Masukuvia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja lellu80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
dca53a43c44a65cb6ed0e1a350e0e304

Tässä mun palloni,17+4. :)

6874589411d42cc54d327c2ee9c637d3

Siis miks mun maha on tämmönen läskipallo eikä tommonen "terävä" niinku teillä muilla?! Muutenki leviän ihan ihmeellisesti, olisko tää nyt se "tyttömaha". Noh 6.7 selviää :D

Mahakateus kyllä iskee näistä näteistä masuista :arghh: oma maha näyttää lähinnä röllähtäneeltä mätisäkiltä :wtf:

Itekin kun peiliin kattoo ni tulee vaan ihan lihava olo, vaikka tässä vaiheessa sitä ei pitäs mieltääkään niin. Mut hetkittäin se ärsyttää kyllä kun näyttää vaan lihoneelta.

Sekoilin kuvan liittämisen kanssa ja tähän jäi tällainen ylimääräinen viesti, jota en saa poistettua. :facepalm:

Muokattu viimeksi:
Ootteko muuten käyny kattomassa noita kuvia tuolta jo synnyttäneiden ryhmistä? :)
Ihan meinaa omakin nahka revetä jo pelkästä kauhunsekasesta ajatuksesta... :woot:
Mitenköhän paljon tämä omakin pömppis vielä kasvaa??
O'ouuu..... :joyful:

Noh, tuohon vatsan kokoon vaikuttaa paljon vauvan koko, ryhti ja vatsalihasten kunto ja lapsiveden määrä. Vauvan kokoon ja lapsiveden määrään pystyy hiukan itse vaikuttamaan (äidin syömän ruuan glykeeminen indeksi, radi äideillä on isommat vauvat ja enemmän vettä). Ja ryhtiin liikunnalla. Itse olen aina ollur tarkka mitä syön raskaana ja lihaskunto ollut hyvä jo ennen raskautta. Olen ollut kahdessa raskaudessa kolmesta entisissä mitoissa noin kolmessa kuukaudessa.

Joo, täytyy vaan toivoa että pystyis liikkumaan mahdollisimman pitkään. Olen kuullut kauhutarinoita kuukausien makuuttamisesta sairaalassa (sairaalaruoilla), siinä ei hirveesti jumppailla. Mutta siihen asti yritetään tsempata :)
Mulla alkoi olo kohenemaan, niin pääsee taas liikkeelle. Omalla kohdallani vatsa ei koskaan ole ollut litteä, vaikka on ollut lihaksikas. Sikäli ei yhtään yllätä, että se tuolla tavalla somasti pullottaa ;)

Takaisin