Masukuvia

titem

Puuhakas puhuja
Joulumammat 2016
Heinä-äidit 2020
Itselleni tämä on tässä vaiheessa liian aikaista, mutta tänne voisi laitella masukuvia näkyville ken haluaa :)
 
Mulla on melkein samanlainen massun alue. Tällä menolla huikeempi. Ainaki tällä ruokavaliolla! :grin Mulla on esikoisen jälkeen tuo alue just enempi ulospäin pullollaan silloin, kun turvottaa. Täs raskaudessa voi siis olla, että masu ei näy kovin nopeasti kuin esikoisessa. Siis ton "ulkonevan" turvotus massun kaa. Nyt 6+0
 
mulla ei oo mitään näytettävää kuin muutenkin on mahaa. Ainostaan kun turvottaa niin maha on ihan kovana. Viime raskaudessa alko näkyyn siinä 12 viikolla muutakin kuin läsiä :wink
 
En oikein tahdo täst turbo mahasta mitää kuvaa ottaa viel ennenkuin tulee oikee vauvamasu esiin tän turbon tilalle :) Turvotusta siis mulla vain tällä hetkellä. Pitää oottaa jokunen viikko :)
 
Katotaan ny mihin tää tästä muotoutuu :) 5 + jotain
 

Liitteet

  • DSC_0010.JPG
    DSC_0010.JPG
    949.2 KB · Katsottu: 197
Tossa mun 3+4. Turvotustaki tieten vähän mut ei tätä kauaa piilossa pidetä.
 

Liitteet

  • 1461061489781.jpg
    1461061489781.jpg
    26.6 KB · Katsottu: 206
Kiitos MayBe♡ Kunhan tämä ei kovin kasvais vielä ainakaan että saisin pidettyä salassa tämän aika pitkään :) Tällä menolla se ei onnistu. Turvotushata tossa mukana on tietty..kesällä viimeistää paljastui raskaus ku ei voi oikee takkia helteillä..
 
Mulla alkoi näkyy ekan kolmanneksen lopun kohdilla ja nytki on vain turvotusta vielä. Eihä se ite tyyppi oo edes senttiäkään 6+3. Muistelen esikoisesta, että rv 14 oli vauvakumpu vasta jotenki huomattava. Nyt vaa tuo turvotus on inhottava, koska vauvamasua ei oo nähnytkään. Kumpa ois turvotus ollu vähäisempi ni ois voinu salata iisimmi. Nyt näytän turvon takia vain lihonneelta:grin
 
Ihana tämä ketju :Heartred ja siis itsellä elopainoa liikaa ,joten jos edellistä raskautta komppaan niin vasta puolen välin huitteilla on jotain mikä näkyy :wink viimeksi kerroin työkavereille noin 4kk ennen laskettua aikaa :wink
 
Takaisin
Top