Masun kasvu ❤

Tänään, kun pissatti kauheasti ja matkalla vessaan katsoin khh:n peilistä, että onpa se maha kasvanut. Sain siinä liruteltua ja poistullessa se maha olikin kadonnut :') Sais vähän vielä kasvaa, niin näyttäisi raskausvatsalta eikä turvonneelta ilmapallolta...

Vilijonkk4 14+0

27+4 on nyt täynnä ja tuntuu et mikään paita ei enää sovi päälle ku masu on jo isohko :D Kuvaaki voin laittaa kuha kerkiän napsasta :)

fbc55016be52ebe62441313c114795f8
Tällanen möhömaha tänään. Vähän liian pieni maha näille housuille ja paidalle..

Minä en taida vielä laittaa kuvaa kun näyttää vaan sille että oon lihonut. :) Esikoista odottaessa maha alkoi kasvaa vasta puolen välin jälkeen...

Lilminni no älä! Olin lähössä kylään nii vaihoin noi äippähousut pois ku kokoajan sai nostella, laitoin toiset ja menin laittaan pyykkejä nii kokoajan sattu alamahaan, vaikka oli äitiyshousut mut puristi :S ... Vaihoin sit kolmannet ja ne oli hyvät :) Kahet oli pesussa.. Mulle on kertyny kirppareilta/sukulaisilta näitä onneksi :) collareita on ihan turha yrittää pukee, aivan hullun kipee alamaha sitte, puristaa, ei tytön raskaudessa näin puristanu :O

Iiiiks mikä aamumassu!!! <3 hurjaa vauhtiahan tuo massu kasvaa vaikka sullakin esikoinen kyseessä :)

No niinpä mindis, laitoin äsken mun kolme kuvaa vierekkäin jotka otettu kahden viikon sisällä ja huhhuh toi on kasvanut :D ja vaan 1.5kg tullut lisää.. Minkähänlainen möhköfantti musta on tulossa..?

Hih, se voi loppuaika olla melkosta lyllerrystä ;) mut eipä ainakaa jää kenellekkää epäselväksi että ootko paksuna :)

Ihania masuja.. Mä nii tykkään ettei kesällä tarvi piilotella maharöllykkää (siis edellisten raskauksien liikakiloja) löysien paitojen alle vaan saa kulkee toppi päällä ja esitellä kallisarvoista vauvamahaa❤

Mulla on turvotusta ja sitä vararavintoa mahan kohdalla, niiden yhdistelmästä johtuen näytän kokoajan että oisin pidemmälläkin raskaana kun mitä olen.

On nyt kuitenkin saatu kerrottua jo "tärkeimmät" joten ei enää piilotella vaan antaan nyt sitten mahan näkyä. Itsehän siis edelleen tiedän ja tajuan kyseessä olevan kaikkea muuta kun se "oikea" vauvamaha, mutta hällä väliä, siellä on kuitenkin ihan oikea vauva kaiken sen alla piilossa niin näkykööt läskit ja turvotukset ihan vapaasti.. (myöskään enää mitkäään yli-isot teltat ei enää peitä mahaa vaan se tulee sieltä esille niin ei se piilotteulukaan enää oikein auta..)

Mutta on siinä mahassa siis taustalla se vauva koska ei se enää samallla tavalla laskeudu yön aikana litteämmäksi ja pienemmäksi kuten yleensä vaan on "tyrkyllä" kokoajan.

rv 11+3

ImageUploadedByVau Foorumi1433947157.745381.jpg

Rv 14+3. Omasta mielestä toi näyttää vaan jäätävältä turvotukselta, niin ei kehtaa vielä ihan kiree paita pääll kulkee. Ja tuon on tollanen keskipäivän masu, mutta aamulla kun kattoo niin on se kyllä hieman kasvanu. Olo tuntuu hirveen raskaalta ja joltain norsulta vaikka -5kg lähtöön..

Vilijonkka 14+3

Takaisin