Masun kasvu ❤

Ootteko huomannut, kun teette ruokaa hellan ääressä, että masu alkaa lämmetä siinä vieressä seistessä? :D
Tein tossa äsken ruokaa, ja kun seisoin siinä hellan vieressä, niin alkoi masukin tuntua kuumalta :D
Ja sitten taas jos joutuu laittamaan tiskejä, niin mahan alunen ihan märkänä, jos tiskipöydällä on vettä :D

Neppppsu tuo sun massu on niin ihana <3 ihan selkee vauvvamassu!
Mistä oot muuten tuon paidan ostanu! On meinaan aika kiva :)

Massu 17+4 oon yx niistä onnekkaista keillä tissit kasvanu ja kasvaa edellee :D A kupista ties mihin ku olla ees puolesvälin :D toivottavasti ne ei lähe sit pois :D
96482af3461c150fba4c5d4ef336d1d9

Mulle kävi ekasta tosi ikävästi :( tissit oli a-kuppia ennen ku tulin raskaaks. Kasvo maidon noustua DD-kuppiin ja imetyksen loputtua oli vaan paljon roikkuvaa ihoa ilman mitään täytettä :'( ei siis jääny edes a-kuppia.. Kaikille ei näin käy ja toivon että säästyt siltä, itku meinaan pääs ku tajusin tilanteen..

Minulla on jäänyt raskauden ja imetyksen jälkeen ns. Teepussit. Nytkin kasvaneet ja täyttyneetkin, mutta eiköhän ne taas palaa entiseen muotoonsa eli pusseiksi ilman täytettä.

Kyllä ne rinnat kai ainakin lässähtää, jos ei takaisin palaudu. Mulla kyllä jäi siihen D-kuppiin, mihin kasvoikin, mutta lässähti sitten maidontulon loputtua. Nyt ei oo niinkään kasvaneet, vaan välillä turvonneet.

Mä laiduin imetyksestä niin rasvattomaks et siks ei mitään jääny :( ekasta lihoin 20kg ja laihduin 30kg.

Ja jos joku nyt ihmettelee ku mulla on aika muhkeet boobsit nyt kuitenkin ni se sit taas johtuu siitä etten mä vaan yksinkertasesti hyväksyny sitä ettei mulla ole enään ikinä tissejä ni menin kakkosen jälkeen hakee naapurista täytettä niihin teepusseihin..

Otitko cicado selvää miten rinnoille käy kun imettää ja on ottanut täytettä? Joutuukohan mennä uudestaan korjaamaan? Kaverin kanssa kovasti pohdittu asiaa kun hän ottanut täytettä jo nuorempana myös ja nyt esikoinen tulossa, imettää pitäisi ainakin pystyä ihan normaalisti mutta miltähän ne näyttää imetyksen jälkeen..

Muokattu viimeksi:
Cicado, olen tämän kans päättänyt, että jos tisuleilleni käy samalla tavalla, niin mulla on klinikat jo katottuna tuolla viron puolella valmiiks, mihkä meen sit korjauttaan tissini kuntoon. Ihan yksinkertasesti kyse siitä, että haluan tuntea itteni vielä synnytyksen ja lapsen saannin jälkeen naiselliseksi naiseksi, samaksi kuin ennen raskauttakin, ja jos tissit on teepussilla, niin en kyllä tunne näin. Mieheni on taistellut kyseistä suunnitelmaa vastaan alusta asti, mutta selväksi olen hänelle tehnyt että minä joko kerron hänelle sitten kun olen leikkaukseen lähdössä, tai sitten minä vain joku kerta ilmestyn reissultani tissit paketissa. Siinä ei ole mitään väärää.

Otitko cicado selvää miten rinnoille käy kun imettää ja on ottanut täytettä? Joutuukohan mennä uudestaan korjaamaan? Kaverin kanssa kovasti pohdittu asiaa kun hän ottanut täytettä jo nuorempana ja nyt esikoinen tulossa, imettää pitäisi ainakin pystyä ihan normaalisti mutta miltähän ne näyttää imetyksen jälkeen..
Näillä siis kyllä pystyy imettää ja riippuu varmasti paljonko iho joutuu venyy maidon noustua että millasiks rinnat muotoutuu sen jälkeen mutta sisko imetti silareilla ja ei kyllä huomaa mitään eroa entiseen. Tosin se imetti vaan kuukauden. Todennäköisesti menen uusimaan rinnat imetyksen jälkeen koska tykkään näistä raskauden myötä kasvaneista ;) ja nää kun kasvaa vielä lisää kun maito nousee ni ei tuu varmasti olee imetyksen jälkeen kauheen kiinteetä :/ mut en mä haluu edelleenkään mitään pamela tissejä vaan ihan sopusuhtaset. Mulla oli c-kuppi ennen tätä raskautta ni sitten kun meen uusimaan ni uusin tähän dd-kuppiin..

Cicado, mulla kans silikonit :) kiva kun en oo ainut! Itelläni oli vaan niin pienet että ne häiritsi koko ajan itseäni. Leikkauksen jälkeen en ole pävääkään katunut :)

Joo en ole minäkään. Ja jos joku näkis mun ennen kuvat ni ihan varmasti tajuais miks tän ratkasun tein :) oon varmasti sieltä ääripäästä kuinka imetys voi vaurioittaa tosi pahasti.

Takaisin