Masukuvia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja titem
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Siis ihan jäätävä maha.. Ihan selvästi kyllä tuo mun maha alkaa olla pyöreämpi ku mitä normaalisti View attachment 39326

Ihana masu Fuji :Heartbigred sä olet mun salainen vertaistukeni, meillä on nimittäin samankokoiset masut :happy: Tuntuu että mahani on melkein yhtä suuri kun viime kesänä, silloin la 23.8 :laughing025joten ihanaa huomata että muillakin on ihana pyöreä iso masu jo nyt vaikka ei olla vielä puolivälissä :)

Tämä on perjantaina otettu kuva. 16+1.

db46616bd777577adaa5e07a91146cd4

MayBe, tämä masu on ihan valtava. Johtuu varmaan siitä kun olen tuossa 6.5kk sitten synnyttänyt. :D

Maybe ihana kuulla että muilla myös tommonen pallukka! :Heartbigred vaikka välillä kyllä tuntuu aika hurjalta että on jo iso maha niin silti tosi ihanaa kattoa ku muut laittaa kuvia myös :)

Ihania masuja:)

Mulle ei oo kukaan sanonut mitään mahasta eikä epäilty raskautta. Oon niin lihava että. Pelkäävät loukkaavansa kun "luulevat olevan raskaana' :D

Mies sanoi että kumpu tuntuu selvästi.

Minä oon käsittäny teidän puheista että ois ylipainoa paljon enemmän, mutta eihän teillä juuri mithän ole! Lantio, vyötärö ja rinnat erottuu paikoiltaan eikä ole yhtä makkaraa kaikki. Minulla oli työkaveri, jonka raskaus erottui hieman vasta viimeisillä hetkillä.

No siis mulla on ylipainoa semmoset 20 kiloa tai enemmän. En jaksa nyt laskea tarkkaa lukemaa mut oon 146 cm ja painan 74 kiloa ja muistaakseni ns normaalipaino on siinä 45-50 kiloa mun pituudella..

Mullon bmi 45,3 (sairaalloinen lihavuus) joten oon iso :D pituutta 160cm ja painoa 116kg. Taidan olla isoin. Raskaus tuonut 6kg.

17+0

Mulla tais olla jotain 35.7 bmi.. Mut no kaikki silti hyvin ja masu kasvaa vaikka paino pysyy samana :D

Mullakin tota painoa on liikaa.. oon 170 cm ja 93kg Hyvä ystävä totes mulle eilen että eihän tota sun mahaa edes erota. Se tuntu todella ikävältä..

Vähä alkaa olla jo paksu olo... 17+1 vauva on muuten tuossa navan kohdalla keskellä mahaa ja kovasti puskee ylemmäs heti kun pystyy. Hupsu :) kohdun ylin kohta on noin 2cm navan yläpuolella.

Liitteet

• WP_20160712_12_41_35_Selfie.jpg
    WP_20160712_12_41_35_Selfie.jpg
    130.7 KB · Katsottu: 113
Takaisin