Masukuvia :)

@NiinaT , huutelen heinäkuisista mut mulla on alkanut nyt vasta erottumaan sellainen vauvamaha eikä vaan pelkkä löllömaha tossa edessä. Mulla ei esim. kukaan tuntematon oo vielä kertaakaan tullut kyselemään raskaudesta, mut nyt kun maha on noussut ylemmäs ja kiinteytynyt niin ehkä joku voiskin jo huomata. Täällä kans eka tulossa ja nyt 22+6. :)
 
Äidin ystävä aikoinaan 70-luvulla oli tullut raskaaksi abivuonnaan. Yo-juhlissa kukaan ei ollut huomannut mitään, viikkoa myöhemmin äitinsä oli saunassa epäillen kysynyt, että ei kai vaan..? Heinäkuun alussa syntyi täysiaikainen tyttö :) Että niin erilailla voi eri mallisilla puskea maha näkyviin.
Mä esikoista odottaessa olin lähes normaalipainoinen ja puolivälin tienoilla näkyi jo todella selvästi vatsa. Olin siitä yltiöonnellinen ja ylpeä, joten hieman loukkasi erään työkaverin kauhistelut, että kuinka mä sillä tavalla oikein korostan vatsaani ja että miten maha voi ollakaan niin iso (oli muistaakseni rv 22), kun ei hänellä kyllä ainakaan ikinä ollut niin isoa vatsaa raskaana ollesaan. Niin. Mitäpä siihen voi sanoa.
 
Ei oo vauvamahasta tietoa vielä täälläkään. Vaatteet alkaa kyllä jäädä pieniksi, mutta tasaisesti leviän joka suuntaan... Esikoista täälläkin odotellaan ja kovasti jo vauvamasua odotellaan... ❤ Nyt menossa rv 17+4...
 
20+3 ja huomenna vihdoin ultra !!! [emoji7][emoji177] olen miettiny että tyttö vai poika viimeset viikot mut nyt iski kauhee paniikki että onko edes kunnossa koko pikkunen ja sukupuolella ei oo ollu yhtään mitään merkitystä :)[
 

Liitteet

  • 0934875B-CFDC-4821-890B-95D4E06A6A23.jpeg
    0934875B-CFDC-4821-890B-95D4E06A6A23.jpeg
    153.5 KB · Katsottu: 130
dcd2010e1e654dd63ab6ba998e1e6739


Tässä kuvassa on rv 18+4♡♡
 
Takaisin
Top