Masukuvia!! :)

Inxu Mahtavaa jos nyt alkais tapahtuu! :) Täälläkin vissiin se tulppa läks ke aamulla,kun kävin pissillä,mutta vieläkään siitä en ole varma,kun väsyksissä pönttöön katsoin..,-jotain punastahan siellä oli,tai sitten näin väärin.
Tästä kyllä mainitsin täälläkin ohimennen muiden juttujen lomassa.
 
Laskettuun aikaan muutama viikko enää. [:)]

Piti siskoni kanssa pitää sunnuntaisin masukuva päivä mutta asia sitten jäi eikä ole kuvia jokaiselta viikolta, ainoastaan tästä loppu ajasta.

Eli siis tuossa viime viikolla otin kuvan, 37+3 (luku on kuvassakin mutta jollei se suostu näkymään niin laitoin tähänkin sen ja jollei tuo itse kuvakaan suostu näkymään niin voi perk*le.. [:@])

 
Juu huomasin kun viestin pistin etiäppäin [:)] ko näytti vaa hetken siltä ettei se oikee meinaa tul näkyvii olleska [:D]
 
Tässä vielä arpimasua sen verran,ettei mulla ollut koko raskautena niitä ja nyt ne on ton näköset. Pahentunut siis vaan [8|] Ja viikot tässäkin 39+1.

 
Voi video, minä en ole viitsinyt tuohon meidän pyörätien vieressä olevalle takapihalle parkkeerata itseäni bikineissä [:D] Kun ei tuossa ole edes mitään näkösuojaa niin jo varmaan sadan metrin päästä näkee, jos tuossa röhnöttää valaana [8|]
 
haha [:D] Meijänkää parvekkeella ei oikein voi olla missää binineis,kun vastapuolen kerrostalolaiset näkee,mutta onneks tossa äiskän partsilla on muutama koivu ja lehdet rehottaa niin hyvä näkösuoja [:D]
 
On sull iso masu.. ja must se näyttää jo pömpöttävän sen verta alhaalla et eiköhän pian tuu. Toivotaan ainakin. [:D]
 
vauveli Se kyllä tuntuukin rötköttävän tuolla alhaalla,painetta tuntuu välillä ja luulenpa,että syntyy tällä viikolla [;)] - Toivotaan ainakin. 
 
Moi! Ihania masuja teillä, tulee ihan omaa ikävä. [:)]

Kommentoin kuitenkin sen verran, että synnytyksessä mulle jostain kumman syystä ilmestyi lisää arpia! Ja sekin vielä että kun maha painuu kasaan niin näyttää siltä että mahassa olisi vaaleanpunaisella tehty liekkitautointi [:D]

Mullakin oli todella iso maha, ja arvetkin sen mukaiset toki.... [8|]

Toivotaan kuitenkin että tämä oli joku hullu sattuma vaan, vaikka eipä tuo mies mitenkään pahakseen sitä pistänyt. Vieläkin pömpöttävä maha ja todella haaleat arvet ovat kuulemma söpöt! [:D]

Tsemppiä vielä loppumetreille! Meidän Ninna suvaitsi tulla vasta viikolla 42+4... Onneksi sentään itse, ilman käynnistystä [;)]
 
Otinpa kuvan tänään aamusella kun minusta tuo maha on valahtanut jalkoihin [:D] Toivotaan samalla, että tämä jääpi viimeiseksi kuvaksi [8|] Elikkä 38+4 vastaan 39+4



 
Voi kun te olette kauniin hoikkia vatsoinenne. Mä tunnen itseni ihan valaaksi. +18kg, jee![:@]

Miiuhoo, kyllä näyttää valahtaneen alaspäin tuo sun vatsa. Mulla on ihan ylhäällä vielä, vaikka eilen rupesikin hevosta talutellessa tuntumaan, että pitää kävellä pian jalat levällään.

Vähän kyllä jännittää, laskeutuuko lapsi. Sisarillani ei laskeutunut ja he ovatkin sitten sektiolla kumpainenkin kaikki lapsensa synnyttäneet.

Ensi maanantaihin asti saisi tosiaan pysyä sisällä, jotta pääsen sinne kokeeseen. Toivottavasti Jyväskylässä on hyvä synnyttää, jos käy köpelösti eikä ehditä sieltä lähteä Jorviin... [:D]
 
Melkonen maha Babaytoyn viimenen kuva [:D] Hassu kuvakulma [:)]
Minä tuolta kesäkuisista meen torstaina sairaalaan kattomaan mikä hemmetti mun sisällä oikein kasvaa kun painonmuutos viikossa on 3,5kg ja sf-mitta menee jo niin isoks ettei kortin numerot edes riitä enää. Oli nimittäin eilen 38cm. Tässä pitäis vielä 4 viikkoa kärvistellä ennenku on LA. Pyh! Mähän ratkeen jo ennen sitä jos niin pitkään pitäis pysyä kasassa.
 
Joo on tossa masussa kyllä kokoa,mutta sulla on tosi hurjaks mennyt toi meno ton masun koon kanssa mohomaha[:D] Mulla on SF sitten aika alakäyrillä vissiin,edelleen 31cm vai 31,5cm. Mutta se johtuu siitä,kun vauva on laskeutunut kivasti. Huolestuttaahan se silti,mutta näin tää vissii menee. :)
Tsemii sinne sairaalaa,että millanen jötikkä siellä oikee myllertää! [;)][:D]
 
Mulla sf- mitta on 35cm. Se on ollut koko ajan keskikäyrän alla, mutta nyt viimeeksi meni keskikäyrän yläpuolelle. Terkkari oli sitä mieltä, että johtui vain lapsen senhetkisestä asennosta, että pyllysi siinä vain ja venytti vatsaa...[:D]
 
Takaisin
Top