Masukuvia

Femi sun maha muistuttaa mun mahaa ja mä jo panikoin onks se normaali ku töissä näkee kaiken näkösiä masuja :D
 
Kyllähän niitä on joka lähtöön! :) Mulla oli muistaakseni ekastakin vähän tällanen kapeempi mut lopussa oli kyl ihan pallo :)
 
Kuulostaa, että tiada92 sulla on asiat aika hyvin jos ehdit huolestua mahan muodosta. :D
Niinkuin itse totesit, vauvamahoja on todella monen mallisia, ja muoto ja koko riippuvat varmaan todella monesta eri tekijästä, että en sinuna siitä huolta kantaisi!

Itse kärsin ihme kompleksista, välillä peilin kautta tuijottaa selkeä vauvakupu, ja seuraavalla vilaisulla taas ei näy mitään, tai sitten vaan näyttää että olen lihonut. En sitten tiedä on vaan näköharhaa ja asento/vaateriippuvaista, vai riippuuko jostain turvotuksista yms, että ulkomuoto oikeasti vaihtelisi.
 
Alkuraskauteen verrattuna mulla menee erittäin hyvin :) Mitä ny vähän väliä panikoin turhista asioista :D
 
Mahan muodoista puheen ollen, minulla oli viimesimmässä raskaudessa semmonen hassu pikku maha. Se oli ympäri pyöree niinku pallo olisi ollut paidan alla. Se oli niin näppärä, ei näkynyt takaapäin ollenkaan. Lähipiiri kuittailikin, että ota jo se pallo/kypärä pois sieltä helman alta:grino_O
 
Happy79: Oliko "pallomahassa" tyttö? Eikös sitä sanota, että jos vatsa ei näy taakse, on tyttömaha?
 
Mä oon myös kuullut ton noin päin kuin Tiada, eli että tyttö näkyy taakse. Esikoisen kohdalla se piti myös paikkansa. Neiti kölli mahassa kuin kehdossa. :)
 
Mäkin olen kuullu ton että poikamaha kasvaa eteen ja tyttömaha vähän joka suuntaan. Oma tyttömaha ei kyllä takaa näkynyt, päin vastoin kiristi kaikki nahat niin eteen että takaapäin katsottuna mulla oli selkeämpi vyötärö kuin koskaan muulloin :D
 
Ok, eli ei ole vanhan kansan viisauksillakaan väliä, kun kuuluu sieltä täältä mitenpäin sattuu.. Tai sitten muistan väärinpäin kummin se on minulle markkinoitu:) Hyvin paljon mahdollista sekin :D
 
Takaisin
Top