Masukuvia!

Keskustelun 'Laskettu aika maaliskuussa 2011' aloitti Dark91, 20 elo 2010.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Dark91 Vieras

Aattelin nyt perustaa tämmösen sitten ku jotkut alkaa innostua kuvailemaan masujaan<3 Ja innostuu laittaan tänne ^^ Itellä niin kahen vaiheilla, aattelin ultran jälkeen jonkunnäkösen kuvan ehkä postata mut siihen asti oottelen nyt hillitysti...<3 Päästäänpä kohta vertailemaan masujamme! :D:D
  2. Ninja Peruskäyttäjä

tässäpä olis minua.. [:)] tai pitäs olla jos kuvan liittäminen onnistu haha [:D]

3. Dark91 Vieras

sori, poistin miun masun täältä [&:]
  4. Lisah Peruskäyttäjä

Ihania masuja! =)
    Lisäilempäs omanikin vaikka aika pieni vielä onkin!

5. henna3 Vieras

Täältäki masunäytettä. Mahaa ennestään jo jonkin verran, mutta pientä kasvua havaittavissa silti ;)

6. Ninja Peruskäyttäjä

päivitin kolmannen kuvan mukaan [:D]

7. Picsu Peruskäyttäjä

Oi kun alkaa kivasti Ninja sun masu pyöristymään! [:D]

Kohta vois omankin kuvan tänne laittaa! Hih! [:)]
  8. Ninja Peruskäyttäjä

hehe joo tosiaan hyvää vauhtii kasvaa..kamu jo kaksosia mulle manas.noh yx siellä on vaan tähän mennessä näkyny [:D]
    saas nähä millanen maapallo tosta kasvaa.[:-]
    laitahan siekii kuva jo [;)]
  9. Lisah Peruskäyttäjä

vähän päivitystä myös mun masulle :)

10. kiraffe Peruskäyttäjä

hei haluuko joku auttaa.. miten noi kuvat saa tähän? :D oon tässä jo parikymmentä minsaa yrittäny mut en osaa...

11. kiraffe Peruskäyttäjä

ohhooh.. osasinpas sittenkin.. :DD
  12. suvi_ Aloittelija

Täällähän masut on alkaneet kivasti kasvaa! Ihan kateellisena kattelen [:)]

Itselläni on sen verran entuudestaan vatsaa, että ei varmaan iha heti vauvamasu näy, turvotus sitäkin enemmän! [:@] No onpahan tullut "harjoteltua" ison mahan kanssa. hah
  13. Satsu Aloittelija

Sama juttu täälläkin: vatsa on niin iso muutenkin, että vielä ei vauvamasua huomaa.. Työkaverikin jo kiirehti asiaa ihmettelemään.

Odottakaas vaan, kyllä se vielä kasvaa [:D]
  14. suvi_ Aloittelija

Juu, vielä kirotaan että pitikö tästä näin iso tulla[;)]
    Mutta tässä vaiheessa olis kiva että jo kasvais, tulis raskauskin paljon konkreettisemmaksi.
    Ja sais rauhassa kasvatella masua, eikä vain vetää sitä sisään ku "pömpöttää" epämääräsesti [:D]
  15. Ninja Peruskäyttäjä

päivitystä [:)]

16. Lisah Peruskäyttäjä

Päivitelläämpä vähän masua :)

17. Picsu Peruskäyttäjä

No niin tässäpä olis tämänhetkinen masutilanne. [:)] Ollaan siis viikoilla 18+6. Hyvin kasvaa! [:D]

18. Jassu2 Aloittelija

Ihania masuja teillä!
    Itse olen nyt rv 19+2 mutta masua ei vielä näy... Paino ei ole noussut paljoakaan... mutta housuissa huomaa, kun ei normaaleja tiukkoja farkkuja voi enään käyttää! Suosin legginsejä!! :)
  19. Ninja Peruskäyttäjä

tässä viime viikolta.pitääki ottaa kohta uus [:D]

20. Ninja Peruskäyttäjä

jaa näkysköhän nyt..

Jaa tämä sivu