Masukuvia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja titem
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä huomasin tänään navan muuttaneen ulkomuotoaan mahan kasvun ja venymisen vuoksi. Se alkaa hävitä tai mitä sille nyt ikinä onkaan tapahtumassa loppujen lopuks :D Pullahtaako sit sillain esille, vissiin, mut nyt se ei oo enää yhtään niin syvä kuin on aiemmin ollut :D

2d0060061407635cb47b49ac0346c709

Viikkoja 19+0, paljon potkuja ja myllerrystä sekä äitiyshousujen ihanuutta kun muut kiristää :D

Itsellä kun ensimmäinen raskaus menossa olen siis rv 18+3 niin kaikki ystäväni jotka ovat saanneet lapsen/lapsia sanoo että "turvotusta vielä, ei tuo ole vauvamahaa nähnytkään!" niin nyt kaikki tuollaiset lauseet ovat saanneet epäilemään että kasvaako muksu oikein? onko kroppani vaan sellainen että siinä ei maha tule näkyviin kun vasta joskus kun rv olisi jotain 26? onko pienokaisella kaikki hyvin? tälläisiä mietin :/ hiplaan masua kyllä päivittäin ja toivon että pian se näyttää raskausmasulta eikä "turvotus"masulta :D ihania kuvia muuten ja kiva nähdä miten teillä muilla on masut pyöristyneet :happy:

Onsku.?! Riippuu varmaan mitä kukin vauvamahalla tarkoittaa, mutta kyllä mä lasken vauvamahaksi sen mikä poikkeaa mun normaalista, vaikka olisikin osin turvotusta. Mä olen myös ensikertalainen ja jopa neuvolan terkka sanoi mahaa vielä pieneksi, mutta kyllä sen tutut jo erottaa normaalista poikkeavaksi, vaikka joillain muilla turvotus/läski tekee vielä isommankin mahan.

Vauvamasut on kaikilla niin erilaisia riippuen monesta eri tekijästä esim.onko kohtu kallistunut eteen vai taaksepäin, pituus, lantion koko ja muoto, selän pituus jne jne. Nauti vaan pikkuhiljaa kasvavasta masusta oli se sitten muiden mielestä minkä näköinen vaan! ♡

jooo! pitää vaa malttaa odottaa että itsekin näkee sen :) olen ehkä vähän liian malttamaton odottamaan

Onsku.?! Mulla alkaa huomenna rv 19, eikä ole selvää vauvamahaa, vielä pystyn helposti raskauden peittämäänkin joten et oo ainut :) Mulla pituutta 174, oon pitkäselkäinen, kohtu on ilmeisesti todella alhaalla ja ihan tuola selkärangassa ultraajan sanoin ja sykkeetkin kuuluu dopplerilla edelleen todella alhaalta.

Takaisin