Masukuvia :)

a7a7f6096f6a11e2241884197429f7d5


Tulikohan tää nyt oikein päin?! :D

Tässä mulla siis rv 15+4 ♡
 
Voih on niin hienoja nämä teidän mahat, että pitää käydä ihastelemassa. Itse näyttää lähinnä vaappuvalta valaalta jolla outo pömppö maha. Enemmän voi olettaa vain lihomista kuin raskautta kun mua katsoo :D
 
Voih on niin hienoja nämä teidän mahat, että pitää käydä ihastelemassa. Itse näyttää lähinnä vaappuvalta valaalta jolla outo pömppö maha. Enemmän voi olettaa vain lihomista kuin raskautta kun mua katsoo :D
Täällä vähän sama kun aikuiset päasiassa sanoneet ettei raskauttani edes huomaa jos raskaus tullut puheeksi (viimeksi eilen joku vieras ukko kommentoi metrossa) mutta kumma kun 2-3-vuotiaita taaperoita tullut useampi ilmoittamaan että "sinulla vauva vatsassa" ilman että raskaudesta erikseen puhuttu lasten kuullen :D nyt rv.19+1
 
Missä vaiheessa pitää olla huolissaan, kun mennään jo 18+5 ja omassa mahassa näkyy vaan löllö pelastusrengas!? Ei raskausvatsasta tai sen muodosta tietoakaan. :nailbiting: Ekaa ootan.
 
Joillakin alkaa näkyä vasta puolivälin tienoilla/jälkeen ja se on ihan yhtä normaalia.:) esim pitkäselkäisillä kohtu ja vauva kasvaa ns selkää pitkin eli ylöspäin ennemmin kuin eteenpäin. Toisilla masu on niin siro, ettei edes loppuvaiheessa välttämättä tunnista vauvamasuksi.
 
Missä vaiheessa pitää olla huolissaan, kun mennään jo 18+5 ja omassa mahassa näkyy vaan löllö pelastusrengas!? Ei raskausvatsasta tai sen muodosta tietoakaan. :nailbiting: Ekaa ootan.

Ei kannata olla huolissaan. Mulla alko kans esikoisesta näkymään vast joskus puolessa välissä. Ja sekin iltasin ku oli ensin vetäny kunnon hiilarimätöt naamaan. Eli sillonki "sai" vaatteilla viel hyvin töissä piiloon. Toki muistan ite ton vaiheen ku muut laitto mahakuvia ja itellä ei näkyny mitään. Ja tietty kaikkien kropat on erilaisia, toisella näkyy heti ja toisella kestää kauan enneku tulee mitään näkyviin :)
 
Takaisin
Top