Masunimi tulokkaalle?

spiraali

Seurustelun sensei
Toukokuunmammat 2014
Eli millä nimellä kutsutte tulevaa kääröä?

Meillä oli esikoisesta ensin Paavo-Irmeli, sittemmin Haribo (koska näytti ihan nallekarkilta nt-ultrassa) ja sitten pitkän aikaa puolivälistä loppuun kulki nimellä Peppi. Ei siitä sitten Peppiä tullut vaikka sitä kauan harkittiin. Mutta kun otimme koiran niin siitä tuli Peppi :Heartred

Nyt tämä "tyyppi" on ollut "Hemmo" koska l.a. 22.5. on Hemmon päivä. :) Ehkä se taas muuttuu matkalla...
 
SIntti, heebo(tar), tyyppi. Ultran jälkeen myös Frodo, koska kuvan perusteella on perinyt isänsä hobittijalat :grin
 
EI olla mitään sopivaa keksitty vielä. Ihan masuasukkina menee. Tulevät tädit sanoo tontuksi!
 
Ei sitä mun mielestä voi keksimällä keksiäkään.. Jostain se sitten muotoutuu, jos muotoutuu! Voi olla että meidän esikoinen keksii monta "hyvää" nimeä vielä matkan varrella. Hän ei vaan tiedä vielä tulevasta pikkusisaresta. Joskus kysyin että mikä sun pikkuveljen tai siskon nimeksi voisi tulla niin vastasi oman nimensä (pitkän harkinnan jälkeen). Et saa nähdä.,,
 
Meillä se on olio. Kamalalta kuulostaa, mutta tänään ultrasta saatujen kuvien joukossa oli yks tosi pelottava kuva (kasvot eteenpäin) jossa se näytti joltain avaruusoliolta. : DD Tosin toinen käsi oli vilkuttavassa asennossa, joten se vähän pehmensi sitä kuvaa. (: :Heartred
 
Meillä on nimitetty kaveria parasiitiksi. Ihan vaan tämän kamalan pahoinvoinnin takia, kun tuntuu, että moinen loiseläjä vie musta kaiken energian ja tekee elämästä niin vaikeaa. Silti ihan tervetullut parasiitti toki on :p kunhan vain päästelen höyryjä tällälailla passiivisagressiivisesti.
 
Mulla putkahti Myyry /Myyryläinen mieleen, kun kirjottelin kälyn tupareissa vieraskirjaan ja halusin laittaa sulkeissa meidän pikkuotuksen olleen mukana minun ja mieheni lisäksi :) Musta on hauskaa, että on joku työnimi. Toinen tuntuu heti enemmän omalta persoonaltaan ja jotenkin konkreettiselta.
 
Mitään nimeä ei vielä ole :)
Ja jos tuleekin niin varmaan jotain Cedjun tyylistä, multa ei luonnistu mikään ylisöpö meininki, tässäkään asiassa... :P
 
Mä puhun aika paljon alienista, koska... no, osa teistä varmaan tietää sen yhden kohtauksen Alien-leffasta.

Mut lupaan että keksitään jotain salonkikelpoisempaa pian, nt-ultran jälkeen voisi hahmottua helpommin.
 
Meil miehel se on kransilppuri ja mie kutun iha vauvaks ja maha asukiks, oikeita nimiä ollaan pohdittu ja tytön nimi onkin alustavasti ja pojalle toinen nimi valmiina :)
 
Esikoisen masunimi oli Tiitiäinen ja nyt masussa olevan pikkuisen "työnimi" on Tirppana :)
 
Mun mahassa möllöttää Repe. Myös Reiska, Retu, Rääppöö... Tosin oikeat nimetkin on keksitty sekä pojalle että tytölle. Toivottavasti nimet sopii, kun Repe suvaitsee maailmaan tulla. Ja nimi ei ala r-kirjaimella, vaikka kaikki tekonimet tuntuvatkin kallistuvan sinne suuntaan...
 
Meilläkään ei oo vielä "virallista" masunimeä tälle pienelle. Ollaan kutsuttu lähinnä masuasukiksi vielä, mutta eiköhän se muotoudu ajan myötä. :)
 
minä oon pallero ja tulokas on luonnollisesti pikkupallero :D mitään sen virallisempaa nimeä ei oo eikä tuu :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Tänään meillä tuli spontaanisti, että meidän masuasukin masunimi on Papu. Oikeastaan se lähti siitä, että mies sanoi Papua kahvipavuksi niin sanoin, että Papu on ehkä kauniinpi. :) Näin pienestä tuli Papu.
 
Takaisin
Top