Masukuvia!



Sainpas kuvan laitettua, vaikka tää uusittu foorumi ei tehnyt sitä kovin helpoks. Ois kiva nähä teidän muidenkin masukuvia, nyt kun on jo vähän isommat mahat. :)
 
Meikäläisen massusta ei aiempaa kuvaa täällä ole, mutta tässä nyt tämänpäiväinen. Tulipahan nyt ees otettua kuva, kun on ollut tarkoitus niitä silloin tällöin ottaa, jotta voi sitten myöhemmin katsella, miten se maha oikein kasvoi.

[img]http://www.sydanyon.net/oma1.jpg[/img]
 


Saimpas myös pienen tappelun jälkeen kuvan lisättyä. Tässä päivitystä minunkin masuun :)
 
Itse ainakin laitoin kuvan näin:
Lataa kuva nettiin.

Sit tänne viestiin kirjoitetaan kolmiosulkeiden väliin: img src="kuvan URL" (muista myös lainausmerkit).

Kuvan osoite eli URL selviää kun painat hiiren oikean puoleista näppäintä kuvan kohdalla ja valitset sieltä komennon Ominaisuudet tai Näytä kuvan tiedot. Sieltä kopioit sen koko osoitteen.

En sitten tiedä voisiko jollain muullakin tapaa kuvan tänne laittaa, itse en ainakaan onnistunut.
 
vaihtelevan kokosia ihania massuja =)
onko teille ilmaantunu arpia miten?itellä noi arvet ollu jo reilun kuukauden eikä siis lisää ole tullut.jännitetään nyt sit loppuajasta miten tullee =P

 
Mulla ei oikeastaan ole arpia mahassa vielä ollenkaan, olen syksystä asti rasvannut ihan perus kosteusvoiteella joka ilta mahan, että ehkä se on auttanut.. Tai sitten ne arvet ovat vasta tulossa... Rintoihin tuli kyllä jo syksyllä, kun en aluksi tajunnut että niitäkin kannattaisi rasvata, mutta ei nekään niin kauhean huomattavia onneksi ole. Täytyypä vaan toivoa, että maha jaksaisi venyä vielä vähän, ilman että tulee arpia.. :)
 


rv 34+4

mää nyt yritän liittää tähän linkin mun masukuvaan.. en tiedä sitten että onnistuuko.  [img]http://www.cosgan.de/images/smilie/konfus/a035.gif[/img]

*muoks* oho. onpas se tossa kovin pieni ja sitten linkin takana VALTAVA. älkää kivittäkö mua. t. tekniikan ihmelapsi  [img]http://www.cosgan.de/images/smilie/konfus/g065.gif[/img] 
 
Tosiaan varsin erimallisia massut. Siinä sen hyvin näkee, että "normaalia" on ihan turha määrittää. ;) Oma maha ollut koko ajan kohtalaisen alhaalla, kai se johtuu sitten omasta ruumiinrakenteestakin. Nyt onneksi alkaa olla sitä pyöreyttä mahassa jonkin verran, niin näyttää jo ihan vauvamassulta. :)

Miullekaan ei ole tullut vielä ainakaan raskausarpia. Ei mahaan eikä rintoihin. Rinnat nyt ei ookaan kasvaneet yhtään mihinkään raskauden aikana. Olen kyllä sekä mahaa että rintoja rasvaillut aina suihkun jälkeen. Oli pakko alkaa käyttää rasvaa, kun rintoja rupesi niin herkästi kirveltämään esim. kylmässä, ja tuo rasvaaminen helpottanut siihen. Saa nähdä, tuleeko niitä arpia sitten jossain vaiheessa.
 
miullakin ilmesty rintoihin arpia jo aika alussa.kasvanu kuitenkii Ceestä
melkeinpä Eehen..alusta asti rasvannu rinnat ja massun monesti
päivään emoticon  maha kyl aika alussa alko olla jo kookas,liekkö se sitten
tuonu nuita arpia miulle jo nyt.Mut ei tuo onnex oo haitannu
(ainakaan vielä) =D

Tuskasii viimesii viikkoja viedään,odottavan aika on pitkä,ja silti
saakelin nopee =D
voi kun ei malttas odottaa että saa juniorin sylkkyyn emoticon

jaksmaisia ja voimia teillekkin kanssasisaret <3
 
Itse olen myös rasvannut rintoja ja mahaa ihan alusta asti päivittäin. Mahaan ei ole tullut kuin napakorun kohdalle ihan pieni, mutta rintoihin on kyllä tullut. Ei haittaa ollenkaan, mutta toivottavasti ei mahaan tulisi enää kun on näin pitkälle päässyt ilman :)
 

  Tässäpä kuva viikolta 33+0. :)

On tosiaan mukavia masuja jokaisella! :D
 
Vasta nyt eksyin tähän masugalleriaan.. Parit otokset mun mahasta ja sen kasvamisesta :D

 
Painat tota kuvan kuvaketta.
Painat Upload.
Painat vaikka ylimmässä kentässä select.
Valitset kuvat omalta koneeltasi ja kaksoisklikkaat sitä.
Painat Upload.
Kuvan pitäisi tulla keskipalkkiin, valitset sen ja painat insert.

Ja näin sen pitäisi onnistua. Jos taas kuva on jossain sulle netissä voit laittaa sen näin:

<_img src_"http://tähän.kuvan.osoite.com"_>

Kun kirjoitat ton jätä nuo kolme alaviivaa pois (niiden tilalle ei kuulu mitään), ne ei kuulu koodiin vaan laitoin ne siksi että tuo koodi näkyisi. :)

Onnistuisitkohan nyt?
 
voih, ei onnistu.. jää vain tämä tyhjäksi, vaikka kuva on oikeen kokonen ja oikeessa muodossa.. onpa kummaa. ei edes tuolla linkillä näy.. :/
 
Takaisin
Top