Masukuvia!! :)

Babaytoy siulla on vissiin alkanut napa pullottaa ulospäin [:)] hauska, mulla edelleen tasainen kenttä [:D]
 
On se jo pitkän aikaa pullahtanut ulos,mutta välillä se törröttää kunnolla sieltä ulos [:D]
 
mulla ei napa ''pullahtanu'' vielä ulos mut semmonen melko ulkoneva jo,jos sen niin voi sanoa [:D]
kuvapäivitystä.


 
Oi joi!!! mitä masuja täällä taas. [:D] En ole käynyt pitkään aikaan näitä katsomassa. Aivan ihania kaikilla, siellä ne omat nuput kasvaa ja kehittyy. [:)]
 
Jooo,tässä olis nyt sitten tasan 40+0. Toivottavasti jää viimeseksi kuvaksi [;)]



Näyttää tuo masu pieneltä noissa kuvissa,mutta kuvat tuli jostain väärästä kulmasta niin huijaa vähän. Kyllä se isompi on.
 
Näyttää kyllä Babaytoy "vähän" pienemmältä kun mitä tää mun pötsi [:D] Onnea sulle synnytykseen, toivotaan ettei menis pitkää aikaa enää odotteluun..
 
mohomaha On se kyllä aika paljon pienempi,kun sinun maha [:D] Vaikka toisaalta,tuo sun maha on tosi sulonen,kun se on tuommoin iso [:)]
Kiitos paljon. Hartaasti täällä toivon ja odottelen,josko sieltä nyt viimeistään rupeisi ulostautumaan :)
 
^Pelottavaa, että joka päivä on todennäköisempää se, että lähtö tulee ehkä ensi yönä tai vaikka jo muutaman tunnin sisällä [:o]
 
Tässä olis kuvaa mun "nätistä" mahasta.[8|] (Rv 40+2) -Tälleen se on muuttunut. Ja pahentunut vaan viime viikon aikana.

 
Ihania masuja.

Babaytoylle piti sen verran huikata, että mulle kävi samalla tavalla. Ja pahimmat arvet ilmestyivät synnytyksessä [:-] Nyttemmin arvet ovat haalistuneet, mutta ovat edelleen vaaleanpunaisia ja hyvin erottuvia. Miehen mielestä se tosin on söpöä, ja hyvä niin. Varsinkin tämän ikuisen pömpän kanssa, joka minulle näköjään tuli jäädäkseen [:D]
 
enaj Tosiaan joo jännää,että arvet tulivat tällee loppuvaiheessa vasta[:D] Ja varmaan pahenee vielä synnytyksessä [;)] 
 
Meikäläisen massuki sai mukavia viiruja ihan loppu raskaudessa vasta.. ja pahimmat
arvet tuli juurikin synnytyksessä.. aika kummallista [8|] Mut pitää vaan aatella, et kyllä ne siitä
haalistuu, ja eihän se mikään ihme oo, ku massu on 9kk aikana kasvanu ja kasvanu, pitäähän sen jossain näkyäkin [;)]
 
mä edelleenkin ihmettelen mihin ne mun raskausarvet jäi [8|] linea negraa alko tekemään ihan vikoilla viikoilla, mutta en kyllä yhtään raskausarpea löytäny, voiko se tehdä että neito ei missään vaiheessa laskeutunu kunnolla? Ihana masu sulla Tiiaa :)
 
Mulla tuli raskausarpia mut vauva ei ollu laskeutunut kunnolla. Tosin mulla ne arvet tuli jo aika alussa ja lisäänty vaan loppua kohden
 
Takaisin
Top