Masukuvia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja titem
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi eii! Jos on vähäistä vuotoa niin eihän se välttämättä mitään tarkoita. Kävitkö varhais ultrassa?

Hetki sitte vasta alkoi joten on samanlaista kuin menkkojen eka päivänä vuoto. En oo käyny ultrassa vielä. Ois ollu rv 6 ja nyt vasta 4+1

Kyfi: oli hetkellinen vuoto ainaki toistaseks. Sillä oltii ulkona parisen tuntia ja kun tulin sisälle ni siteeseen oli tullu n. Teelusikallinen tummaa niukkaa vuotoa jossa pari kokkaretta... kipuja ei ole..

Tsempit Kirppu^ niin kauan kun kivutonta niin toivoa yllä. Itsellä ensimmäisessä raskaudessa vuosi vähän väliä hyvinkin runsaasti. Ja tuossa tuo reilu 2v temmeltää <3

Voi Kirppu^ <3 Toivottavasti oli vaan ns normaalia vuotoa. Viime raskaudessa minulla oli niukkaa vuotoa vko 4-7 ja lääkäri (jonka luona ramppasi jatkuvasti) selitti että kohdussa on koko ajan verta/veristä limaa, joka yleensä tulee ulos kun kuukautiset alkaa, mutta raskaudessa sikiö ensin täyttää koko kohdun työntäen ulos kaiken extran, ennenkuin kohtu sitten alkaa kasvamaan. Minulle ainakin tämä antoi toivoa, koska minulle ei sellaisessa tilanteessa riitä "vuotoa alkuraskaudessa on normaalia ja aika yleistä" vaan haluan tietää miksi näin on ja voiko sille tehdä jotain.

MayBe ♡ valitettavasti minun kohdallani ei tainnut näin mennä sillä tosiaan se vuoto alkoi eilen ja äityi yön aikana niin että tänään tuli moneen kertaan todella rajusti verta mustineen klöntteineen. Minun silmissäni viimesin klöntti oli pikkuruinen sydän ja sitä ennen pari pienen pientä jalan alkua Ei näistä voi erehtyä,ja ton vikan klöntin jälkeen ei ole klönttejä tullut vaan kirkasta vuotoa niinkuin kuukautisten aikana,ei tule enää edes paljoa. Kipuja ei ole kuin sen verran alavatsassa että tunnen juuri ja juuri. Aamulla soitan neuvolaan ja pyydän ultraan tarkistamaan että onko kohtu tyhjä ja jos on niin onko tyhjentynyt kokonaan.

Mun vatsaa on turha kuvata, koska edellinen jätti jälkeensä napatyrän, erkaantuneet vatsalihakset ja edelleen on 40stä raskauskilosta 20 jäljellä :(

QueensCastle: ookko ollu helmikuisissa 2014? :) ite sain sillon tytön, olin vaan sillon olgamaria nimimerkillä :) tutun näkönen nimimerkki kerta.

Kaikilla on masu kaunis. Elämää kokenut <3

MayBe Kiitos❤ Alkaa taas pohjalta nousu kovan yrityksen kans. Ei vaan jaksais aina alusta aloittaa..

Sinällään kirppu vaikkei tämä juurikaan varmaan lohduta, mutta onneksi lähti tyhjenemään itse. Minulla yritettiin kahdesti lääkkeellistä tyhjennystä ja viimeiseksi pääsin vasta kaavintaan, mulla venyi tuska neljällä viikolla, kun ei tyhjentyny millään. Sinällään "onnekas" olet! Paljon voimia pohjalta nousuun! Ota ensi kierrossa jos yritätte heti niin vehnäalkioöljy käyttöön jos munasolu tarttuisi paremmin kohtuun kiinni!!!! Tsemppiä!!!!

Millois sulla ultra oli? Pieni osa musta uskoo ihmeeseen, kun on lueskellut, että joillain ollut vaaratonta, että menkat tulee vaikka onkin raskaana!

Pilvilinna: tiiän että sinänsä olen onnekas että itsestään alkoi tyhjentyä! Varmasti aloitan tuon vehnäalkioöljyn ja kaiken muun mikä voisi auttaa! Oon niin loppu jo näiden asioiden kans :/ ultraa ei ole ollut vielä koska viikkoja 4+3,olisi ollut rv 6. Soitin neuvolaan ja pyysivät vain seuraamaan ja mahdollisesti saan käydä rv 6 ultrassa tarkistuttamassa kohdun. Kävin myös verikokeessa otattamassa raskaushormonimäärän ja sitä seurataan viikottain. Saan vastauksen huomenna iltapäivällä.

QueensCastle: ookko ollu helmikuisissa 2014? :) ite sain sillon tytön, olin vaan sillon olgamaria nimimerkillä :) tutun näkönen nimimerkki kerta.

Kaikilla on masu kaunis. Elämää kokenut <3

Olin kesäkuisissa. Pottu oli tekonimi ja nyt 11 kk vanha äkäpussi :D

QueensCastle: ai se oli kesäkuisissa, olin sielläki, meillä nyt 10kk ikänen temmeltäjä poika:) hauskaa, vaikka ei tunne tosiaankaa mut silti muka 'tuntee':D

Takaisin