Masunimi tulokkaalle?

Ötökkä :D koska liikkeet on tuntunu hetken masussa, sellasta kutittelua ja muljauttelua sisältäpäin :P
 
Yrjöpetteri-> yrjöpete-> Ykä. Myös Alien, Tyyppi ja appiukon ehdotus pojan nimeksi, Iisakki, toimii. :D
 
  • iPana.netiin piti laittaa nimiehdotukset jo ! :) Jänskää oli.. tytöl tuli koko nimi, mutta pojalle vain toinen nimi.. että on vaikea pojalle keksii nimee..
 
Meillä ei oo mitään vakiintunutta nimee.. yhestä ultrakuvasta tuli mieleen Darth Vader, ei niin kaunis nimi :eek:

Itiöksi oon muutamaan kertaan kutsunut..
 
Meillä vaihtelee kutsumanimet suunnilleen joka päivä. Eilen mies puhui "pikkuhylkeestä", ja pian koko eläinkunta onkin käyty läpi.
 
Meilläkin on monia, monia nimiä mut aina tietää mistä puhutaan :D Bibsi on ehkä vakiintunein.. Mistä lie tullut:)
 
Meillä se on pikkuse :) tää on miehen keksimä, sillä on niin vilkas mielikuvitus, että mulla ja koirallakin on miljoona lempinimeä 8) tulee ainakin isästä hyvä sadun kertoja, niin mää pääsen kuuntelijan roolista eroon :) mua se sanoo pikku massuksi,tää mun vatsa kun on vielä niin pieni muihin nähden :-D
 
Rakkaalla lapsella monta nimeä, mutta itse olen alkanut sanomaan häntä PikkuIhmeeksi, johtuen siitä että meni pari vuotta ennen kuin onnistuin edes tulemaan raskaaksi.
 
Täällä köllii ja kolistelee Niilo, ei edes tietoa sukupuolesta, mutta näin pientä kutsutaan :)
 
Meillä huikean omaperäinen työnimi: 'vauva' tai 'uus ihminen'.

Kellään lapsista ei kai ole ollut työnimeä.. tai ehkä viimeks se lasten nimiehdotus Urpo jäi sit jotenki päälle loppuraskaudesta...:rolleyes:
 
Takaisin
Top