuista. Mä oon normaalisti kokoa 38, ni oon ostanu kokoa 40, koska ainaki mulla pikkasen pääsi takapuoliki leviämään.. mut ainaki hm:n mammikset (ainaki mitä mulla on) on vähä strech niin venyvät kyllä myös..
 
Mä käytin samaa kokoa muuten koko raskauden mutta ihan viimeisellä viikolla iski sen verran kova turvotus, että käytin sitä vaan verkkareita. 1,5kg tuli viikossa ja ihan vaan turvotusta :confused: Olis kyllä ne farkut menneet vielä jalkaan, mut mammalomalaisena sit vaan rentouduin verkkareissa :grin
 
Mulla kans meni viimeksi ihan samat H&M:n mammafarkut koko ajan. Tosin eipä mulle kilojaan tullu ku se alle 10 :) ja hyvin pystyin käyttämään tavallisia matalia shortseja ja H&M:n urheilumalliston capreja kun kuminauhavyötäröä vaan taitto alas. Ja mullahan oli viimeksi la heinäkuussa eli en tosiaan paljon muuten kasvanu kun mahasta. Melkein kaikki jäikin sitten jo laitokselle. Mahapömppis jäi vähän isommaksi kuin mitä oli ennen raskautta...
 
Takaisin
Top