Masukuvia!

Dark91

Vauhtiin päässyt keskustelija
Aattelin nyt perustaa tämmösen sitten ku jotkut alkaa innostua kuvailemaan masujaan<3 Ja innostuu laittaan tänne ^^ Itellä niin kahen vaiheilla, aattelin ultran jälkeen jonkunnäkösen kuvan ehkä postata mut siihen asti oottelen nyt hillitysti...<3 Päästäänpä kohta vertailemaan masujamme! :D:D
 
tässäpä olis minua.. [:)] tai pitäs olla jos kuvan liittäminen onnistu haha [:D]

 
Ihania masuja! =)
Lisäilempäs omanikin vaikka aika pieni vielä onkin!


 
Täältäki masunäytettä. Mahaa ennestään jo jonkin verran, mutta pientä kasvua havaittavissa silti ;)


 
Oi kun alkaa kivasti Ninja sun masu pyöristymään! [:D]

Kohta vois omankin kuvan tänne laittaa! Hih! [:)]
 
hehe joo tosiaan hyvää vauhtii kasvaa..kamu jo kaksosia mulle manas.noh yx siellä on vaan tähän mennessä näkyny [:D]
saas nähä millanen maapallo tosta kasvaa.[:-]
laitahan siekii kuva jo [;)]
 
hei haluuko joku auttaa.. miten noi kuvat saa tähän? :D oon tässä jo parikymmentä minsaa yrittäny mut en osaa...


 
Täällähän masut on alkaneet kivasti kasvaa! Ihan kateellisena kattelen [:)]

Itselläni on sen verran entuudestaan vatsaa, että ei varmaan iha heti vauvamasu näy, turvotus sitäkin enemmän! [:@] No onpahan tullut "harjoteltua" ison mahan kanssa. hah
 
Sama juttu täälläkin: vatsa on niin iso muutenkin, että vielä ei vauvamasua huomaa.. Työkaverikin jo kiirehti asiaa ihmettelemään.

Odottakaas vaan, kyllä se vielä kasvaa [:D]
 
Juu, vielä kirotaan että pitikö tästä näin iso tulla[;)]
Mutta tässä vaiheessa olis kiva että jo kasvais, tulis raskauskin paljon konkreettisemmaksi.
Ja sais rauhassa kasvatella masua, eikä vain vetää sitä sisään ku "pömpöttää" epämääräsesti [:D]
 
No niin tässäpä olis tämänhetkinen masutilanne. [:)] Ollaan siis viikoilla 18+6. Hyvin kasvaa! [:D]

 
Ihania masuja teillä!
Itse olen nyt rv 19+2 mutta masua ei vielä näy... Paino ei ole noussut paljoakaan... mutta housuissa huomaa, kun ei normaaleja tiukkoja farkkuja voi enään käyttää! Suosin legginsejä!! :)
 
Takaisin
Top