Masun kasvu ❤

Pitää taas tänään illalla tutkia asiaa :D Harmi etten tajunnut neuvolassa tänään kysyä :/ Jännitin vaan jotenkin hirveästi syödänäänten kuulumista.

Mulla veijari poikittaistarjonnassa ja oikealla puolella ollut kamala möykky joka ilmeisesti ollut sen pää sitten :D

Ihania masuja täällä!

Itsellä havaittavissa edelleen lähinnä turvotusta, selällään makoillessa ei mistään kummusta ole vielä tietoakaan.

Rv 16+5

Mites te odottavat, joilla löytyy niitä ylimääräsiä kiloja, niin näkyykö teillä vauvamasu jo muidenkin silmiin?

Mulla ei edelleenkään vauvamasua näy, ja viikkoja tänään 17+5.. :( mulla siis maha on vielä vaan semmonen löllykkä, ja peilistä kun kattoo niin näyttää vaan, kun olisin lihonnut muuten vaan.
Ja ennen kun raskauduin, olin pudottanut painoa, ja ylimääräsiä kiloja oli n. 5kg, eli ei edes kovin paljon loppujen lopuksi.
Makuulla kyllä tuntuu selkeä vauvakumpu, mutta kun pystyyn nousee, niin ei ole kyllä tietoakaan vauvamahasta. Tuli tänään jopa niin epäuskoinen olo, että ei siellä mahassa ole ketään, vaikka sydänäänet on kuultu ja potkujakin tuntuu melkeinpä joka ilta..
Tää on jo melkoisen lannistavaa :(

Mulla tänään 14+6, mutta toki ylimääräistä enemmän kuin viisi kiloa... Tätä ei ainakaan enää peittele. Jokainen on niin erilainen LilMinni :)

429aa3d4457d4bc4c7f847ac7ec5f4e2

Hahaa kun kelasin Cicadon kuvaa niin eka tuli tissit näkyviin. Olin että whaat. Sitten tajusin että masu tuleekin vadta perästä! No et sinä kyllä kuvan perusteella näytä todellakaan siltä, että olisi ylimääräistä 20kg... O_O

Ihania masuja teillä. Itse edelleen tasapaksu turvonnut läjä.

Just mietin mehtäläinen että ei kyllä cicadolla näy yhtää ylimääräistä! :O omiaan tais höpötellä :)

Aivan ihania massuja :)

Hahaa kun kelasin Cicadon kuvaa niin eka tuli tissit näkyviin. Olin että whaat. Sitten tajusin että masu tuleekin vadta perästä! No et sinä kyllä kuvan perusteella näytä todellakaan siltä, että olisi ylimääräistä 20kg... O_O

Ihania masuja teillä. Itse edelleen tasapaksu turvonnut läjä.
Repesin xD noi tissit on kyl kasvanu ihan älyttömästi. Mä oon tosi pitkä (178cm) eikä mulla tuo 20kg painon nousu näy samalla tavalla ku lyhyemmillä ja onneks kilot tullu tasasesti koko kroppaan vaikkakin takapuoli ottanu hiukan enempi. Itellä kuitenki aika raskas olo kun on tottunu kantaa 20kg vähemmän ja mitkään omat vaatteet ei mahu päälle ja vaatekoko kasvanu 2-3 koolla :(

Ja oon tottunu tohon reaktioon et varmasti liioittelen painon nousua ku en näytä siltä et olis niin paljon tullu :) normi paino mulla 63kg ja nyt painan jo reilu 84kg :eek: paino kerkee varmaankin nousta samoihin ku esikoisesta eli 93kg :( mutta onnekas olen ku ne kilot menee suht mukavasti tähän pitkään varteen vaikka olo onkin tukala kantaa kaikkea sitä ylimäärästä..

Kyllä vaan pistää lannistaan nää teidän masukuvat vaan entisestään.. :/
No mutta, tänään on mullakin ollu jättimaha, mutta ilmeisesti vaan turvotuksen takia. Eiköhän se yön aikana taas palaudu tavalliseks löysäks löllykäks.
Rv 17+6

Täällä tämmönen masu! Viime viikolla otettu kuva! :) Jännä miten aamullakin huomaa niin selvästi missä kohtu on ku on kauhea kumpu :D Kaikki hehkuttaa et poika tulossa ku maha tommone mut saa nähdä, itelläki vähä poikafiilis ;)

Rv 19+4

ImageUploadedByVau Foorumi1436295141.085582.jpg

Voi että näitä kuvia, itsellä ei vielä viikoilla 15+3 näy juuri mitään ja kovasti odotan milloin vatsa sieltä kasvaa. :) Mulla on muutamia ylimääräisiä kiloja niin ehkä se vaikuttaa myös asiaan. Selällään maatessa huomaa kyllä ihan pikkaisen kummun mutta ei oikein seisaallaan.

Takaisin