Masukuvia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Emery13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sie olet kyl hirmu jättiläinen Ginessa[:D]. Mistähän se johtuu et joillakin vauvat pääsee masussa kasvamaan niin isoiksi ja toisilla tulee paljon pienenpiä? Ihan täysin katsomatta äidin kokoon. Sillä ei näyttäis olevan mitään vaikutusta asiaan.

En tajuu?[;)]
Mun äiti on esim roteva,isoluinen ja tukeva.
silti mä olin 47 cm ja 2800 syntyessäni.
Synnyin kaksinkerroin pylly edellä alateitse.[:-]

Sit mä pullauttelen tollasii isohkoja vaveleita tostanoin vaan.[:D]
Riippumatta oliko isä pieni tai iso.
En oo vakuuttunu siitä että isän tai äidin koko vaikuttais.!
Olen kyllä hirmuinen karkkihiiri,mutta yritän liikkua jonkun verran, sen mitä paikat kestää...

No mä olin peruskauraa syntyessäni n. 3500g jotain. Äiti on vissiin sen 160cm ja normivartaloinen. Mut mä tulin superwomanina ulos[:D]. Oikea käsi edellä sit vasta pää[:D]. Ensin siis puoli päätä ja sit jäi kiinni. Käsi oli siis ensin poskella ja teki olkapäistä sen verran leveät et ei mahtunu ulos ja äiti sanoi siinä kävi jos jonkinlaista kiskojaa ja lopulta kätilö, joka oli ollu alusta asti mukana sai yhen sormen kerrallaan suoraksi ja vedettyä niistä mun käden suoraksi nii sit oli tullu liukkaasti ulos loputkin[:D].

eemi03 en siis missään nimessä peittele raskautta[:)] Olin hölmösti muotoillut lauseen, siis tarkotin vaan ettei tätä mahaa pysty edes enään piilottelemaan kun on jo niin iso.. [:D]

Mulla pojat olleet nuo 3820g ja ´3780g eli aika saman kokoiset pojat[:)]Ja kyllä mä odotan että tääkin on samaa luokkaa.Eka mulla oli sen 3180g ja viimeinen toisiksi pienin 3,4kg.
Oon itsekin nauranut miten on lähteneet pienenemään lapset[:D]Ekoilla kolmella paino nousi sen 500g seuraavaan ja sitten on laskenut....

Mähän en viel tiedä kumpi tämä tuleva on mut suuri uskomus on itellä, et vois olla tyttö. Ja toivoisin et vois olla parisataa g pienenpi ku kuvittelen et sen vois sit saada helpommin ulos[;)]. Saattaahan se olla et se koko ei auta ollenkaan mut toivossa on hyvä elää[:D].

Paan ymparys kuulemma vaikuttaa eniten siihen onko lapsi vaikea saada ulos, ei niinkaan se paino. Eli kapeapaista toivon itse..

Kuulostaa ihan järkevältä Maísan. Poika oli tullessaan iha pyöreäpäinen kun ei ollut synnytykseen ja 10cm mennessä laskeutunut ollenkaan. ja tuli kerralla reilussa puolessa tunnissa koko synnytyskanavan läpi ponnistaessa ulos. Mut en muista ku iso pää sillä oli.

Meille pitäis olla ainakin tällä tietoa tulossa kapeapäinen lapsi[:D] Ainakin rakenneultrassa täti lupaili sellaista kun oli vähän pieniä ne lukemat.
Eli toivottavasti sitten tulee helpommin ulos. Jos nyt tulee täysaikaisena kun pelottaa ettei tuu[&:]

Jestas mitä minun mahalle on tapahtunut.. Näyttää että se ihan yks kaks plörpsähti eteenpäin! Ei oo todellista [:D] Rv 24+3 etureppu:

23+3. muokkailin vähän niin ettei kiinnittyis ekana huomio selluliittiin ja raskausarpiin! [:D]

Ihania masukuvia lemppi, Emilia ja ginessa! Suorastaan taiteellisia[:)]

Pitäisi itsekin ryhdistäytyä ja napata kuva, kun ei vielä ole ainuttakaan...

Samaa vikaa TIPI364 mulla ei oo kun 1 kuva otettuna kännykkäkameralla kun siskot ruotsissa jaksoi kuvaa kinuta niin joutu lähettää [:D]

Takaisin