Masukuvia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja titem
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
3452ae45c8973b2d61b0236b9ba7ea8a

Tällainen "pikku" iltaturvotus :D

onko raskausmaha (suht normaalipainoisilla) kova tai pinkeä? Minun maha on iso, mutta uskon sen olevan vain turvonnut ja pyöristynyt, siitä syystä että olen syönyt kuin syöttöporsas. En ole uskaltanut koskea kenenkään raskausmahaan, vaikka tilaisuuksia ois ollut.

Alussa se on turvotusta, eli pehmeää löllöä:D sitten ku kohtu on jo hyvän kokonen ni muuttuu kovemmaksi. Ehkä ei voi sanoa ihan kovaksi mutta kiinteämmäksi.

Itse vauvamasua ei kyl kellään näy pitkään aikaa. On asukki pitkään aikas pieni. Se pömpötin on vain turvotusta näillä alkuviikoilla. Mut se kuuluu asiaan. Keho hidastaa aineenvaihduntaa, jotta alkio kerkee saamaa tarvitsemansa vitamiinit ruuasta. Hidas on hyvä tässä vaiheessa :)

Mulla on järkyttävä pömppö näyttäis, että eka kolmannes ois eletty ajat sitte. Oikeeta massua odotellessa :Heartbigred

Mulla on pömppömaha ja se on aamulla että illalla samankokoinen eikä sitä saa vedetty sisään o.O sit kun pluassasin ja turvotti nii sain vetetty ihan litteäksi. Nyt rv 9+2. En tiiä vaikuttaako se et edellisest raskaudesta ei ei hirveä pitkä aika, esikko syntyi maaliskuu 2015

Mullaki tää turvo on 24/7.. Kaikki juomiset tuntuu jäävän kroppaan. Vessassa ei nimittäin tarvi kovinkaan juosta.. Tavallaan tosi ärsy tää turvo, mut hyvähä tää on, kun nestettä keho tarvii nyt paljon.

8+2

Edit: Kyllähän se uudelleen synnyttäjällä näkyy massu vähän paremmin. Ainaki näi kerrotaan. Tiedä sitten. Tosin mun kaverilla rupes näkymään vasta rv20. Hällä ei turvotustakaan pahemmi näkynyt. Ja toinen lapsi.

Muokattu viimeksi:
Mulla ainaki ko kakkosta ootin ni oikeen muistan et rv13 ihan jäätävä maha jo! Esikoisesta samallainen ehkä rv20:D apua, mitähän tää nyt tulee olemaan :D

onhan se kuitenkin vauvamasu kun vauvahormonit sen laittaa pömpöttämään ;-)

Rv 9+5 pömppömaha. Vähän oon väritellyt kuvasta tausta pois kun en haluu että kukaan mua tunnistaa.. ihan vielä näillä viikoilla halua julkisesti raskautta mainostaa :D

Tänään alko tuntua siltä, että mitkään housut ei mahdu. Aamusin maha on kyllä vielä ihan entisellään, eli taitaa johtua enemmän huonoista syömisistä vielä tuo turvotus.

Jostain just luin että tokassa, kolmannessa jne. Kohtu kasvaa paljon nopeammin kuin enaimmäisessä raskaudessa, koska se on kokenut yhden raskauden jo. Siksi useammassa raskaudessa maha näyttää isommalta kuin edellisessä samoilla viikoilla.
Mulla ainakin vatsa kovettuu ihan kovaksi kun turvottaa vaikka oonkin iso muutenkin.

kyllä minun ruumiinrakenne on sen mallinen että maha näyttää kuin oisin toista saamassa.
Tänään työkaveri kysyi että oonko raskaana ja mä en yhtään ymmärtänyt että mistä se sen keksi. Sitten kun katsoin vähän kauempaa peilistä, niin huomasin että mun mahasta on tullut omituinen pötikkä.

Mulle äite ja mummo totes että sä olet lihonut ja siihen perään että eks niiden lääkkeiden pitäis laihduttaa. Pistin ennen raskautta victoziaa insuliinejen lisäksi. En vielä viitsinyt kertoa että odotan kolmatta. Jotain hyötyä näistä läskeistäkin on. Tänään ylävatsa on turvottanut ihan hirveesti.

Siinäpä täältä masua.. Turvotustahan se vielä varmaan on ja illalla aina pahempi :D
Rv 11+3

Liitteet

• 1463309524678.jpg
    1463309524678.jpg
    18.8 KB · Katsottu: 142
Takaisin