Masussa puuhastelut

August14

Sanavalmis juttuseppä
Elokuunmammat 2014
Elomammat 2017
Huhtikuiset 2021
Joko on pisimmällä olevat tunteneet liikkeitä? Itsellä on 11+2 ja ihan niinkuin olisin hiuksenhienoja liikkeitä jo tuntenut.
Kohtu on jo reilusti yli häpyluun (joka tosin on kuulemma erittäin alhaalla minulla).
Ihana odotella sitä, kun papusella on hikka! :joyful: videoitiin sitä esikoisen hikotellessa masussa.. :p
 
Liikkeitä odotellessa. Ihan mielenkiintoista, mitähän se sitten on kun kaksi tuolla vatsassa riehuu tai jos niillä molemmilla on hikka samaan aikaan :love017 Esikko ja kuopus oli molemmat kovia hikkailemaan, että jospa nämäkin.

rv 10+4
 
Munkin esikoisella oli hikka aina kun olin syönyt! :D se oli niin hassua. Liikkeitä odotan kovasti, koska edellisessä raskaudessa mulla oli istukka edessä ja tunsin liikkeet tosi myöhään. Nyt toivon että istukka olis takana ja saisin nähdä aikaisemmin jo liikkeitä masun päällä :Heartred
 
Liikkeitä ei vielä toistaiseksi tunnu, olen tainnut aiemmin tuntea aikaisintaan joskus 16viikon jälkeen..
Ekassa raskaudessa en tunnistanut liikkeitä vasta kun rv23 :D

Mutta tuosta istukasta, onks teillä havaintoa missä se mahdollisesti olisi? Mä kun dopplerilla kuuntelen niin tuntuu kuuluvan aina tuossa mahalla vasemmalla tosi selkeesti se "viuhunta", joten luulen että se on siinä etuseinämässä.
Nt-ultrassa sitten näkee pitikö arvaus paikkansa :)
 
Sandrax86: millä viikoilla tunsit ekat liikkeet sun edellisen lapsen kanssa?Meillä selvis varhaisultrassa että mulla on istukka edessä ja ensimmäistä odotan niin mietityttää kuinka kauan joutuu odottelee että liikkeet alkaa tuntumaan =)
 
Mä tunsin esikoisesta jo rv16 vaikka oli istukka edessä. Tosin istukka oli enempi oikealla puolella.
Jännää ootella koska nyt tuntee! Ei hajuakaan istukan paikasta tällä kertaa.
Nyt siis 11+2
 
Sandrax86: millä viikoilla tunsit ekat liikkeet sun edellisen lapsen kanssa?Meillä selvis varhaisultrassa että mulla on istukka edessä ja ensimmäistä odotan niin mietityttää kuinka kauan joutuu odottelee että liikkeet alkaa tuntumaan =)

Muistaakseni rv 17-19 aikoihin. Mies tunsi kädellä vatsan päältä vasta 25 ja se oli myös pitkä odottelu!
 
Voisin vaikka vannoa että tunsin alamahalla kutittelua eilen illalla :D viikkoja vasta 9+4 8) ehkä toiveajattelua, vaikka kutittelu tuntui ihan keskellä alavatsaa. Mietin että olisko se kuitenkin ollut jotain muuta mut samapa tuo, jännää kuitenkin :D
 
Täälä odotellaan kuumeisesti liikkeitä :happy: ehkä jotain tuntunu mutta esikoista odotetaan joten en kyllä satavarma ole :joyful:
Tänään 17+0
 
Ei minkään sortin merkkejä että olisi varmuudella ollut jotain muuta kuin suolistossa kulkevaa ilmaa. Tuntemukset ovat kaikki olleet liian ylhäällä ollakseen tyypin aiheuttamia... mielestäni. 17+1
 
Minäkin oon jo muutaman kerran tuntenut pientä liikettä ❤. Tänään siis rv 15+3. Eilen neuvolassa sanoi, että lähiaikoina pitäisi jo alkaa tuntumaan liikkeet päivittäin. Istukka on edessä, että jää nähtäväksi. Eilen neuvolassa sydänäänien kuuntelussa pikkuinen uiskenteli karkuun monta kertaa ja potki vähän väliä anturia, mutta en mä tuntenut liikkeitä vielä.
 
16+6 enkä ole vissiin vieläkään vissiin tuntenut. Iltaisin kun makaa sängyssä niin tunnen vain vatsan sykkeen, en muuta :shy:
 
Mä ehkä tunsin pienen hennon potkun muistaakseni maanantaina 14+0. Menin nukkumaan ja makasin puoliksi kyljellään, puoliksi mahallaan, kun just siitä kohdasta missä asukki suunilleen majailee tuntui sellainen tosi kummallinen juttu. Niinkuin sormella (siis aikuisen kokoisella) olis painettu n. 1-2sek ajan ihoa sisältäpäin. Katsoinkin vauvakirjasta, että tällä viikolla vauvan jalkapohjan pitäisi olla 1,6cm pitkä, joten siihen nähden se olis voinut jopa olla potku. Mutta en kyllä oo varma. :)
 
Mä kans parina iltana oon tuntenu sitä kuplintaa alavatsalla (ihan kuin kupla puhkeaisi) ja satavarma oon että on vauvan liikettä, sen verran hyvin jäänyt aiemmista raskauksista tuntemus mieleen :) Viikkoja 14+6
 
Oon ollu tuntevani muutamana päivänä liikkeitä, mutta luultavasti vaan suoliston elämää.. Istukka edessä niin luulenpa että en ihan heti niitä liikkeitä tunne. Ja ultrassa meinasi, että jos istukka edessä niin ekat liikkeet tuntuu yleensä sivuilla... Nyt 13+5
 
Pyrstötiainen, mulla käynyt noin monesti :wacky:
Mutta silti uskon, että osa möyrinnästä on vauva, selkeitä liikkeitä en voi sanoa tuntevani.
 
tunsin selvästi liikkeet, kun tällä viikolla neuvolassa kuunneltiin sydänääniä ja vauva kävi potkimassa laitetta. siitä lähtien muutaman kerran päivässä pystynyt erottamaan samanlaista kutittelua alavatsassa. istukan paikasta ei itsellä mitään tietoa. nyt rv 15 menossa.
 
Takaisin
Top