Masun kasvu ❤

Musta ainakin tuntuu että nyt tää masu on ottanu kyllä sellasen kasvulähdön :O Aattelin että se sillai sopevasti kasvais iha rauhas ja tasasesti, mutta nyt yhtäkkiä tuntuu että se vaa pömpsähti esille :D Vaatekaupoille ---> :D

On se kai täälläkin vähän maha paisunu, vaikka vielä saa hyvin vatsanahkasta kiinni :D
Kyllähän se aivoon ottaa, että vielä näkyy semmonen kunnon pelastusrengas, kun haluis senkin vaan jo kiristyyn siihen mahan ympärille.. Mutta ei auta kun odotella.
Rv 18+4

Sillain huomaan itse, että jotsin tapahtuu, kun srlällään maatessa tuntuu selkeä kova ja vähän koholla oleva alue kohdun kohdilla.

Joutuuko muuten kukaan laittamaan jotain tukea jo masunsa alle, jos nukutte kyljellään?
Itse joudun välillä myttäämään vähän peittoa mahan alle, kun tuntuu välillä niin epämukavalta.

Lilminni joskus on iha tosi turvonnu olo ni joudun nukkuessa sillon käärii peiton tuoho mahan alle :)
Mies kävi lidlistä ostaa semmosen pitkulan tyynyn ni pitää sitä alkaa kokeilla semmosina öinä ku tarvii massun alle tukea :)

Mä en ole vielä huomannut tuen tarvetta nukkuessa, mutta toisaalta tää mun maha röllöttää siinä sängyllä asti ihan normistikin...

Mulla on myös sellanen lidlin kokovartalotyyny ja oon käyttänyt sitä tässä ja edellisessäkin raskaudessa, mä tykkään nukkuu sillä kun toisen jalan saa sen päälle. Sillon ku se tyyny on pesussa niin mä laitan myös peittoa mahan alle kyljellään nukkuessa.

catherine: mulla ei ollu suurta kokoeroa ensimmäisen ja toisen raskausmahan välillä, mutta ensimmäinen oli kyllä isompi. Nyt mietin itsekkin, onko tää kolmas raskausmaha pienempi, kun toisessa.

Air4m: mä oon kans niitä, joilla on jäätävän syvä napa :D kivan näkönen sitte synnytyksen jälkeen :D

7a9fd1310163227200220741c15128d7

Täälä 20+0 :)

Takaisin