Mittasin ekaa kertaa ympärystä ja se oli 112cm. Muistaakseni ilman vauvaa ympärys on noilta kohdin jotakin 95-100cm. Taino, en oo kyllä enää yhtään varma kun aloin oikeen miettiä! :D Paino huitelee pelottavan lähellä kolminumeroista..
Näyttäisi odottaja97 siltä että masu taitaa olla vähä laskeutumaan päin vertailin nimittäin noihin aikaisempiin kuviin! Tai ainakin minun silmään siltä vähän näyttäisi
Myös mahdolliset turvotukset saattaa vaikuttaa. Mulla ainakin turvotuksien mukaan ero välillä aika suurikin...
Ilta turpoomisista kärsitään täälläkin... :/ sormet, pohkeet, nilkat ja varpaat...
Mutta tässäpä olisi tänä aamuna nappastua masu kuvaa! Viikot olisi tällä hetkellä 37+5 :) masun ympärys edelleen 100cm ja laskeutumista ei oo mun mielestä juurikaan tapahtunu...
Tänään otettu kuvat 37+0 :) Näin ensimmäistä odottaessa olin jotenkin kuvitellu että loppu raskaudessa maha kasvaa hirveetä vauhtii ja turpoaa jättiläiseks mutta en oo kovin suurta muutosta parin viikon aikana huomannut, painoa on tullu tähän mennessä 8,5kg.