Masukuvia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Emery13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ja toinen tältä aamulta.

Tai sit se harhakuva johtuu siitä et tuo takapuolikin on kasvanut. Tulee sopivasti kompenssatiota. Mut onpahan aamukuva, ei turvotuksia[:D].

Mahtavan ylhäältä alkaa Elysee tuo sinun masukkisi pullotus tulemaan. Sulla ei varmaan kiloja ole paljoa tullut ku olet noin hoikka.[:)]

Dodii, onnistuhan se kuvan lisäys :) Kun eilen jo yritin värkätä, mutten saanu..
Meillä ollaan siis tässä kuvassa viikoilla 20+4.. Kuvassa maha näyttää jotenki pienemmältä, tuntuu et se on kyl isompi tynnyri jo [:D]

Ihania massuja kaikilla.. [:)]

Dodii, onnistuhan se kuvan lisäys :) Kun eilen jo yritin värkätä, mutten saanu..
Meillä ollaan siis tässä kuvassa viikoilla 20+4.. Kuvassa maha näyttää jotenki pienemmältä, tuntuu et se on kyl isompi tynnyri jo

Ihania massuja kaikilla..

Ihania massukuvia täällä[:D].

Mä ihmettelen tuota omaa masukuvaani 24vk, eli viimestä. se on ihan kummalliset tasaisen mallinen ja niin pieni. Se kun ei peilistä katsoessa ja näin tunnustellessa näytä tuolta vaan ennemminkin sellaiselta suipolta/ terävältä niinku 2vk sitten otetuissa kuvissa. Kaippa se sit oli su aamuna tollanen, nyt se ei ainakaan sitä ole.

Tänä aamuna en saanu masun yli laskettua gollege paitaa mikä oli päällä vielä 2vk sitten[:D]. Siis silleen reilusti venyttämällä kyllä mut näytti niin tyhmältä seistä siinä kireessä makkarankuoressa et oli pakko nykiä se pois[:D].

Tää olis hauska, jos noiden kuvien perässä lukis, että kumpaa ootatte: näkis, pitääkö kuva ja "ennuste" mahan muodosta paikkaansa! [:D]

Hihhiih,Miu [:)][:D][;)]
Ihana vavelimasuli [:)]
Niin tiedätkös sie kumpi tulossa?
onko multa menny ohi kun en muista???

musta tuntuu että mulla on heti rintojen alta alkava masu ja himpun pyöreempi,
mut ehkäpäs mulla on muutama kilo enemmänkin??
Mutta kyllä kokoluokka taitaa olla sama?
Ootko mitannu sun ympäryksen?[;)]

Hih, no mulla se oli 102 joku hetki sitte, painan varmaan saman verran kun sä suurinpiirtein ja olin sua sen pari senttii lyhyempi ;)

Joo,toivotaan että pääset kurkkaamaan pian kumpi siellä masussa myllertää [:D]
Uutisia siitä odotellen [:)]

Ginessa,se on kyllä jännä että on nyt noin pieni....Mä kyllä odotan että kohta se levahtaa käsiin[:D]En voi uskoa että mulla olisi pieni maha,edes kerran mun raskaushistoriassa....Ja sit jos se pysyy pienenä alan tietty pelätä kasvaako vauva riittävästi....[&o]Mut kiitos kehuista[:)]

elysee,
No mutta jokainen raskaus on erilainen,heh..paitsi nää mun tytöt-
tuntuu isonevan masut vaan [:)]
Pojasta(ensimmäinen) musta huomasi vasta 7 kuulla vähän että ootan,
sitten se siitä yhtäkkiä plopsahtikin [:)]
Mutta on se varmaan ihanaa kun saa itse esim soljelliset kengät jalkaan,
mä en nimittäin saa,kun masu on tiellä[:-][;)]

Minkä kokoisia vauvoja sä oot saanu?

Näinhän se on että joka raskaus erillainen[:)]Mulla vaan on tupannut masu kasvamaan isoksi jo kakkosesta eteenpäin...
Mun vauvat olleet 3180g,3680g,4055g(tästä raskaudesta mun masu ollut pienin ainakin SF mitan mukaan[;)]),3820g,3780g,3700g ja 3410g

Ihania masuja on kyllä kaikilla.
Itse kuljen samoilla mitoilla ginessan ja miu82:n kanssa, ja tosiaan kenkien laitto alkaa jo ahistaa! [8|]
En kyllä raskautta pystyisi enään peittämään vaikka haluisin [;)]
Harmi ettei tällä hetkellä ole vehkeitä millä saisi kuvan tänne sivulle..

elysee
Jos sieltä tulee pikkuinen kirppu [:D]
Ihan mukavan kokoisia noi sun vavelit ovat olleet,sellaisia just syliin sopivia ei liian pieniä[:D]

Mulle lääkäri joskus sanoi:"ei ole koiraa karvoihin katsomista"kun kuulemma suhteessa saanut omaan kokooni nähden,isoja vauvoja.Kun oon tosiaan tuollainen persjalkanen 158 senttinen ja norm 48 kiloinen[:D]

Aika hauskasti muuten Elysee noilla sun vauvoilla ensin painokäyrä nousee aina seuraavaan vauvaan ja sit laskee[:)]. Niinköhän se lasku jatkuu nytkin. Tosin ei se välttämättä se masun koko kerro sitä vauvan kokoa. Niinku olen kertonu mulla oli ekassa tosi pieni masu ja vauva painoi syntessään 3810g. Et ei mikään pieni.

Miten muuten Elysee onko sun vauvoilla ollut eroa sen mukaan syntymäpainoissa kumpaa sukupuolta ovat olleet?

Ginessa ja Josefiina: tosiaan saa etsiä vaihtoehtoisia asentoja kenkien pukemiseen. Jos yrittää kumartua ja solmia kengän nauhoja meinaa puklut tulla ylös[:-].

Josefiina: Miksi ihmeessä sä haluaisit peittää sun raskautta? masut esiin vaan rohkeesti!![:D] Ihania ne on ja nautittavia. Ei sulla kuitenkaan kovin kauaa sitä masua ole. Nyt ollaan kuitenkin jo selvästi yli puolenvälin niin riskitkin on pienentynyt huomattavasti ja vaikka vauva syntyiski se saattais jo hyvällä hoidolla jäädä eloon.

Niinno,mä sen 157,5 cm ja normisti 52 kg....
ja näitä yli nelikilosia pullauttanu...huhhuh[:D]

Niin mä mietin kanssa elysee että mites sulla meni toi painojako tyttö/poika?

Takaisin